prima gedaan de verlaging woz was veel te hoog

woz buro heeft goed werk gedaan top

Juiste, zorgvuldige aanpak voor 100% succes

WOZwet.nl heeft mijn bezwaar zorgvuldig aangepakt, waardoor nu mijn WOZ waarde met zo'n 10% is verlaagd. Mijn woning heeft nu een marktconforme waarde. WOZwet.nl goed gedaan, bedankt!

Eenvoudige benadering en vlotte reactie

Het ging erg vlot en mijn aanvullingen daarna werden serieus genomen.

Goed werk geleverd.

Het was lang wachten, maar heeft toch zijn vruchten afgeworpen en het scheelt toch weer wat euro's in de knip. Toppy gedaan mensen en nogmaals bedankt voor jullie werk. En nu maar afwachten wat de nieuwe beschikking gaat laten. zien, maar zal hopelijk niet boven het oude bedrag stijgen ? Nogmaals bedankt en nog de beste wensen voor 2024. Met vriendelijke groet, Dhr W.Marcusse PS , ik maak graag van de gelegenheid gebruik om mijn nieuwe. E-mail. adres door te geven, dat is: [email protected]

Prima geregeld en flinke korting op de WOZ-waarde

Aangemeld en korting van 60.000 euro op de te hoog geschatte WOZ waarde. Korting al terugbetaald gekregen van de gemeente voor het eind van het jaar.

Snel en goed advies!!

Correct en snel

Goed werk verricht

Oh wat een verrassing.

Uiteindelijk toch nog een verlaging op mijn WOZ-kosten. ik ben hier heel blij mee. Belasting betalen is een normale zaak maar waarom onterecht teveel betalen? WOZwet heel hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Geweldig uitgevoerd

Door jullie actie, is toch nog correcte waarde bepaling gekomen. Dank u wel.

Goede hulp en WOZ is verlaagd

Zoals omschreven, aanvraag gedaan en WOZ is verlaagd. Als woning eigenaar tevreden mee en zal een besparing zijn

Wij vinden de service van WOZwet zeer goed. Zelf hebben we niets voor dit bezwaar hoeven te doen. Alles werd voor ons geregeld.

Het Nieuwe WOZ bureau maakt het helemaal waar.

We waren er eerst sceptisch over omdat het kosteloos was en er niet zoveel vertrouwen in hadden. Toch hebben wij de gok genomen en met een goed resultaat.

Fijn dat het zo geregeld kan worden. Fantastisch

Dit schrijven was goed nieuws.

Ik heb nog nooit eerder bezwaar aangetekend. Ik ben erg blij dat er opgereageerd is. Het is dan ook bijzonder plezierig dat ik "geld" terug krijg en dat voor me geregeld wordt.

Mijn WOZ flink lager

Het was makkelijk om online alles in te dienen, heb er geen omkijken meer naar gehad. En nu het mooie nieuws dat mijn WOZ behoorlijk lager is besparing 142 per jaar. Heel tevreden.

zeer succesvol

Naar mijn mening was mijn huis te hoog getaxeerd en ik kreeg dit zonder veel moeite bevestigd.

Professionele en betrokken werkwijze

In het begin was ik sceptisch of het tot een verlaging van de WOZ waarde zou komen. Verrassend genoeg ontving ik enkele dagen geleden een mededeling dat de WOZ waarde met ruim 10% was verlaagd met alle positieve financiële gevolgen.

Prima werk, prima resultaat !

Gedegen werk, ook de diepte in, met een geweldig resultaat: een vermindering van de WOZ waarde met Euro 45.000 !

Uitstekend.

We zijn blij dat we wozwaarde door jullie hebben laten berekenen. We willen jullie daar ook danken daarvoor . Hartelijk daarvoor. Mvr Gr.

Dit bedrijf is een aanrader!

Zonder veel lastige vragen heeft dit bedrijf mijn bezwaar in behandeling genomen. Het door hen namens mij ingediende bezwaar is succesvol geweest en de WOZ-waarde van mijn woning is duidelijk verlaagd. Complimenten ook voor de duidelijke communicatie, mijn dank!!

Duidelijke website, en zeer vriendelijk in gebruik met doeltreffend resultaat

Snel en duidelijk geholpen met het juiste resultaat

Goed werk geleverd

Aan mij verteld dat ik voir het eind van 2023 bericht zou krijgen , dat is ook gebeurd, Zeer betrouwbaar buro.

Woz waarde Bepaling

Gezien mijn ervaring met de woz.nl , kan u medelen die uitstekend werk verricht. doe het al een tal jaren, kan het dan ook iedereen aan raden, hier gebruik van te nemen.

Weinig moeite voor een mooi resultaat!

Wozwet.nl heeft prima werk gedaan voor ons. Het resultaat mag er zijn! Zeer tevreden!

Zeer verassende uitkomst

Met minimale eigen energie hebben ze een maximale resultaat weten te boeken Het feit dat ook alle instanties worden geïnformeerd zodat de teruggave wordt geregeld is de kers op de taart

Over WOZwet.nl

WOZwet.nl is het best beoordeeld WOZ-bureau van Nederland. Laat gratis je WOZ-waarde verlagen door de specialisten van WOZwet.nl. WOZwet.nl is dé specialist in het verlagen van WOZ-waarden van particuliere koopwoning. Het bedrijf is inmiddels het derde grootste WOZ-bureau van Nederland en verlaagde vorig jaar voor ruim €40 miljoen euro aan WOZ-waarden. WOZwet.nl heeft als missie ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland een correctie WOZ-waarde krijgt zodat niemand onterecht teveel WOZ-belasting moet betalen. Dat 1 op de 3 Nederlanders nu een te hoge WOZ-waarde heeft en dat daardoor miljoenen mensen onnodig teveel WOZ-belasting betalen, vindt WOZwet.nl onacceptabel. WOZ-bezwaar WOZ-waarde verlagen WOZ-check