prima en op tijd geholpen
Ze zijn duidelijk, aardig en geven niet zwaar op je af! maar geven wel mee hoe belangrijk poetsen en verzorgen gewoon is...hele fijne ervaring..heb het wel eens anders mee gemaakt
Ondanks dat ik niet graag naar de tandarts ga ga ik altijd weer met een fijn gevoel weg. Ze zijn allemaal even vriendelijk.
Was nog niet eerder bij mevrouw de mondhygiënist, maar vond het tandsteen verwijderen best pijnlijk, normaal bij assistenten minder last
Vriendelijk, duidelijk en correct
Goed en zorgvuldig
Vriendelijke medewerkers
Prima geholpen zonder poespas
Goed
Vakkundige en vriendelijke behandeling.
D'r mondhygiëniste Mariette was heel fijn. En de tandarts een oudere man noordhof heet hij volgens mij dat is een hele lieve tandarts.
Fijne tandarts en assistente
Door problemen met de computer kon niet alles goed uitgevoerd worden. Geen Datum voor een verder behandelplan.
In het verleden veel problemen met mijn gebit gehad. De tandarts was nooit iets leuks, altijd was er iets. Bij Puur mondzorg is dit opgelost en kom ik nu twee keer per jaar voor controle en reinigen. Ik ga met een glimlach heen en ga met een nog grotere glimlach weg. Het is fijn als je op goede zorg kunt rekenen.
Ik heb altijd een gezellig praatje en voel me op mijn gemak.
Een uur moeten wachten voor een korte controle vanwege een mislukte behandeling. Personeel wel vriendelijk nadat ik na een half uur vroeg of we al bijna aan de beurt waren.
ik had gekozen voor geen verdoving.... Het boren ging goed maar toen kwamen ze met plastic ding wat om de kies gedraaid moest worden.... tot 4 x toe proberen en in tandvlees drukken.... ik heb er nu, na week nog last van.... vulling is goed gelukt en vrouwen waren aardig....
Alleen dat belachelijke gedoe met downloaden van de rekening stoort me mateloos. Stuur gewoon een factuur per mail
Goed geholpen en advies gekregen.
De tekst in dit gebied is veel te licht afgedrukt.
Ze hebben mij heel gerustgesteld en een goede uitleg
Snelle en vakkundige behandeling.
Online afspraak maken is zeer slecht. Wou mijn afspraak, door familieproblemen verzetten en kon pas 4 maand later behandeld worden. Ben persoonlijk langs gegaan en kon de volgende dag al komen. HOE ???? Automatisering ok maarvaak is dat een chaos. Persoonlijk contact aan een balie, telefonisch of persoonlijk, is veeeel klantvriendelijker. Dan komt er ook nog een aanmeldzuil ( verschrikkelijk) Is de volgende stap misschien een tandartsrobot??
Meer dan 40 jaar heeft Bauke en assistentes mijn gebit met veel zorg onderhouden, hartelijk dank daarvoor. Ben benieuwd wie de opvolger wordt. Mvg Karel de Vries.
Goed gecontroleerd en behandeling perfect uitgevoerd.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.