Snel en goed afgehandeld

Heb mijn ervaring als zeer goed ervaren. Snel en netjes afgehandeld

Ze staan altijd klaar voor ons

zo wel voor schade aan auto of wel voor alles eigenlijk

Goede service en correct geholpen

Reed mijn auto toteloss vorig jaar... Door correct handelen kon ik in 3 dagen tijd weer in een andere auto rijden..

ze beloven maar doen niks

Bouten heeft mij die teleurgesteld nadat ik 10 jaar klant was. Je kunt beter een verzekering gelijk bij de maatschappij nemen dan met deze tussenpersoon. Ze nemen een zaak aan en dreigen de tegenpartij met maatregelen die bouten gaat nemen ,maar Bouten doe dat toch niet. ze laten een klant na 10 jaar vallen als een baksteen en verschuilen zich achter het verweer van de tegenpartij. Zijn hondsbrutaal tegen mij als verzekerde geweest. ze beloven uit colance expertise kosten aan mij uit te keren maar hebben dit nooit gedaan. tegen het Kifid liegen ze dat ze dat wel gedaan hebben. het is meer een Bout groep dan Boute-groep.

Aangezien hetgeen u schrijft pertinent onjuist is menen wij te moeten reageren. U heeft geen rechtsbijstandverzekering afgesloten. Desondanks hebben wij voor u een aansprakelijkstelling naar de tegenpartij verstuurd. Onverplicht is er diverse correspondentie gevoerd. Nu u geen rechtsbijstandverzekering heeft afgesloten is procederen niet mogelijk. U bent diverse malen door ons naar een advocaat verwezen. De expertisekosten zijn wel degelijk betaald. De taxatiekosten zijn niet betaald. Deze kosten worden ook nimmer betaald aangezien deze kosten komen te vervallen indien uw voertuig bij de garage wordt hersteld. Het betalen van deze kosten is uiteraard nimmer toegezegd.

Goed en snel geholpen. Helemaal tevreden

Probleemloos

Gewoon zoals het hoort

Gewoon TOP

De inleving is heel goed

Super snel afgehandeld

Heel erg tevreden over de snelle en gemakkelijke afhandeling.

Prima geholpen

Netjes en correct geholpen

De beste dienstverlening die je je kan wensen!!!

De hulp en begeleiding van de mensen bij Bouten is gewoon fantastisch!

Super!!

Goed geholpen en alles correct afgehandeld.

Super geregeld.

Snel en correct afgewerkt, goede dienstverlening.

Super geregeld

Snel en correct afgehandeld. Goede dienstverlening.

Goede en snelle service

Je wordt bij Bouten Groep altijd snel en prettig te woord gestaan, en e.e.a. wordt altijd professioneel en naar tevredenheid afgehandeld.

Zijn altijd goed behulpzaam

Ze zijn altijd erg behulpzaam als je iets heb.

Perfecte hulp bij autoruitschade

Een aan ander goed door de Bouten groep geholpen bij het verhelpen van de autoruitschade.

Perfecte hulp bij autoruitschade

Schade prima afgehandeld.

Schade prima afgehandeld.

Ruitschade auto perfect afgehandeld

Advies van de Bautengroep opgevold en schade autoruit perfect afgehandeld.

Wietelweg 1

5981 TG Panningen

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.