Netjes afgehandeld en snel

Goed en snel geregeld!

zie onderstaand bericht

Uistekend behulpzaam snelle afhandeling

Loopt lekker

Schade snel en vakkundig afgewerkt

Super geregeld

Schade was supergoed gemaakt en alles perfect geregeld

Hallo

Ik heb geen schade gemeld en mijn partner ook niet. Administratie fout???

Goed geholpen maar u had vergeten te vermelden welk glasbedrijf ik had moeten inschakelen.

De afwerking was prima en de fout,is keurig hersteld.

We zijn zeer tevreden over Bouten Groep!

Als je schade hebt dan wil je maar 1 ding. Goed geholpen worden. Bouten groep heeft ons zeer goed geholpen. Vanaf het eerste moment tijdens de schade inventarisatie tot de eindafwikkeling was Bouten Groep nauw betrokken. Top!!

Eigenlijk in een woord: TOP

Zowel het telefonisch ter woord staan als de afhandeling van de schade aan mijn auto is perfect afgehandeld. Bedankt daarvoor.

tevreden klant

Ben blij dat wij in Panningen een kantoor hebben waar je altijd terecht kunt voor advies Ben altijd netjes geholpen door U medewerkers. Voor mij is dit persoonlijke contact zeer belangrijk. Hoop dat jullie dit als Bouten Groep nog lang op deze manier voortzetten. Voel mij door jullie geen nummertje op de lijst. Met vriendelijke groet, Wim van Neerven

Meedenken

Mijn schade is nog niet helemaal afgehandeld, maar tot nu toe wordt er erg goed meegedacht en geadviseerd . Voelt als een gewaardeerde klant.

Snelle en goede afhandeling

Schade gemeld en de te doorlopen stappen netjes door Bouten uitgelegd. Afhandeling ging snel en werd goed geholpen. Zeer tevreden.

Top geregeld

Sterretje in ruit , alles prima afgehandeld.

klantvriendelijk en bereikbaar

Behulpzaam, actief meedenkend bedrijf. Al jaren tevreden klant in volle tevredenheid. Al veel advies gekregen wat ons veel geld heeft bespaard.

Bouten Groep is een top bedrijf.

De Bouten Groep is professioneel in het geven van advies en raad. Het is een betrouwbaar bedrijf waar men altijd op kan terugvallen. Het is fijn om te weten dat er altijd een solide backup is.

Keurig afgewerkt

Schade is netjes afgewikkeld

Zonder zorgen.

De perfecte service en nette behandeling zoals we al meer dan 30 jaar gewend zijn bij Bouten.

Helemaal top

Al jarenlang uiterst tevreden over de geboden diensten.

Goede service en advies met betrekking tot schadeherstelbedrijf

Schade netjes afgewerkt. Heb er zelf geen werk mee gehad. Goede informatie achteraf.

Ruitschade auto snel opgelost

Gesprongen achterruit thuis op de oprit naar tevredenheid verholpen.

Geen

Schademelding viel niet onder verzekering, Geen verder commentaar of mening

Ik heb antwoord gekregen op mijn vraag

Klantvriendelijk en correct.

Ik hoefde niet lang te wachten en werd vervolgens vriendelijk te woord gestaan. Samen werd het schadeformulier ingevuld en dit gebeurde op een rustige manier. Er werd tijd voor mij genomen. De schade werd vervolgens snel afgehandeld.

Snel en goed afgehandeld

Heb mijn ervaring als zeer goed ervaren. Snel en netjes afgehandeld

Wietelweg 1 5981 TG Panningen

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.