Super team!

Denk dat mijn aanhef van deze review al genoeg zegt! "Super team" Een minpuntje: de afstand, een uurtje rijden, om bij de praktijk te komen maar dat heb ik hiervoor over.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Prettige vriendelijke medewerkers

Een prettige en vriendelijke praktijk waar je altijd correct wordt behandelt.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.

Een fijne ervaring

Het voor traject was prettig, de tandarts was geduldig en legde alles goed uit. De dag van de narcose heb ik ook als prettig ervaren. Ik vond het alleen echt niet prettig dat ik nog 45 min moest wachten na aankomst tot ik behandeld zou worden. In deze tijd sloegen de zenuwen flink toe. Toen ik werd opgehaald werd ik vriendelijk ontvangen, daarbij hoorde ik wel een behandelkamer verder een boor en andere geluiden waarbij mijn angst met 50% werd verdubbeld. Het onder narcose gaan ging snel. Van te voren had ik aangegeven graag met het kapje in slaap gebracht te willen worden, wat blijkbaar niet bekend was. Hierdoor werd ik alsnog bijna geprikt. Bij wakker worden was ik heel erg misselijk en daar werd gelijk medicatie voor toegediend. Fijn! Mijn familie lid werd gebeld en ik werd in de algemene wachtkamer geplaatst, waar nog andere aanwezig waren. Gelukkig werd ik snel opgehaald, ik schaamde mij nogal dat ik er versuft en bebloed bij zat.

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Allereerst dank ik u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen. Het is inderdaad niet prettig om zo'n 45 min te moeten wachten voordat u aan de beurt bent. Wij geven altijd van tevoren aan dat de afgesproken tijd, nog geen behandeltijd is. Dit komt omdat narcose zich minder laat sturen dan reguliere behandelingen. Uw ervaring dat u andere geluiden heeft waargenomen kunnen wij niet altijd helemaal voorkomen al doen wij daar ons uiterste best voor. In de nabije toekomst zullen er bouwkundige aanpassingen worden gedaan en gaan wij uw opmerking hierin zeker meenemen. Ik hoop u op deze wijze wat beter uitleg heb kunnen geven op een aantal zaken, indien gewenst, kom ik graag persoonlijk met u in contact. Met vriendelijke groet, Team Kies voor mondzorg onder narcose

Een vakkundige en goede behandeling!

Ik vind het plezierig dat je kunt aangeven wanneer de preventie assistente even moet stoppen.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

zeer patientgericht en prettige cleane praktijk

De ruime ontvangst met prettige en vriendelijke assistenten stelt gerust. Jammer dat er nog plexiglas platen aanwezig zijn waardoor een vepaalde afstand wordt gecreëerd. De wachtruimte zou wat ruimer en luchtiger ingedeeld mogen worden. De artsen zijn rustig, persoonlijk, zeer hartelijk en zorgen ervoor dat men op het gemak gesteld wordt. Al met al een fijne tandarts.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Wij zijn heel blij met deze tandarts

Ik ben heel bang voor de tandarts. Sins ik bij deze tandarts zit gaat dat stukken beter. Wij als gezin gaan hier echt niet meer weg. Ze zijn heel lief ook voor de kids doen alles rustig aan en vertellen ook eerst wat ze gaan doen. Deze tandarts is echt een aanrader

Lieve mensen met kennis

Aanrader

Na jarenlange angst voor de tandarst, ben ik nu helemaal niet meer bang. Sterker nog, ik zou bijna zeggen dat ik graag ga. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Ontspannen sfeer en fijne omgeving. Je komt binnen met een lach en gaat ook weer weg met een lach. Voor mij geen andere praktijk meer.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Geweldige ervaring in zijn geheel

Alle onderdelen en expertises in deze praktijk zijn top

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

perfecte en vriendelijke tandarts en assistentes

prima goede uitleg over de behandelingen

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Super fantastisch en gegarandeerd pijnloos

Ik als mens die doods bang is voor naalden en pijn. Ze hebben me goed voor en na behandeld en heb 0,0 na pijn het kriebelt hihihi Zolang je het schoon houd weet je dat je bij een goede tandzorg bent geweest een 10+

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Erg goed geholpen

Goed geholpen

Ze luisterde naar mij

Zij negeren niet angst en zetten mij niet weg als een zeur

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer

Prima ervaring

Geen traumatische ziekenhuis toestanden. Je voelt je gelijk op je gemak. Om 08.00 uur het infuus erin en een uur later wordt je weer wakker en opgevangen door dit fijne team. Zonder pijn, zonder stress. Aanrader voor mensen die net als ik niet zo dol zijn op de kaakchirurg.

Uitstekende tandarts

Je wordt hier fijn geholpen. Wij waren niet perse op zoek naar mondzorg onder narcose maar gewoon een plezierige tandarts die ook fijn is voor onze jonge kinderen. Je wordt hier professioneel en plezierig geholpen waarbij ze ook jonge kinderen op een fijne manier helpen te wennen aan de tandarts.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Pijnloos alle kiezen en tanden bovengebit getrokken, daarna weinig of geen napijn.

Een fijne Praktijk voor Mondzorg

Het team is fantastisch.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Very good dentist and mouth hygenist

Very good experience and treatment

Positieve ervaring.

Voor het eerst een tandarts bezocht die positief overkwam. Ook de assistentes zijn vriendelijk.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Hele fijne en veilige praktijk om onder narcose tandarts behandelingen te ondergaan.

Het is een hele fijne en veilige praktijk waar veel aandacht is voor de patiënten. Alles is bespreekbaar en alles is mogelijk. In mijn geval heb ik op wat controle afspraken na verder alle behandelingen onder narcose laten doen. Dit beviel heel goed. Er is een anaesthetist met assistent aanwezig die alles rustig voorbereiden en ook bij je zijn bij het wakker worden uit de narcose. De praktijk is ook op zaterdag open, wat ook heel fijn is. Als je angst hebt voor de tandarts en je overweegt een narcose behandelijk dan kan ik deze praktijk zeker aanraden!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Zeer professioneel werkwijze gecombineerd met een vriendelijke personeel.

Ik heb altijd zonder stres de behandeling ondergaan, wat voor mij zeer belangrijk is. Last but not least, ik ben zeer tevreden met het resultaat. Heelas moet ik afscheid nemen in verband met mijn leeftijd en de onmogelijkheid van het toepassen van narcose. Mijn dank voor de goede zorg.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Eindelijk durfde ik het aan.

Wat een opluchting ze zijn eruit! Hier heb ik 30 jaar tegenaan gehikt. Stomme verstandskiezen. Helaas heb ik wel extreem veel napijn, maar ja ik ben ook geen jong ding meer.. Komt vast goed Langleven paracetamollen en ibuprofen.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld

Altijd prettig, rustige uitleg en fijn contact

Altijd prettig, rustige uitleg en fijn contact

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Voel me hier veel minder gestrest

Zenuwachtig als ik ben voor de tandarts, ze weten me altijd gerust te stellen