Heel goede ervaring. Blij met uitkomst

Dankzij bemiddeling WOZwet.nl woz waarde flink naar beneden. Top gedaan

ZIE JE WEL DAT IK TE VEEL BETAAL....DAT DACHT IK AL

Goed nieuws! Afgelopen jaar heb ik via WOZwet.nl bezwaar gemaakt tegen mijn WOZ-waarde. Het heeft helaas even geduurd door vertragingen bij de gemeente, maar gelukkig hebben ze mijn WOZ-waarde succesvol weten te verlagen waardoor ik niet langer onterecht teveel belasting betaal. Mijn nieuwe WOZ-waarde wordt vanzelf doorgegeven aan alle instanties, ik hoeft hier niets voor te doen. Teveel betaalde gemeentelijke belasting en watersysteemheffing krijg ik automatisch terug op mijn rekening. Komend jaar zal ik ook minder inkomstenbelasting gaan betalen via het eigenwoningforfait. In specifieke gevallen bespaar ik zelfs op nóg meer verschillende belastingen. Hoeveel je precies bespaart, is afhankelijk van jouw persoonlijke situatie.

Ik ben dankbaar dat zulke mensen ook zijn die je helpen. Geweldig.

Wat mij alleen NIET lukte, kreeg WOZwet wel voor elkaar.

In de flat waar ik woon was mijn WOZ-bedrag hoger dan dat van de andere bewoners. Mijn medeflatbewoners betaalden 'n stuk minder. In beroep gaan hierover bij de gemeente had geen zin cq resultaat. Dit probleem voorgelegd aan WOZwet en zij namen de zaak van mij over en met SUCCES, mijn WOZ-bedrag is nu met zo'n 8% verlaagd. Dit scheelt me geld over allerlei heffingen en belastingen. Ik ben erg blij met het resultaat dat WOZwet voor elkaar heeft gekregen. BEDANKT!

duidelijk en geen valse beloften.

Zijn goed op de hoogte gehouden van het verloop. Ook het verzoek voor aanvullende gegevens was duidelijk. Komt heel betrouwbaar over.

Fleur geeft WOZ kleur

Ik was blij verrast, toen ik bericht kreeg, dat mijn woz met 26000 euro was verlaagd. Gauw verdient en weinig voor gedaan. WOZwet is een aanrader.

Dit is geweldig

Mijn ervaring is dat de gemeentes maar doen wat ze willen. Met deze uitslag ben ik 100% tevreden. Daarvoor mijn dank.

Zeer tevreden!

Het heeft 11 mnd geduurd en ik dacht hier hoor ik nooit meer wat can. En dan in ene toch een bericht dat de woz waarde door hun inmenging naar beneden is gegaan! Super blije klant hier (nou ja klant, ik had het aangevraagd voor mijn ex man, dus ook een blije ex!)!

Prima en deskundige service.

Deskundige verdediging onderbouwd met foto's van de eigenaar.

Eenvoudig en snel resultaat

Op een erg makkelijke manier kun je de benidigde gegevens digitaal doorsturen. Je hoeft verder niets meer te doen en moeilijke ambtelijke procedures te doorlopen. Bovenal is het helemaal gratis en kan je een leuke financiele bespraring opleveren. Doen dus !

Ik ben heel erg tevreden

Het is geduld hebben, maar uiteindelijk word er goed werk verricht

Via de media WOZwet.nl “ ontdekt” Alle gegevens doorgegeven en dacht ik hoor het wel Vandaag het heugelijke nieuws dat zij het bezwaar met succes hebben verdedigd en mij WOZ waarde aanzienlijk in mijn voordeel is aangepast Chapeau!!! Ga vooral zo door echt een aanbeveling !

Je moet geduld hebben maar het wachten wordt zeker beloond

Ik vond deze site bij toeval. Dacht nooit geschoten is altijd mis en had geen idee wat te verwachten. Moest wat effort steren in het aanleveren van informatie en foto's. Heeft lang geduurd voordat er een uitkomst was maar was meer dan de moeite waard. Bedankt voor jullie inspanning. Een geweldig resultaat

Goed werk door WOZwet

WOZwet heeft mijn WOZ-waarde succesvol weten te verlagen met 4,27%. Teveel betaalde belasting en watersysteemheffing krijg ik automatisch terug op mijn rekening. Zoals je ziet, bezwaar maken loont.

afhandeling bezwaar correct

vriendelijk en zakelijke clientbenadering. De uitslagbrief ging vergezeld van heldere en complete adviezen en antwoorden op "wat nu " vragen [ zoals bijv welke actie - in de richting van de diverse overheden - nu al of niet genomen moet worden ] . Heel goed

Ben verbaasd dat jullie het voor elkaar hebben gekregen. Chapeu

Toch gelukt

Het heeft even geduurd, de overheid is niet zo snel,maar wel resultaat.

Ze regelen alles voor je.

Mijn WOZ waarde was te hoog en heb dat via deze site aangekaart bij de gemeente. Er werd een duidelijk stappenplan opgesteld en mijn aanvraag was via de site goed te volgen. Door gemeentelijke achterstanden geeft het wat langer geduurd dan normaal maar uiteindelijk een positief resultaat.

Perfecte service

Met wat geduld, uiteindelijk toch een mooi bedrag kunnen besparen. En je hoeft er zelf niets voor te doen. Top service.

Slechte communicatie en ellenlang wachten

Je moet constant contact opnemen, omdat je niets van ze hoort en je moet een mega geduld kunnen opbrengen. Andere partij waar wij ervaring mee hebben was veel sneller en accurater! Dus sneller besparen.

Jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Gelukkig hebben we je WOZ-waarde met 7% weten te verlagen. Na het vorige bezwaar van de andere partij was er niet veel ruimte over om nog verder omlaag te gaan. Het heeft je toch een mooie besparing opgeleverd. Je gaf aan dat je niet tevreden was met de tijdsduur. Hier hebben we overleg over gehad. Wij hebben gedurende de procedure altijd binnen 24 uur gereageerd en alles aangeleverd bij de gemeente. Helaas heeft de gemeente het bezwaarschrift vertraagd, daar konden wij niets aan doen. Wij hebben hier geen enkele invloed op en het is gebaseerd op toeval. Natuurlijk doen wij altijd ons best om alles zo snel mogelijk geregeld te krijgen. Ik hoop dat je toch tevreden bent met de mooie belasting besparing die wij voor je geregeld hebben ondanks dat het even heeft geduurd door de vertraging van de gemeente.

Blij verrast dat jullie inspanning succes heeft.

Al je gegevens opsturen en verder wordt alles voor je geregeld. Hartelijk dank hiervoor.

Uitstekende service en uitstekend bereikbaar

Je wordt, via jouw heel makkelijk te openen persoonlijke pagina, uitstekend op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent je bezwaar. Ze zijn uitstekend op de hoogte van de situatie. En via de chat communiceren werkt hier heel snel e duidelijk. Mijn complimenten.

dit was onze eerste ervaring met jullie, heel goed, hartelijk dank

Jullie hebben vlot gehandeld, de gemeente heeft pas in december iets laten horen, zij hebben nooit gereageerd op mijn brieven.

Uitstekend geregeld

Na het verstrekken van de benodigde gegevens voor de aanvraag is alles zonder daar zelf nog iets voor te doen geregeld. Is ook precies wat er was beloofd. En ook nog een mooi resultaat als uitkomst.

Perfecte afhandeling.

Als inwoner sta je vaak machteloos bij de gemeentelijke instanties, omdat je je rechten niet kent door de moeilijke wetgeving. Bij WOZwet.nl nemen ze je alles uit handen en je hebt inzicht in de weg die ze afleggen om de burger recht te doen. Kortom, wat wil je nog meer. Bedankt voor jullie inzet. Groeten Chris en Riet.

Over WOZwet.nl

Het best beoordeelde WOZ-bureau! WOZwet.nl maakt 100% gratis en zonder risico bezwaar tegen je WOZ-waarde zodat jij niet langer onterecht teveel belasting betaalt. Jij meldt je eenvoudig aan en WOZwet.nl regelt de rest.