Echt een aanrader! Snel geleverd en topkwaliteit

Snelle levering en kwaliteit producten tegen een scherpe prijs. Voor iedereen een aanrader!

perfecte verf en op tijd thuis gebracht

Goede service ook via de helpdesk die via de mail heel behulpzaam is. Duidelijke mailberichten en dat is heel wat waard.

Nooit teleurgesteld.

Super goede en snelle service.

Goede en snelle service

Ik heb Sikken muurverf besteld. De prijs was goed en ik had het de volgende dag in huis. Dus een goede en snelle service met een schrpe prijs

Prima levering

Nette levering en snel

Snelle levering

Snel en tegen een nette prijs

Vakkundig en klantvriendelijk

Na wat online zoeken heb ik eindelijk besloten om bij verfkoopjes.nl te bestellen. I.v.m. wat vragen had ik ze eerst een mail gestuurd en kreeg binnen een dag antwoord met uitleg en advies. Verkoopprijzen zijn inderdaad lager dan bij de grote bouwmarkten. Bedankt voor jullie uitstekende hulp!

Proffecioneel

Fijne verf om aan te brengen, mooie heldere kleur. Goede service van de medewerkers, ga voortaan altijd mijn klusspullen van dit merk halen

Klote verf

Verf pakt niet.

Beste Frank, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat de verf niet aan je verwachtingen voldoet. U had een Sikkens Rubbol BL Rezisto Satin (waterbasis). Er kunnen een aantal oorzaken zijn waarom de verf niet pakt; - Waterbasis verf is niet 1 keer dekkend en heeft minimaal 2 lagen nodig voor de juiste dekking. - Waterbasis verf heeft een hoog uitstrijkvermogen, waardoor er geneigd is om te lang door te verven met de roller/kwast, de resulteert tot een dunne laagdikte en mindere dekking van de verf. Wellicht is er sprake van bovenstaande oorzaken, mocht dit niet zo zijn dan kunt u contact opnemen ons. Met vriendelijke groet, Verfkoopjes.nl

Goede producten, overzichtelijke website.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop bij verfkoopjes. Website is overzichtelijk en een goed assortiment. Levering was snel en goede kwaliteit producten. Volgende keer bestel ik hier weer!

Topprijzen

Zeer duidelijke webshop, snelle levering en zeer scherpe prijzen. Top!

Goed geholpen aan de telefoon bij keuze verf.

Goed geholpen aan de telefoon bij keuze verf.

Snel en correct geleverd

Heel goed en netjes

Prima verf,juiste kleuren gemaand,helemaal goed

Zie bovenstaande.

Goede producten en snel geleverd.

Zeer te vreden met mijn producten en de snelle levering. Ga er zeker weer bestellen.

Oké

snel en netjes geleverd

snel en netjes ingepakt geleverd

Doen!

Snelle levering, goede prijs en kwaliyeit

Goede levering.

Bestelling prima afgewerkt

Aanbevolen voor een prima bestelling

Mijn bestelling werd keurig afgeleverd!

Ik had maandag besteld en dinsdag was het al in huis!

Over Verfkoopjes.nl

Verfkoopjes.nl levert verf van professionele en originele kwaliteit, waaronder Sigma, Sikkens, Drost en vele andere A-merken voor een scherpe prijs. Met gezamenlijk meer dan 140 jaar ervaring zijn wij de verfspecialist voor de professional en doe-het-zelver, daarmee zijn vertrouwen, service en advies belangrijke aspecten binnen het bedrijf.