Perfect, goede communicatie tijdens de behandeling

Prima!

• In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee

Vriendelijk & adviserend

Fijn contact en behandeling.

• Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygiëniste

Netjes en correct

Netjes en correct.

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Cees Reinders

Vriendelijke mondhygiëniste. Zij vertelde mij elke handeling die ze doet. Mijn vragen beantwoordt ze goed en uitgebreid. En Cees Reinders is gewoon een topper.

Goede behandeling

Fijne tandarts, op gemak stellend en aandacht voor patiënt

• Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.

een goede ervaring

je werd gerust gesteld voor en tijdens behandeling en wat voor mij heel fijn was dat mijn assistentiehond/blinden geleidenhond mee mocht en naast me lag op de grond .

Goed en snel

Het ging snel want ik moest ziekenhuis gr Jakob

• Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.

Vriendelijke en geduldige mondhygiëniste

Ik ben zorgvuldig behandeld en kreeg antwoord op mijn vragen.

Goede uitleg

Goede controle met uitleg

• Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja

Prettige, deskundige behandeling

De halfjaarlijkse controle werd zorgvuldig met een duidelijke uitleg wat er gedaan werd en waarom.

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Anders / Weet ik niet

Teleurgesteld betreft afspraken en nazorg

Heb 3 punten waar ik niet tevreden over ben: Vorig jaar eind augustus kies laten trekken. Dit ging nogal moeizaam gold voor het hele team van 3 mensen om mij heen. Heb eerder (bij andere tandarts) diverse kiezen laten trekken en nooit een probleem gehad. Heb het trekken nogal als stressvol ervaren. Ben niet gerustgesteld of heb mondeling instructies meegekregen voor nabehandeling. Alleen kreeg ik te horen dat er een behoorlijke ontsteking zat. Maakte me erg ongerust hierover omdat ik niet was gerustgesteld. Heb na paar dagen contact opgenomen op eigen kosten weer na laten kijken omdat ik het niet vertrouwde en spoelwater gekocht. Heb na het trekken ook geen brief over nazorg meegehad Dat is het eerste punt. 2de punt. Na het trekken heb ik alsmaar last gehad ook aan de rechterkant van mijn hoofd waar de kies getrokken is van hoofdpijn, voorhoofdsholteontsteking verkoudheid etc. Hiervoor en hierom heb ik afgelopen maandag afspraak gemaakt om te overleggen of er een verband bestaat tussen het trekken en de verkoudheid(ontsteking). Wat me opvalt en ik als erg vervelend ervaar dat ik eerst mijn verhaal aan de tandartsassistente vertel die dit gaat typen en 5 minuten later het hele verhaal weer aan de tandarts moet vertellen. Begrijp deze werkwijze niet. Patiënt moet 2x verhaal doen. Tandartsassistente kan mijns inzien toch ook tijdens het verhaal aan de tandarts alle informatie typen. Dit lijkt me efficiënter voor iedereen. Naderhand zijn er foto's van het gebit genomen. Dan het derde punt waar ik ontevreden over ben. Mij dingen beloven en niet doen. Voel me niet serieus genomen en geeft mij geen vertrouwen. Als er een paar x verteld wordt ga vanmiddag de foto's bestuderen en u ontvangt een mail. Dan verwacht ik toch dat er die middag een mailtje komt met een eventuele uitsluiting of conclusie dat er niets aan de hand is of wel? Maar het kan zijn dat het dezelfde dag niet lukt maar na een paar dagen geen antwoord heb ik liever dat er niets beloofd wordt of een ruime

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Cees Reinders

Deskundig, enthousiast en klantvriendelijk.

De medewerkers, tandarts en mondhygiëniste, zijn zeer deskundig, enthousiast en klantvriendelijk. Ook wordt goed meegedacht bij duurdere behandelingen.

Afspraak moeizaam

Erg tevreden over de tandarts. Bedankt voor de goede zorg en belangstelling, Cees! Organisatorisch zijn er wel verbeterpunten. Tijd voor mijn afspraak was gewijzigd maar niet aan mij doorgegeven. Daarom erg lang moeten wachten.

prima behandeling

geweldig

duidelijke communicatie. objectief advies, oplossing in overleg

• Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Nee

Was goed

Was goed

Deskundige tandarts en mondhygiënist

Vriendelijke benadering. Minpunt was de hygiëne in het toilet: Geen zeep in dispenser Vloer niet schoon en veel gebruikte afvalbak (vol) Een dagelijkse schoonmaakbeurten gemist?! Ik was er in de voormiddag…

• Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Alexandra Boracchia

Vriendelijke service

Ee was wat verwarring over wie de controle zou uitvoeren maar verder is alles goed verlopen

• Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Veronie Stevens

Ik word altijd heel vriendelijk en begripvol benaderd.

Minpuntje is dat ik meestal lang moet wachten.

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Cees Reinders

Mooi op tijd, duidelijke uitleg, ieder 1/2 jaar kom ik graag voorbij!

Zoals verwacht.

Heel tevreden over tandarts Reinders

Niet tevreden over de verwerking van de gegevens vanuit het ziekenhuis. Moest zelf contact opnemen na bezoek aan de kaakchirurg, gegevens waren vlgs secretariaat niet aangekomen wat niet klopte. Na 2x nog niet goed verwerkt zodat bij mijn eerste bezoek de heer Reinders alsnog weer contact op moest nemen met het ziekenhuis

• Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Er was geen behandeling, omdat het niet bekend was wat er moest gebeuren
  • Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Cees Reinders

Direct, goed en fijn geholpen

De communicatie over de behandeling, staat van mijn gebit en de behandeling daarvan is uitstekend uitgevoerd.

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? de Mondhygiëniste

Ontzettend blij met mijn nieuwe brug

Was een aantal kiezen in de bovenkaak kwijtgeraakt. Cees heeft de resterende kiezen bijgeslepen en een brug geplaatst. Ziet er weer prachtig uit en ik kan weer normaal eten en lachen. TOP !!

• Door welke behandelaar ben je onderzocht of behandeld? Tandarts Cees Reinders

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.