Best tevreden

Voor zover best tevreden!

erg kritisch

Netjes snelle service en goede hulp

Snel en duidelijk geholpen.

Deskundige snelle en prettige afhandeling

Correcte ontvangst en verwerking van schademelding, deskundige begeleiding en nette afhandeling. Zeer tevreden!

snel correct betrouwbaar en proffessioneel

na schade melding wordt e snel gehandeld. het terugkoppelen van de medewerkers is correct. Vriendelijke medewerkers.

schade gemeld zoals is geadviseerd. Het gevraagde bewijs schriftelijk (digitaal) aangeleverd en het schadebedrag vlot ontvangen

Lianne in kantoor Groesbeek topper!

Nou, Lianne Boerman, mailt niet alleen snel terug, nooit te beroerd om mee te denken, ze heeft me net 400 euro per jaar bespaard. Wat een topper! Zo dankbaar, nu, met die hoge energieprijzen.

Er wordt goed meegedacht, adviezen gen gegeven waar ik iets mee kan en vinger aan de pols gehouden.

Prima verlopen

Beste keuze verzekerings maatschappij

Erg tevreden. We hebben al onze verzekeringen onder gebracht bij Eskes & Partners. Snelle antwoorden. Goede support. Precies zoals je zou willen dat ze handelen en adviseren.

Maximaal ontzorgd bij schade

Vlotte en accurate afhandeling van een schade.

Redelijk

Na schade had men mij moeten wijzen op eigen risico zodat je zelf kan afwegen wat het beste was om de schade te herstellen en het goedkoopst. De afwikkeling was wel goed. Min of meer ook mijn eigen fout had de voorwaarde van verzekering moeten weten.

Doen altijd hun uiterste best voor je

Waar ik ook voor bel of mail. Altijd deskundige, snelle hulp en adviezen. Heel fijn!

Eskes & Partners is een goed en betrouwbaar assurantiekantoor.

ik ben nu 44 jaar klant bij Eskes & Partners (en voorganger) en dat geeft aan dat gedurende al die tijd hebben de medewerkers van dit bedrijf al mijn financiële zaken op een goede en prettige manier behartigd.

Duidelijke informatie

Na de aanrijding hebben ze mij goed geholpen door duidelijke informatie te geven.

Aanrader om via Eskes&partners een verzekering af te sluiten

Al minimaal 20 jaar mijn tussen persoon voor alle verzekeringen en Hypotheek Altijd goeie service

Niets op aan te merken.

Volgens verwachting afgehandeld zonder enige rompslomp.

alleen maar goed

snel afgewerkt

Zeer slechte service

Heb dit jaar helaas 2 schades gehad aan mijn auto,beide keren buiten onze schuld om. Ondanks dat ik all risk verzekerd ben duurt het ontzettend lang voordat het afgehandeld wordt, reageren niet of nauwelijks op email, en je moet zelf overal achter aan.zal ze niet aanbevelen.

Zeer goede communicatie en duidelijke afhandeling

Na het melden van de schade bij de maatschappij hebben ze mij geholpen met de vervolgstappen. Ik heb diverse gegevens aangeleverd, waarna alles uit handen is genomen en uiteindelijk is de vergoeding uitbetaald. De communicatie is heel duidelijk, het aanspreekpunt is goed bereikbaar en zet direct alles in werking. Al met al heel tevreden!

fijn bedrijf met descundig advies

zeer prettige samenwerking

Duidelijk en kundig

Prettig contact met kundige mensen die duidelijke uitleg geven.

volgens de regels goed afgehandeld.

beter dan goed gaat niet. Als er een breuk in het glas gezeten had, (ruit met dubbel glas bleek lek , werd dof ) werd de ruit wel vergoed ! Vreemd heeft de verzekering dan wel zin?

Goed geregeld en zelfs het uit te betalen bedrag voorgeschoten.

Eskes & Partners is een fijn bedrijf met directe lijnen en goed klantencontact.

Over Eskes & Partners

Als organisatie, ondernemer of particulier wilt u erop kunnen vertrouwen dat ál uw zaken perfect geregeld zijn. Volledig ontzorgd, het complete plaatje: niet meer en niet minder. Eskes & Partners is uw laagdrempelige en onafhankelijke full-service assurantiekantoor. We hebben geen prestatiecontracten met verzekeraars, zijn niet gelieerd aan brancheorganisaties en hebben geen contracten met derde partijen. En op die onafhankelijkheid zijn wij trots! Zo kunnen wij u de diensten aan bieden die voor uw situatie de beste zijn en voldoen aan uw voorwaarden.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.