Een organisatie waarvan blijkt dat ze weet wat ze doet en het vertrouwen dat haar gegeven wordt niet schaadt.

Goed afgehandeld

Bedankt en gelukkig is de waarde terecht verminderd

Uitstekende deskundige begeleiding/afhandeling.........

Best een lang traject , waar ik eigenlijk totaal niet van op de hoogte ben en normaliter de "dingen" maar op hun beloop laat. Echter de WOZ waarde afgelopen jaar (en) was zo hoog, dat iedere makelaar mij voor gek zou verklaren als ik mijn huis voor deze prijs te koop zou aanbieden. Ben zeer dankbaar met de WOZ verlaging van 33.000 euro en het feit dat elke vraag (mail/telefonisch) direct beantwoord werd. Wellicht dat mijn bezwaar via WOZwet.nl bijdraagt dat gemeentes/overheid niet "zomaar" ergens een prijskaartje aan hangen voor de eigen begroting. Kortom.......Uitstekende, deskundige service en directe communicatie van A tot Z.

Goede afhandeling wbt inschatting werkelijke woz-waarde

Dankzij dit bedrijf, hoeven niet onnodig te veel belasting te betalen!

WOZ omlaag

Via WOZwet.nl is onze WOZ 15.000 euro omlaag gegaan. Het was ook echt iets te hoog! Mooi!

Wij hadden al enige jaren het gevoel dat wij veel te hoog ingeschat werden voor wat betreft de WOZ waarde van onze woning. Afgelopen jaar hebben wij ons online aangemeld om de WOZ waarde te laten controleren en indien mogelijk te verlagen. Het hele proces is online afgehandeld. Wel zo makkelijk. Enige weken later vroegen of wij nog een aantal foto's wilden uploaden ter onderbouwing van hun case. Het hele proces heeft al met al een maand of 5 geduurd maar er is een aanzienlijke verlaging van de WOZ waarde uitgekomen. Het Nieuwe WOZ-Bureau BV heeft dit voor ons allemaal heel netjes afgehandeld.

Zeer positief

Dank voor de hulp waardoor onze WOZ verlaagd is!

doel bereikt

Ik wil Het Nieuwe WOZ-bureau B.V. danken voor het bereikte doel om de woz waarde te verminderen . Ik ben hier erg blij mee omdat dit niet anders dan logisch is dan de opgelegde waarde eerder. Mijn Dank hiervoor .

Top resultaat

Jarenlang geërgerd aan de WOZ waardering door de gemeente. Inschakeling van WOZwet.nl levert substantiële vermindering op. Chapeau!

Super goed en eenvoudig geregeld!

Ik heb via het WOZ-bureau bezwaar gemaakt tegen mijn WOZ aanslag. Ging zeer eenvoudig en met een zeer goed resultaat. Mijn WOZ aanslag is met 43.000,- euro naar beneden gegaan. Echt super, een aanrader voor iedereen.

Je krijgt waar je recht op hebt

Je wordt goed geholpen met de informatie die nodig is. Het heeft even geduurd en eerlijk gezegd niet meer op gerekend, maar er bleken meer mensen die van de service gebruik wilde maken. Dank jullie wel

Ze hebben .e prima geholpen

Het duurde wel even .Maar de moeite is zeker waard.

Duidelijke uitleg gekregen over de informatie die we moesten aanleveren. Daarna was het een kwestie van afwachten. Prima service met goed resultaat.

In een woord super geregeld.

Heb de gegevens aangeleverd met de nodige foto’s erbij en verder is alles in een woord super geregeld.

Resultaat veel te positief ingeschat

Ik krijg bericht van het woz buro dat ik 190 euro terugkrijg. Daar zitten ze helemaal naast. Slechts een creditering van 50 euro viel mij ten deel. Dus hoe ik daar enthousiast van moet worden is raadselachtig.

Beste Elkan, Wij hebben uw WOZ-waarde met maar liefst €52.000 laten verlagen. De geschatte besparing van €190 is op basis van gemiddelde belastingtarieven. In uw geval blijkt het inderdaad om €51 aan gemeentelijke belasting te gaan, maar het gaat in uw geval óók om €88 aan inkomstenbelasting via het eigenwoningforfait en om €9 op uw waterschap heffing. In totaal leverde het u dus €148 euro op in het eerste jaar, als het goed is zal de gemeente de correcties ook mee nemen naar de komende jaren. Op die manier bespaart u vanaf nu dus jaarlijks ongeveer €148 als de gemeente geen nieuwe fouten maakt. En dat voor maar enkele minuten werk van uw kant, wij hebben namelijk alles gratis voor u geregeld. Zoals het bezwaar, de taxatie, de hoorzitting, de aanvullingen, het informatieverzoek, de beoordeling van de uitspraak en de administratieve afhandeling. En dat is ons gelukt zelfs zonder dat u foto's heeft toegestuurd, met foto's was uw besparing waarschijnlijk twee en een half keer zo groot geweest. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze service, maar we vragen u om de verlagingsmail nog eens goed te lezen en ook de andere besparingen, namelijk op uw inkomstenbelasting via het eigenwoningforfait, mee te nemen in uw oordeel over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van WOZwet.nl / Het Nieuwe WOZ-bureau

Zorgeloos, met een passend resultaat

Na opgave enige tijd niets vernomen. Maar in dit proces zijn ze druk bezig geweest met mijn aanvraag en met goed resultaat, namelijk(naar waarde) verlaging van de woz waarde.

Uitstekend bedrijf

Mijn behandeling omtrent WOZ waarde was goed behandeld wij kregen geld terug.

Geweldig bedrijf.

Goede communicatie Wisten niet dat het zou lukken. Bravo.

Klantvriendelijk en succesvol

Aanmelden was gemakkelijk. Eerst wordt op basis van wat feiten gecheckt of je kans maakt op een succesvol bezwaar tegen de WOZ-waarde. Vervolgens krijg je via mail (in mijn geval via de behandelaar Het Nieuwe WOZ Bureau) een goede uitleg over de stappen die je moet doen en en de punten waarop je moet letten. Je vult een digitaal formulier in met foto's als bijlage. Mijn ervaring is, dat je bij vragen meteen een duidelijk antwoord krijgt. In mijn zaak nam de gemeente direct met mij contact op en ook daarover kreeg ik van Het Nieuwe WOZ Bureau goede uitleg over hoe ik hiermee om moest gaan. Toen de gemeente de beslistermijn niet haalde, werd ik daarover keurig geinformeerd en mijn vragen daarover werden prima beantwoord. Het uiteindelijk resultaat was ook mooi. Kortom: ik ben zeer tevreden!

Erg simpel en doeltreffend!

Paar gegevens invullen en paar foto's toevoegen en verder hoef je niks te doen! Doeltreffend en erg simpel geld besparen! Aanrader!

Dacht ik hoor hier nooit meer van, goed werk geleverd.Complimet

Duidelijke communicatie. Je verzoek wordt serieus genomen. En uiteindelijk een geslaagde aktie.

Prima geholpen met kleine inspanning.

Ze hebben voor mij een verlaging van 27k weten te realiseren. Een mooi resultaat waar ik blij mee ben. Je moet ze natuurlijk wel de munitie leveren in de vorm van een paar foto's ene at tekst.

Het nieuwe WOZ-bureau is het eerste bureau dat voor mij een verlaging van de WOZ waarde heeft te realiseren. Aanbevelen? Ja natuurlijk wel! Met heel van dank aan alle medewerkers!

heel goed

heel goed werk gedaan

Witvrouwenbergweg 8 C

5711 CN Someren

0412 - 250 015

Over WOZwet.nl

WOZwet.nl is het best beoordeeld WOZ-bureau van Nederland. Laat gratis je WOZ-waarde verlagen door de specialisten van WOZwet.nl. WOZwet.nl is dé specialist in het verlagen van WOZ-waarden van particuliere koopwoning. Het bedrijf is inmiddels het derde grootste WOZ-bureau van Nederland en verlaagde vorig jaar voor ruim €40 miljoen euro aan WOZ-waarden. WOZwet.nl heeft als missie ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland een correctie WOZ-waarde krijgt zodat niemand onterecht teveel WOZ-belasting moet betalen. Dat 1 op de 3 Nederlanders nu een te hoge WOZ-waarde heeft en dat daardoor miljoenen mensen onnodig teveel WOZ-belasting betalen, vindt WOZwet.nl onacceptabel. WOZ-bezwaar WOZ-waarde verlagen WOZ-check