Prettig en professioneel geholpen

Mevrouw Lee is bijzonder deskundig, ik ben zeer tevreden.

Ben zo blij met jullie . En dat al 30 jaar

Goede behandeling

Goede behandelingen en nuttig . vriendelijke en bekwame mensen ! Kom er al 25 jaar een paar maal per jaar. Dat werd vandaag beloond met een mooie bos bloemen . Dank daar voor , was echt een leuke verrassing! Vr. Groet Trudy van leeuwen

je woord er fijn geholpen

er woord altijd goed naar je geluisterd en na een paar maanden weer gecontroleerd

Alleen maar goede ervaringen!

Inmiddels alweer 22 jaar onder " behandeling" bij Jeroen. En dat is het beste wat mij ooit is overkomen na jaren van "getob" binnen de reguliere zorg waar men mij maar een aansteller vond. Door het advies en de behandelingen van Jeroen kan ik ondanks de afwijking aan mijn rug al mijn sporten zonder problemen beoefenen, is mij een rugoperatie bespaard gebleven en bovenal ga ik zonder pijn door het leven. Ik raad Chiropractie Leiden bij iedereen aan.

Al 26 jaar jaarlijks check up

Bij ieder probleem een luisterend oor

Heel Goed

Ik kom al jaren bij de chiropractie , En ik kom er altijd weer blij vandaan, het word goed uitgelegd in een woord GOED

Fijn en deskundigen mensen

Hier is een geweldig team aan het werk

ontzettend goed

Ik ben al jaren bij de heer J Postma Hij luistert, en geeft goede raad en hij werkt prettig

Belangstelling , een fijne behandeling en het helpt ook nog ! Thea Brouwer Weet alles

Weet alles nog van de vorige keer! Vraagt er ook naar ! Een fijne behandeling ! Ben ontspannen !

Van dagelijkse last van mijn rug naar een actieve opa zonder problemen

Al bij de intake (jaren terug) al eerlijk benaderd en op een fijn manier weer rechtop gezet. Met tips en behandelingen kan ik na jarenlang lastig bewegen weer prima mijn sporten doen En nu een actieve opa voor mijn kleinkinderen

Company details

2 Rooseveltstraat Leiden 2321 BM