Geen inzage in eigen dossier

In de chat heb ik gevraagd naar de inhoudelijke argumenten die WOZWET gebuikt om mijn bezwaar te onderbouwen. Ik heb namelijk zelf argumenten en foto's aangeleverd en wil checken of zij niets vergeten. Die inhoud wilden zij niet geven, want het betreft hun "succesformule". Vreemd. Ik ben opdrachtgever en zij willen mij géén inzage geven in mijn eigen dossier. Dat klopt niet. Ik werd doorverwezen naar een algemeen mailadres met de opmerking dat hun jurist mij te woord zou staan. Niet dus!

prima geregeld

Na een in mijn ogen veel te hoge WOZ bepaling heeft WOZ wet het geregeld dat er verlaging heeft plaatsgevonden van 31.000 euro. Top geregeld.

Goed geholpen en WOZ aangepast

Ik ontvang via BSR de aanslag voor WOZ. BSR wordt door gemeentes betaald maar zijn slecht tot niet bereikbaar en als je via hun site bezwaar maakt word je halverwege zo uit het systeem gegooid. Bellen heeft totaal geen zin want opnemen doen ze echt niet. Daarna via WOZwet.nl bezwaar gemaakt en inderdaad was er teveel WOZ berekend., Geld terug dus. Ik kreeg later nog wel een brief van BSR of ik a.u.b. toch maar bezwaar wilde maken via SBR want het kost de gemeentes te veel. Ik zeg stoppen met BSR gemeentes.

Prettig contact. Niet veel vragen in te vullen.

Geheel door het WOZ-bureau afgehandeld. Goed op de hoogte gehouden.

Je stuurt je foto's op en het bezwaar wordt geregeld!

Ik heb bezwaar gemaakt via WOZwet.nl Na het versturen van wat foto's van mijn woonsituatie kreeg ik al snel een vermindering van de Waterschapsbelasting en van de Gemeentelijke Belastingen. Ik kan het iedereen aanraden!

WOZwet.nl kosteloos en zeker de moeite waard!

Fijn dat er mensen zijn die er verstand van hebben en die zich hier belangen loos voor inzetten! Onze WOZ waarde is 15.000 euro gezakt! Wij zijn heel goed geholpen door deze professionals! Ik kan WOZwet.nl dan ook aan iedereen aanbevelen. Je kunt het binnen 5 minuten regelen!

Vrijwel al het werk wordt voor je gedaan!

Ik heb met behulp van foto’s het bezwaarschrift ingevuld ingediend en met succes! Het indienen is het enige dat je moet. De rest wordt voor je gedaan!

Service goed, heeft wel een lange doorlooptijd

Na aanmelding hoor je lang niks maar uiteindelijk wordt het wel geregeld.

Snel en simpel belasting besparen

WOZ.nl heeft voor ons de WOZ waarde naar beneden gekregen. Daar moet je een paar dingen voor doen, dan krijg je ook wat voor terug .Foto's maken en een goed verhaal. WOZwet doet de rest. Groet J.P

geweldig

uit stekkend werk kreeg 100 euro korting op mijn woz

Succesvol bezwaar resulteerde in een verlaging van de woz-waarde.

Succesvol bezwaar resulteerde in een verlaging van de woz-waarde.

Eenvoudig doeltreffend

Simpel een mail sturen, en behoorlijk wat besparen.

Positieve uitslag via bezwaar

Na het aanvragen een aantal maanden later een herschikking gekregen van de WOZ waarde en wel meer dan €20000 lager dan door de gemeente bepaald was. Vanaf september werd daardoor mijn maandelijkse betaling verlaagd met bijn €20

Eindelijk resultaat

Ik maak al een aantal jaren bezwaar tegen de idiote verhogingen van de OZB. Vorig jaar , hup even € 100.000,- erbij omdat er ergens hier in de buurt een flat verkocht was. Willekeur dus. Via WOZwet.nl bezwaar aangetekend. Info aanleveren ging soepel. Indienen bezwaar door WOZwet wordt, via mail, keurig gecommuniceerd en uitgelegd waar de problemen zitten. Vervolgens hoor je een hele tijd niets. (gemeenten zijn niet zo snel.) Ineens een mailtje dat bezwaar gehonoreerd was. en OZB werd verlaagd met € 38000,=. Dat is fijn dat het toch een keer gelukt is met dank aan WOZwet.nl Hier in onze gemeente is de OZB voor ons flatje al bijna € 1000,= en nog zonder reinigingsheffing van € 350,= Rijk worden we er niet van, wel minder arm. Ja ik beveel WOZwet.nl dus aan

Snel en makkelijk geregeld dat woz omlaag ging

Via de mail alles kunnen regelen

Waarde vol loont de moeite zeker verlagging was succes vol

Heb vorig jaar gebruik gemaakt met succes vol door jullie jullie fijne inspanning nogmaals dank ervoor

Heel goed.

Ik ben erg tevreden.

100% tevreden!

Duidelijke vragen, Duidelijke uitleg. Goede informatie over voortgang proces.

Zeer vakkundig en aardig geholpen

Ik ben zeer tevreden. Mijn wozwaarde is door jullie hulp vorig jaar lager uitgevallen. Dit scheelde toch weer enkele tientallen euro's. Ik ga zeker dit jaar weer gebruik maken van uw diensten.

hartelijk dank was zeer tevreden

Dank voor uw aanbod, echter dit keer is via Eigen Huis een bezwaarschrift ingediend m.vr.gr. L.de Klerk

Ik ben zeer tevreden

WOZwet.nl heeft vorig jaar met succes mijn WOZ waarde middels een bezwaar duidelijk doen verlagen!!

Goed resultaat behaald en bijzonder klantvriendelijk. Dank u wel

Super service

Ze zijn correct en snel.

(Belasting)Geld besparen zonder omkijken!

Eenmaal aangemeld en na het opsturen van enkele gegevens gaat het bezwaar tegen de WOZ-waarde voor mij als geautomatiseerd. Ik hoef er niet meer naar om te kijken en wordt keurig geinformeerd.

WOZwet heeft mij goed geholpen om de WOZ van mijn huis te verlagen

Over WOZwet.nl

Het best beoordeelde WOZ-bureau! WOZwet.nl maakt 100% gratis en zonder risico bezwaar tegen je WOZ-waarde zodat jij niet langer onterecht teveel belasting betaalt. Jij meldt je eenvoudig aan en WOZwet.nl regelt de rest.