Begrijpelijk duidelijk en betrouwbaar advies

Al de 3e generatie Bouten groep adviseerd ons in alle zaken betreffend verzekeringen ,hypotheek,pensioen en belastingzaken. Op deze kennis leven wij met een gerust hart. Zeker de goede bereikbaarheid en behandeling van onze “ vraagstukken” zorgt ervoor dat wij een gerust en vol leven kunnen leven. Een dik compliment!

Erg fijn geholpen

Na melding schade werd de situatie heel snel beoordeeld en afgehandeld. Super dienstverlening.

Prettig geholpen

Ik kreeg snel antwoord of ik ergens voor verzekerd was

Snelle competente afhandeling

Na melding schade deze meteen in behandeling genomen. Afhandeling ging snel en adequaat. Complimenten!

Kort en duidelijk bericht aangaande de schade.

Ze staan altijd voor je klaar

Zowel zakelijk als particulier wordt je hier goed geholpen

Snel en accuraat geholpen.

Acties die ikzelf moest ondernemen werden duidelijk gecommuniceerd. Afhandeling daarna binnen kort tijdsbestek.

In orde

Na overleg alles geregeld.

zelf herstel vooruit betalen

Allereerst na stormschade 5 weken moeten wachten op de schade expert, daarna zou ik het schadebedrag pas uitbetaald krijgen als ik hiervan de factuur kon sturen, echter de factuur krijg ik pas na het herstel, en deze moest ik dus eerst uit eigen middelen betalen. Aangezien dit een bedrag van bijna € 5000 was is het vreemd dat ik dit eerst zelf "voor moet schieten", als ik hiervoor zelf niet de mogelijkheid had gehad was ik tussen wal en schip beland en had ik niet kunnen laten herstellen. Vreemde gang van zaken.

Vlugge afhandeling

Na melden schade onmiddellijk een schadeformulier ontvangen. Na doorge ven schadebedrag een dag later akkoord. Na het insturen van de rekening enkele dagen later het bedrag op de rekening. Super vlug afgehandeld

Als ik ze nodig heb zijn ze goed te bereiken en geven duidelijke heldere antwoorden.

Zeer aangenaam

Prettig en begripvol contact

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Snelle, accurate, persoonlijk en deskundige advies/bijstand.

Zie hierboven.

alles snel afgehandeld

heb niets hoeven doen, geld werd rechtstreeks overgemaakt.

Na de schademelding direct een schadeformulier ontvangen. Bij vragen werd er snel en duidelijk gereageerd. Afhandeling was ook prima.

ik ben al jaren klant en altijd uiterst tevreden geweest

ik ben al jaren klant en altijd uiterst tevreden geweest. altijd overal op alle gebieden goed en duidelijk geholpen

snel en accuraat

ging snel en ook tegenpartij tevreden

Goede en correcte behandeling en afhandelijg

Als ik vragen heb neem ik altijd contact op en wordt ik goed en correct te woord gestaan en geadviseerd.

Uitstekend.

Mijn schade is direct na aanmelding snel en efficient afgehandeld. Ik ben zeer tevreden!

Gewoon gehandeld door Anke.

Na mijn melding te hebben gedaan is alles snel inwerking gezet om het euvel snel uit de wereld te helpen.

zeer tevreden

ik heb al lang geen schade meer gehad het is allemaal super gegaan bedankt

Ben altijd goed geholpen

Ben altijd snel en correct geholpen. Zeer vriendelijk personeel.

Uitmunted

Al zolang wij getrouwd zijn (55 ,jaar) regelt Bouten onze zaken naar volle tevredenheid

vriendelijk personeel, maar ik heb het idee dat er een beetje naast elkaar heen gewerkt word.

Het thuiswerken is natuurlijk wel gunstig voor sommige mensen, maar ook foutgevoeliger. Op een gegeven moment kreeg ik een mail wat bedoelt was voor de tegen partij. ?? bovendien vind ik het onoverzichtelijk hoe de uitbetaling uiteindelijk word beschreven. In meerdere mailtje en op verschillende momenten. Deels van de verzekering tegenpartij En deels eigen risico tegenpartij.

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.