Snelle manier van aanvragen en professionele afhandeling

Mijn aanvraag kon op een gemakkelijke manier plaatsvinden en ik werd goed geïnformeerd en uiteindelijk beloond met een marktconforme vaststelling van de WOZ. Bedankt hiervoor

Prima geregeld

Door uw Firma is een verlaging tot stand gekomen van € 58.000,—. Chapeau

Nooit verwachte magistrale uitkomst van het indienen van een bezwaar!

Eerder via een ander bureau geprobeerd bezwaar in te dienen, maar die gaf me weinig kans. Dit bureau vroeg alle eventuele slechte kenmerken van de woning te onderzoeken en te beschrijven, alsmede foto's in te zenden. Deze verlaging had ik nooit verwacht.

ik was blij verrast

aangezien het al een hele tijd geleden was en ik niks meer had gehoord was ik blij verrast met het resultaat .

Wozwet.nl vraagt de reden waarom ik de WOZ waarde van mijn woning te hoog vind en gaat daarmee aan de slag. Geen moeilijke vragen, geen gezeur. Het resultaat is eerlijk en oprecht.

Helemaal tevreden!

De WOZ-waarde is succesvol verlaagd, zonder dat het ons veel moeite heeft gekost. De communicatie is helder!

Heel blij. 1 keer probleem gemeld, zelf niets meer hoeven te doen en correcte berichtgeving.

WowZ!

In het verleden zelf vaker bezwaar gemaakt tegen de hoogte van mijn WOZ-waarde. Ik kreeg altijd een standaard afwijzing terug van de gemeente. Dan een proberen via het Nieuwe WOZ-bureau… ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen, maar daar kwam dan opeens het bericht in mijn inbox, mijn WOZ-waarde is verlaagd en ik kan binnenkort het teveel betaalde belastinggeld terug verwachten. Top! Dankjewel :-)!

WOZwet.nl is kwalitatief zeer sterk en vasthoudend!

WOZwet heeft alles keurig en snel geregeld. Zelf weinig moeite hoeven te doen om ons gelijk te halen van een te hoge WOZ aanslag.

De beloften zijn waargemaakt.

Na mijn verzoek om bemiddeling, heb ik vrijwel direct een uitgebreide vragenlijst gekregen en die naar behoren ingevuld en teruggestuurd. Het WOZ bureau is toen aan de slag gegaan en de voortgang is aan mij gemeld. Uiteindelijk een goed bericht ontvangen, dat in ieder geval een stuk redelijker was dan de waardebepaling van de Gemeente. Mijn dank voor de goede bemiddeling.

Blij met deze uitkomst en bedankt.

Fantastisch resultaat

Fantastisch resultaat, zonder zelf veel te moeten doen en er weinig tijd aan hoeven te besteden. is alles tot in de puntjes geregeld.

Goed geregeld

Top gedaan

Het Nieuwe WOZ bureau heeft topwerk verricht. Behoorlijke verlaging op mijn WOZ waarde ontvangen.

Goed werk van WOZwet.nl

Lang geduurd maar wel positief resultaat . En dat telt!!!

super resultaat

Mijn WOZ waarde werd drastisch verlaagd na tussenkomst van WOZ.nl Duurde wel lang vooraleer ik een reactie kreeg maar dat lag voornamelijk aan BsGW die wel erg traag met de verwerking en afhandeling van de klacht waren. Ik kan dit bureau alleen maar aanbevelen

Ik vindt het prima dat er een verlaging van de WOZ-waarde is behaald, hopende voor iedereen.

Ik heb dit gemeld bij WOZwet.nl en ingevuld inclusief foto's van onze binnen en buitenkant woning, dit is door jullie doorgegeven naar onze gemeente, uiteindelijk behandeld en de WOZ-waarde van onze woning is verlaagd, zodoende euro's retour ontvangen, en ook in het nieuwe jaar een lagere WOZ-waarde hierdoor.

Bezwaar maken WOZ waarde

Ik heb ervaren dat het bezwaar maken tegen mijn WOZ-waarde (verhoging) makkelijk gaat. Bij het indienen van het bezwaar, vergezeld van enkele foto's, kreeg ik al het gevoel, dat jullie het professioneel zouden aanpakken. Nu heb ik daadwerkelijk het bericht gekregen dat jullie de WOZ-waarde hebben weten te verlagen. Ook heel fijn is dat ik niets hoef te doen en dat jullie het aan de instanties doorgeven. Top !!

Perfect geregeld

Alles perfect geregeld. Het duurt wel even maar het wachten word beloond met een fikse besparing op de woz waarde.

Geweldig nieuws ! Ik ben er erg blij mee. Bedankt voor jullie inzet!

Om bezwaar te maken voor de WOZ , verliep erg goed.Geen gedoe, of omslachtigheid. Ben erg tevreden ,voor een verlaging van de WOZ.

In een woord Geweldig!

Super blij dat ik woz-wet heb ingeschakeld, omdat ik het niet eens was met de hoogte van de woz-waarde bepaling vanuit de gemeente. Nu dankzij jullie is de woz-waarde bepaling gezakt, waardoor ik een mooie teruggave kan verwachten daardoor via de belastingen. Dank daarvoor. Groeten Fam. Habets

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Voor mij een minimale inspanning geweest en jullie hebben gedaan wat jullie gezegd hebben. Met een mooi resultaat

Top!!!

behalve wat gegevens aanleveren, wordt alles voor je gedaan!!!

Uitstekend werk

Zeer goede uitleg, goede aanpak

Eenvoudig bezwaar gemaakt!

Perfecte behandeling, wel een lange zit is om te moeten wachten op de uitslag van de gemeente! Tussendoor op de hoogte gehouden, en een goede uitkomst! Perfect dus!

Over WOZwet.nl

WOZwet.nl is het best beoordeeld WOZ-bureau van Nederland. Laat gratis je WOZ-waarde verlagen door de specialisten van WOZwet.nl. WOZwet.nl is dé specialist in het verlagen van WOZ-waarden van particuliere koopwoning. Het bedrijf is inmiddels het derde grootste WOZ-bureau van Nederland en verlaagde vorig jaar voor ruim €40 miljoen euro aan WOZ-waarden. WOZwet.nl heeft als missie ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland een correctie WOZ-waarde krijgt zodat niemand onterecht teveel WOZ-belasting moet betalen. Dat 1 op de 3 Nederlanders nu een te hoge WOZ-waarde heeft en dat daardoor miljoenen mensen onnodig teveel WOZ-belasting betalen, vindt WOZwet.nl onacceptabel. WOZ-bezwaar WOZ-waarde verlagen WOZ-check