Snel en correct geholpen

vriendelijk en snel geholpen! Met (lekkere) koffie in een prettige wachtruimte, was ik snel weer op weg! Top en lekker dichtbij!

Snel en correct geholpen

Snelle service

Vriendelijke man met snelle service. Top!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Vakkundig en netjes gerepareerd.

prima service

De ruit is netjes gerepareerd en is weer in orde. Personeel beleeft en wachtruimte was netjes verzorgd.

Prima geholpen,geweldige service.

Prettig geholpen,professionele monteur. Zou het zeker aanbevelen.

Super service

Snelle handeling vriendelijk personeel top

• Kwaliteit ruitherstel

Nette en correcte wijze van be- en afhandeling van de ruitschade.

Vriendelijk en vakkundig

Alles werd me duidelijk uitgelegd, de monteur kwam vakkundig over en was vriendelijk. Eenmansbedrijf, lekker snel schakelen!

Snel en efficiënt

Ik ben snel en kundig geholpen.

snelle en goed service!

na het eerste contact via de leasemaatschappij kon ik binnen een half uur terecht voor een prima reparatie.

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel, meedenkend en snel.

Ik ben in Waddinxveen op een relaxte manier geholpen. Er werd met de situatie meegedacht. Verder verliep alles professioneel en snel. Een aanrader.

Keurig geholpen

Netjes geholpen, fijne rustig wachtruimte met lekkere koffie waar ik op mijn gemak verder kon werken achter mijn laptop

Goede afhandeling

• Kwaliteit ruitherstel

Service: uitstekend. Ruitvervanging: uitstekend. Rest (kalibratie): erg vervelend

Mijn ruit moest vervangen worden en dan moet na vervanging de camera op de ruit gekalibreerd worden. Dat lukte helaas niet. Er ging ruim 3 weken overheen voordat het gelukt was. De service van 123Ruit was geweldig. Zij lieten mij bij de dealer op hun kosten de camera kalibreren. Dat moest aanvankelijk een hele dag (?) gaan duren. Gelukkig werd dat na wat heen en weer gebel een ochtend. De vervanging van de ruit was ook OK, maar ik vind het wel jammer dat door het niet kunnen kalibreren het mij zoveel tijd gekost heeft. Vandaar “slechts” 3 sterren. Als het hele gedoe van het kalibreren er niet was geweest, dan had ik voor 5 sterren gegaan.

• Kwaliteit ruitherstel

Goededag, Hartelijk bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. U geeft aan dat u tevreden bent over de service van 123RUIT.nl alleen dat het kalibreren meer tijd in beslag heeft genomen. Omdat u een vrij nieuwe auto heeft, was er geen software beschikbaar voor de kalibratie en moest het kalibreren bij de dealer worden gedaan. Helaas bleek de dealer een wachttijd te hebben op het kalibreren. Op de wachttijd hebben wij geen invloed maar we hebben wel de kosten van het kalibreren op ons genomen. We hopen u toch een prettige ervaring hebt gehad bij 123RUIT.nl en dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Geweldig snel en op locatie! Wat wil je nog meer?

Ik ben blij met de vervanging van mijn ruit. Het is snel en vakkundig gedaan!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Voorruit van auto perfect vervangen.

Afspraak maken ging snel. Afspraaktijd werd precies nagekomen. Verwisselen van de ruit ging voorspoedig. Alle "sporen van de werkzaamheden" werden netjes schoongemaakt en weggepoetst.

Snel en netjes

Vriendelijk aangesproken bij de receptie. Er is gelegenheid om boven in de kantine te werken en een kopje koffie te drinken.

Geweldige service

Ruit weer helemaal gemaakt,goede service,geweldig geholpen.

• Verbeterpunten? Geen verbeter punten,gaat zo door

Snelle afhandeling

Snel en goed geregeld!

Snel en correcte afhandeling

Vakkundig en snel vervangen van de voorruit. Zelfs binnen kunnen doorwerken op de internetverbinding van het bedrijf tijdens het wachten.

• Verbeterpunten? N.v.t.

Vlot en volgens afspraak behandeld.

Vlotte ontvangst, schade was al bekend. Komt heel betrokken en betrouwbaar over.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Verbeterpunten? De vestiging op Coenecoop in Waddinxveen is wat lastig te vinden.

Snel en professioneel geholpen eerst een noodreparatie. Daarna keurig een nieuwe ruit. Snel en fijn geholpen

Snelle afhandeling,goede koffie

• Verbeterpunten? Nvt

Snelle, adequate service.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Verbeterpunten? Geen, ga zo door.

Over 123RUIT.nl