Bezwaar is naar tevredenheid opgelost.

Het heeft even geduurd voordat mijn bezwaar aangenomen werd. Maar het was alle moeite waard. Men kan niet alle woningen over een kam scheren. Uitzonderingen kunnen er altijd voor zorgen dat dit voor beoordeling ingezonden wordt. Ik ben dan ook zeer tevreden met de uitkomst van het bezwaar. Verlaging van mijn WOZ-waarde. Mijn dank hiervoor. Job well done!!!

Dik tevreden over het Nieuwe WOZ-bureau

Keurige informatie betreffende het resultaat en bovendien tevreden met het behaalde resultaat.

Fantastisch, nooit verwacht en dan toch gekregen

Toen ik vandaag het fantastisch nieuws kreeg te horen via de mail dat onze WOZ verlaagd was, kon ik het nauwelijks geloven. Maar het is echt waar, zelf was ons dat nooit gelukt, bedankt voor de moeite en de inzet en nogmaals bedankt.

Doen wat beloofd wordt

Uiteindelijk heeft WOZwet.nl waargemaakt wat ze beloofd hebben. Enkel qua communicatie zou het proces verbeterd kunnen worden. Het zou fijn zijn om tijdens het proces meer op de hoogte te worden gehouden.

Deze club is geld waard..

Via dit bureau de WOZ waarde aan gevochten en gelukt. Onze Woz waarde van het huis is verlaagt. Top WOZwet.nl bedankt.

Duidelijke communicatie

Je krijgt correct en duidelijk antwoord op vragen. Wordt netjes afgehandeld

zonder veel rompslomp, professioneel en met succes afgehandeld!!

mijn ervaring met dit soort zaken is vaak dat je veel uitzoekwerk zelf tevoren moet doen en de kans op succes vaak niet in verhouding staat tot de gedane inspanning. hier was dit nadrukkelijk niet het geval. Vragenlijst invullen , enkele foto's van interieur bijsluiten en opsturen. Als je aan het einde van het traject dan ook nog resultaat boekt is dat extra bevredigend! compliment !! wim weijnen

Prima professionele aanpak, zonder franje.

Uitstekende behandeling zonder overbodige mails. Zakelijk en tot in de puntjes verzorgd. Voor iedereen aan te raden.

Kreeg zowaar geld terug!!

Terughoudend toch maar meegedaan. Blijkt m’n WOZ waarde inderdaad te hoog te zijn. Krijg ik zomaar geld terug!! Bij twijfel toch meedoen!

Weinig moeite gekost, tevreden met resultaat

Weinig bemoeienis voor het volledige resultaat

Om een vermindering van de WOZ-waarde van mijn woning te bewerkstelligen, zijn door mij minimale werkzaamheden gedaan. Het verzoek om bezwaar te maken en enkele foto's van mijn woning, waren voldoende voor het WOZ-bureau om de gehele procedure met de gemeente te voeren. Proficiat!!

Wachten wordt dus echt beloond

geweldig

Zeer tevreden kan niet beter geweldig,

Verlaging van €90.000

Ik ben zeer tevreden met het werk dat ze hebben gedaan. We kregen vanuit de gemeente een absurde verhoging van de WOZ zonder enige onderbouwing. Wozwet.nl heeft dit met succes aangevochten en het kunnen verlagen met € 90.000 voor ons. Dit scheelt ons de komende jaren tussen ongeveer 350,- euro aan belasting. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Het proces duurt wel lang, maar scheelt uiteindelijk wel in je portemonnee

Efficiënte en goede aanpak

Positieve ervaring pakken het gedegen aan

Weinig moeite om te besparen.

Alles wordt geregeld door WOZwet.nl Fijn er mensen zijn die er verstand van hebben

Superservice

Alles ist sehr einfach. Man muss nicht selbst bei den Behörden vorsprechen und man bracht auch keinen eigenen Rechtsbeistand.

Snelle en correcte aktie ondernomen door WOZwet.nl waardoor onze WOZ waarde aanzienlijk is verlaagd

Gemakkelijke online bezwaarprocedure via WOZwet.nl dmv invulformulier aangevuld met enkele foto’s van de binnenkant van onze woning. Ondanks de korte termijn voor het sluiten van de bezwaar termijn werd er direct snel aktie ondernomen met als resultaat een aanzienlijke verlaging van de WOZ waarde van onze woning. Zeer tevreden over het gemak, de accuraatheid en het resultaat van de bezwaarprocedure via WOZnet.nl

Hartstikke goed

Makkelijke en goede manier om de WOZ waarde te verlagen. Goed werk geleverd.

Alles wordt netjes geregeld.

Alles wordt netjes voor je geregeld.

Woz waarde moet realistisch zijn.

Volharding naar gerechtigheid.

Mijn ervaring is dat het lang duurt, maar ja het moet dan ook allemaal door de ambtelijke molen van de Nederlandse bureaucratie. En het wachten hierop heeft dan toch een positief resultaat opgeleverd. Dus een driewerf hoera voor de WOZwet.nl

Het werkt!

Leverde ons een reductie op van 6%. Is in deze tijd toch mooi meegenomen.

Resultaat boven verwachting en top service!

WOZwet.nl spant zich echt in voor de maximale WOZ waarde verlaging. Het resultaat is boven verwachting. Emails worden vlot beantwoord en je wordt als klant voordurend op de hoogte gehouden. Uur

Enorm blij mee!

Wij zijn enorm blij met WOZwet.nl; je vult het online bezwaar-formulier in een paar eenvoudige stappen in, en WOZwet.nl doet de rest. Op die manier kregen we meer dan 10% van onze woningwaarde af!

Witvrouwenbergweg 8 5711 CN Someren

0412 - 250 015

Over WOZwet.nl

WOZwet.nl is het best beoordeeld WOZ-bureau van Nederland. Laat gratis je WOZ-waarde verlagen door de specialisten van WOZwet.nl. WOZwet.nl is dé specialist in het verlagen van WOZ-waarden van particuliere koopwoning. Het bedrijf is inmiddels het derde grootste WOZ-bureau van Nederland en verlaagde vorig jaar voor ruim €40 miljoen euro aan WOZ-waarden. WOZwet.nl heeft als missie ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland een correctie WOZ-waarde krijgt zodat niemand onterecht teveel WOZ-belasting moet betalen. Dat 1 op de 3 Nederlanders nu een te hoge WOZ-waarde heeft en dat daardoor miljoenen mensen onnodig teveel WOZ-belasting betalen, vindt WOZwet.nl onacceptabel. WOZ-bezwaar WOZ-waarde verlagen WOZ-check