Uitstekende begeleiding

Jade was zeer informatief gaf goede tips en waaraan te denken... De bespreking was duidelijk en de kosten heel overzichtelijk. Zij is een prettig mens die de jyiste toon weet te zetten. Ook tijdens de crematieplechtigheid niets dan lof hoe zij de leiding nam en ons begeleide. Ook na de plechtigheid is zij nog langs geweest om te kijken hoe het ging en hoe de ervaring was geweest. Jade is een toppert

Jade is een lieve warme respectvolle, belangstellende uitvaartverzorgster.

Het voelde ontzettend goed hoe Jade ons heeft bijgestaan in deze moeilijke periode. Jade heeft ons heel goed begeleid bij het afscheid nemen van onze lieve man en vader. De nazorg hebben wij ook ervaren als heel erg prettig en daarbij ook bij de hulp van praktische zaken. Ze heeft een goed luisterend oor, is belangstellend en is heel fijn om mee te praten en om te gaan.

Mevrouw Schuurman heeft ons zeer goed geholpen bij het proces. Wij hebben haar ook ervaren als een liefdevol, behulpzaam, zorgzaam, rustig en respectvol persoon wie zeker de tijd neemt om alles tot in de puntjes te regelen!

Persoonlijk betrokken, respectvol en liefdevolle vrouw.

Jade heeft de uitvaart van onze man en vader geregeld precies zoals hij het zou willen en wat voor ons ook goed voelde! Ook daar is zij persoonlijk in betrokken om de nabestaanden bij te staan in wat voor ons goed voelde, voor een mooi en waardig afscheid zoals mijn vader het wilde en voor ons een stukje te kunnen afsluiten. Tijdens de bespreking heeft zij rustig uitgelegd wat de mogelijkheden waren, wat ons duidelijkheid en overzicht gaf en een stuk rust. Ondanks het verdriet hebben wij er een warm gevoel aan overgehouden hoe Jade dit afscheid tot in de puntjes heeft verzorgd en hebben wij zeer veel steun aan haar gehad en nog steeds in deze moeilijke periode.

Zeer vriendelijk. Top.

Jade heeft ons zeer goed bijgestaan, altijd bereikbaar, alle nodige hulp geboden, top geregeld.

Ondanks onze moeilijke tijd heeft Jade ons heel vriendelijk en respectvol geholpen.

We zijn blij dat alle moeilijke stappen die je moet nemen bij een crematie uit handen genomen zijn. Daardoor hebben we er een hele mooie dag kunnen maken om afscheid van onze vader te kunnen nemen.

Jade krijgt van mij een 10

Zo gauw Jade binnen kwam voelde het vertrouwd Ze regelde alles op zo een rustige en professionele manier dat je wist dat alles tot in de puntjes verzorgd zou worden. Tijdens de dienst hadden wij geen sprekers en dit heeft Jade zo mooi zelf gedaan alsof ze ons al jaren kon. Nu kan ik terug kijken op een mooi afscheid van mijn man

Jade is een topper.

Jade is erg professioneel. Tijdens ons verdriet heeft Jade ons goed begeleid en geholpen met zaken die geregeld moest worden. Jade is een topper.

Zeer professioneel een topper

Jade is zeer professioneel en echt goed in haar werk. Als Jade binnen kwam was het een feest al waren we verdrietig. We hadden echt geen zorgen want zei pakte alles goed op. Toppertje!!!!!

een creatieve professionele uitvaart begeleider.

Jade stond open voor de eigenzinnige manier waarop we de uitvaart graag wilden uitvoeren. Daarbij was ze ook zorgvuldig en heeft ze op eigen initiatief een extra medewerker ingeschakeld.

Een vrouw met passie voor haar werk

Jade is geïnteresseerd en geknipt voor het werk

gewoon goed conform wat is afgesproken

alles goed alleen jammer dat die verzekeraars er een rommeltje van maken waardoor verwarring ontstaat

Helemaal geweldig

Jade was vanaf begin onze steun. Begonnen met repatriëren , begeleiding, hulp en advies, steun over weken, tot een mooie afscheid ... Lieve Jade , door jou hulp kunnen we terugkijken op een mooi afscheid van Benjamin. Dankjewel!

Tijdens deze verdrietige periode staat Jade voor je klaar. Ze denkt goed met je mee, en staat altijd voor je klaar. Wij kijken met een goed gevoel erop terug.

Enorm betrokken en erg goed bereikbaar

Het was een fijne ervaring tijdens een verdrietige periode. Jade was erg behulpzaam en betrokken. Daarnaast dacht zij erg met ons mee, ook mbt de kosten

Wij hebben Jade als een heel professionele en betrokken uitvaartverzorgster ervaren.

Heel tevreden

In deze moeilijke tijd heb je iemand nodig die je begeleidt. Dat doet Jade. Zij is rustig, betrokken, denkt mee en biedt een luisterend oor. Dank je wel Jade.

Goed geregeld

Alles naar wens geregeld en is allemaal heel goed gegaan. Ook vervoer voor me moeder die in een rolstoel zit is heel goed door de chauffeur begeleid om in en uit de bus te gaan De uit vaart is ook naar wens goed gegaan en ben er dan ook tevrede over hoe alles van begin tot eind is besproken

Wij zijn zeer tevreden over Jade

Wij zijn zeer goed geholpen door Jade. Jade is vriendelijk en als er vragen waren dan stond ze voor ons klaar. De crematie was zeer goed georganiseerd.

Jade is professioneel, warm en betrokken.

Ik kan haar van harte aanbevelen.

Goed geregeld

Zijn heel vriendelijk geholpen en goed begeleid

Vakvrouw !

Het 1e contact voelde direct vertrouwd. Zij is meedenkend en zeer betrokken. Een vakvrouw die ons zeer goed door dit proces geholpen heeft. Bedankt Jade !!

Betrokken en behulpzaam

Gemotiveerd om alles naar wens af te handelen. Vriendelijk en snel contact. Niets was te veel gevraagd.

Super, liefdevol en meelevend en geruststellend

Johan was mijn beste en grootste en liefste vriend ,toen hij pas geleden is overleden kwam ik bij monuta omdat , hij daar was verzekerd .Toen ik belde kreeg ik de vriendelijke lieve Jade Schuurman aan de lijn die me geruststellende en direct de dag erna op huisbezoek kwam voor alles te regelen. De bloemen ,de crematie alles wat erbij kwam heeft Jade samen met mijn dochter en mij tot in de puntjes geregeld ik kan het verhaal nog langer maken maar een hele grote Chapeau voor Jade.

Over Monuta Uitvaart