Prima
Goed voorgelicht en behandeld.
door preventieassistent liebeth werd aangestuurd naar het idee, dat ik zou discrimineren. hier was ik minder van gecharmeerd. ben er nog kwaad over. ik werk namelijk vaak zelf met mensen met handicap, andere komaf en heb zelf een handicap (vorm van autisme) en laat me niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen in een behandeling die op mij gericht is.aangezien je zelf de rekening betaald.maarja als je mensen niet uit laat praten liesbeth????voor je een oordeel vormt. waar blijven we dan op deze wereld. verder word alles zo geautomatiseerd naar een robotmodel dat het menselijke steeds meer verdwijnt uit de praktijk. en moest ik er zelf achter komen dat na 40 jaar een andere tandarts kreeg zonder hierover schriftelijk te werden ingedient.
Goed alleen niemand bij de receptie om een volgende afspraak te maken
Bekend gezicht -dit keer- van iemand die ik niet bij naam kende. Iemand, die kritisch heeft gekeken naar mijn gebit, waar doorgaans niet veel ernstigs mee aan de hand is. Alles vriendelijk en genoeglijk.
tandarts prima! maar door personeelsgebrek geen assistentes en geen receptioniste aan de balie om vervolg afspraak te maken
vakwerk
Goed. Geen wachttijd en meedenkend tandarts.
Uitstekend
Vriendelijke en correcte behandeling en ook volgens de afgesproken tijd.
Ik was verrast door de behulpzaamheid en vriendelijkheid van de mensen die hier op mondzorg Franeker werken. Het bedrijf oogt vriendelijk, schoon en nodigt uit. Kortom, ik voel me hier op mijn gemak. T.J
ert
Er werd een snelle oplossing gevonden toen er met mijn eerste afspraak iets mis was gegaan. Top geregeld.
Zeer positief
Snel en goed geholpen en na controle pijn in mijn mond, na conclusie gelijk met spoed naar kaakchirurg verwezen. Waarvoor dank
Ze zijn Vriendelijke en legen alles goed uit wat ze gaan doen. Als je angstig bent gewoon aan geven.. ze houden daar goed rekening mee. Super fijn. Enige minpuntje is dat je nu niet meer bij de balie hoeft te melden dat voelt een beetje onpersoonlijk. Voor de rest top tandarts.
Zeer slecht en of onbereikbaar telefonisch, maar ook slechte communicatie dit keer tijdens behandeling . Meestal prima meedenkend. Ging nu echt te snel en was totaal overdonderd tijdens behandeling waardoor probleem eigenlijk ook niet geheel opgelost is. Men sprong ter plekke wel flexibel om met het mislopen van de afspraak. En ook nieuwe afspraak maken ging soepel. Volgende keer beter hoop ik, nu teleurgesteld.
Er wordt altijd tijd voor me genomen om alles uit te leggen, tips te geven of vragen te beantwoorden. Het personeel is superlief en bekwaam. Ik hoef nooit lang te wachten in de wachtruimte.
Fijne tandartsen en assistentes
Je word niet op een correcte manier geholpen als het om je aangezicht gaat bij breuk tand. Je kunt hier stomweg weken op wachten voor je ze helpen, mij niet meer gezien ik ben weg. Nu een tandarts volgens oude normen die gelijk helpt, daar word je blij van.
De behandeling is ontspannen en vakkundig op mij overgekomen.
Lastig telefonisch bereikbaar. Ze bellen 1 keer omdat de afspraak niet door kan gaan, en mailen je dan of je hun kunt bellen. Vervolgens zijn ze niet te bereiken. Tijdens mijn afspraak werden we geholpen door tandarts Koziell. Ik vond hem erg onrustig overkomen, en had moeite hem te verstaan. Ik had steeds het gevoel dat hij alleen maar tegen de assistente sprak, en niet tegen mij. Ik moest zelf ok opheldering vragen om duidelijk te krijgen hoe het er met mijn gebit voor staat, en wat de vervolgstappen zijn. Toch 2 sterren nog, omdat ze erg aardig waren voor mijn dochter van 5, die ook voor controle kwam.
controle denk ik goed uitgevoerd , de tandarts is de deskundige ik niet.
Het enige wat ik jammer vind is, dat de mondhygiëniste niet op maandag of vrijdag werkt . Door mijn werk als chauffeur altijd hele week van huis . Op maandag of vrijdag is er makkelijker iets te regelen. Snap ook dat ze dat niet alleen voor mij gaan veranderen maar misschien zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen .
2 maal een afspraak ingepland. De eerste keer voor een dichte deur gestaan omdat ze mij waren vergeten af te bellen. De tweede keer was de praktijk wel geopend maar hadden ze mijn afspraak weer geannuleerd. Echter hadden ze dit weer niet met mij door gecommuniceerd. In het systeem stond dat ik was afgemeld maar had geen belletje of mail ontvangen. Ik kwam voor pijnklachten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.