Zeer betrokken zorg door de medewerkers van Zorgmies

Mijn vader is in de laatste maanden van zijn leven bezogd door meerdere mensen van Zorgmies. Stuk voor stuk zeer betrokken medewerkers die met veel aandacht, respect en liefde voor mijn vader hebben gezorgd. Zeer veel dank hiervoor

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Ronde Venen

Geweldige zorg

Heel fijn om mijn moeder 1 keer in de week te ontlasten van mantelzorg voor mijn vader. En goede match met waar mijn vader behoefte aan heeft.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Uitstekend!!!

Margriet en Jeannette van de regio Drechtstreek zijn geweldig. Dankzij hen kan mijn moeder toch thuis blijven wonen. Kunnen wij als kinderen, op de momenten met een gerust hart de zorg uit handen geven aan de fantastisch lieve ZorgMies die bij mijn moeder komt. Hadden we dit maar eerder geweten!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Fijne mensen, super flexibel

Ik heb een hele goede ervaring met ZorgMies Zwolle. Ontzettend fijne mensen om mee te werken en super flexibel. Kon mij geen betere hulp(en) wensen. Echt een aanrader wat mij betreft!

persoonlijk

zeer goede proffesionele zorg maar vooral goed op de persoon die zorg behoeft afgestemd. Nu twee maal voor langere tijd een zorg mies gehad, en met beide dames een hele fijne warme lieve ervaring!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Veel persoonlijke aandacht, goede gesprekken en gezelligheid!

Zorgmies Sharon heeft onze moeder met haar bezoekjes 2 keer in de week geweldig geholpen. Mijn moeder leefde op door een wandelingetje, een spelletje of gewoon een goed gesprek, die ze met elkaar hadden. Ook door praktische zaken op te pakken werden wij, als dochters ontzorgd. Door de persoonlijke aandacht werd de kwaliteit in de laatste fase van haar leven echt verhoogd. Een aanrader dus!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Toen ik als moeder van een groot jong gezin te maken kreeg met borstkanker, diverse instanties niets voor ons konden betekenen, kwam daar ZorgMies op ons pad. Zij hebben ons ontzettend goed geholpen aan onze fantastische ZorgMies Margriet. Wat is zij een engel in een voor ons zo’n heftige tijd. Margriet is nu 1,5jr in ons gezin en ik ben haar zo dankbaar, ze is onze steun en toeverlaat. Erg waardevol.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Friesland

Zo fijn dat de zorgmies de zorg een dagje overneemt. Zo blijft zorg behapbaar. Je kunt niet alles alleen. Ze gaan samen fietsen en boodschappen halen. Gezelligheid en functioneel de boodschappen in huis. Dat is een stukje zorg voor mijn vader. Heel belangrijk, zeker nu hij alleen is en zichzelf niet meer kan vervoeren. Wat ook erg fijn is dat ik (als mantelzorger)samen met de zorgmies zijn gesteldheid kan evalueren. Zij is ook een belangrijk stuk van de zorg keten die betrokken is.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

We zijn erg tevreden met de Zorgmiesen die 2x per week bij onze moeder komen. Ze zijn erg zorgzaam en maken het mijn moeder altijd naar de zin met leuke uitjes. Ook is de communicatie erg prettig, we krijgen elke week een uitgebreid verslag van de dag met leuke foto's erbij. Het is fijn dat onze moeder op deze manier langer thuis kan blijven wonen in haar vertrouwde omgeving.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Zwolle

Ik vond ZorgMies een hele fijne kans voor mij om meer ervaring op te doen.

Ik ben hier gekomen om meer ervaring op te doen in de zorg, en om meer uren te maken. Ik heb hier ongeveer 8 maanden gewerkt, en ik heb het echt als heel fijn ervaren. Ik heb een fijne band gehad met de cliënt, en voelde mij echt thuis. Ik kon bij vragen altijd bij ZorgMies terecht, en ik voelde mij echt ondersteund. De reden dat ik wegga is om op mijn andere werk meer uren te werken, maar ik vind het zeker heel jammer, dit is echt een fijne plek om te werken!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Het "zorgmies"zijn geeft een enorme voldoening en is leerzaam tegelijkertijd.

Ik heb een aantal jaren zorgmies mogen zijn en dat was een ontzettend fijne ervaring. Het is heerlijk om iets voor ouderen te kunnen betekenen als dit voor de familie te moeilijk is of door omstandigheden helemaal niet meer lukt. Je voelt je nuttig en gewenst op dat moment. Ook wanneer je je "klant"leert kennen en een band opbouwt, doe je veel ervaring op over mensen, verleden, denkwijzen en leefwijzen wat weer bijdraagt tot je eigen persoonlijke ontwikkeling. Kortom: Zorgmies zijn is een aanrader voor iedereen die ouderen een warm hart toedraagt!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Heel erg goed!

Altijd zorgzaam en meelevend. Indien nodig wordt er ook altijd voor vervanging gezorgd.

Fijne ondersteuning voorons mantelzorgers

Wij, als kinderen zijn heel blij met de ZorgMies voor onze moeder. Zij eet 2 x per week samen met onze moeder, waardoor zij in ieder geval een warme maaltijd krijgt, beter eet door haar gezelschap en wij niet in de spits naar haar moeten om voor eten te zorgen, wat ons weer even ontlast van mantelzorg.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Zorgmies Assen heeft mijn leven als mantelzorger weer leefbaar gemaakt.

Marieke van ZorgMies Assen is betrokken, snel en precies. Zij kan goed inschatten wat voor Zorgmies past bij mijn man. Wij zijn heel blij met haar en de Zorgmiesen. Alles verloopt vlot en soepel. Een hele zorg minder.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Professionele, liefdevolle hulp op maat

Toen wij urgent hulp op maat zochten voor mijn ouders, kwam Veerle Vos direct in actie. Onze situatie was lastig: moeder met Alzheimer en andere gezondheidsklachten, nog thuis wonend, seniore vader/mantelzorger in redelijk goede gezondheid. Met steun van Veerle kwamen we samen op een goed, specifiek pakket. Veerle introduceerde de ideale hulpverleners. Doortastend, professioneel en met liefde voor de patiënt zijn zij aan de slag gegaan. De communicatie met Veerle en haar team is bovendien altijd vlot en direct, zodat elke nieuwe situatie of probleem direct kan worden aangepakt. Wat een geluk dat we ZorgMies Nijmegen, en Veerle Vos, hebben gevonden.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Erg tevreden!

Sinds een aantal maanden ben ik werkzaam bij Zorgmies Nijmegen als mantelzorgondersteuner, waarbij ik ondertussen een aantal vaste cliënten heb waar ik wekelijks kom. De werkzaamheden variëren van ondersteunen bij persoonlijke verzorging, het huishouden, boodschappen doen en koken tot samen iets ondernemen zoals een fijne wandeling en een goed gesprek. Juist deze afwisseling, het contact met de mensen, iets kunnen betekenen, in zekere zin de flexibiliteit zijn factoren die mij erg aanspreken.

Wat ik daarnaast als prettig ervaar is dat er eerst een kennismakingsgesprek plaats vindt om te kijken of er van beide kanten een klik is. Veerle Vos, vestigingshouder van ZorgMies Nijmegen, weet altijd een goede match te vinden. Zo ervaar ik dit zelf en dit hoor ik ook terug van de mensen waar ik kom.

Naast dat Veerle een hele goede matchmaker is en dus beschikt over een goede dosis mensenkennis, is zij betrokken en is de communicatie heel fijn, direct en snel.

Join the team zou ik zeggen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Zorgmies is erg goed bevallen. Hele vriendelijk dame die me te woord stond. In overleg kan heel veel mbt tijd en activiteit. Ook kunnen ze je helpen mbt andere instanties voor hulp en of advies . Ik zou ze zo weer inschakelen mocht het weer nodig zijn.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Snel handelend, accuraat en vriendelijk

Na mijn verzoek op tweede Kerstdag om een alleenstaande zieke vriend bij te staan werd er ondanks de feestdagen snel opgetreden. Na een kennismakingsgesprek werd er door ZorgMies snel orde op zaken gesteld. Dit alles in zéér goed onderling overleg. Ook het medisch dossier direct afgestemd met de huisarts en andere behandelaars. ZorgMies heeft in alle opzichten een goede coördinerende rol vervult.

Behulpzaam, betrokken en zorgzaam

Voor mijn moeder van 95 ben ik op zoek gegaan naar ondersteuning voor mij als mantelzorger. Naast 2 ochtenden dagbesteding was er behoefte aan extra begeleiding voor thuis. Op advies heb ik, enkele organisaties benaderd en mijn vraag voorgelegd. Van de klantmanager WMO van de Gemeente Breda vernam ik nl dat je zelf een organsatie mocht kiezen. Het telefonisch contact met Zorgmies, was prettig, erg toegankelijk en er was geen wachtlijst. Na een kennismakingsgesprek van Annette met mijn moeder is de thuisbegeleiding gestart. Haar begeleider is fijn gezelschap voor haar. Hij neemt de tijd, is geduldig, behulpzaam, maakt bij goed weer een wandelingetje en ze buurten wat tijdens een kopje koffie. Het is fijn, dat elke week dezelfde Zorgmies komt. Kortom, mijn moeder kijkt elke week uit naar zijn bezoek. Toen ik extra begeleiding in mocht zetten, i.v.m. een korte vakantie, was er niet direct een Zorgmies beschikbaar. Toch is dit goed en accuraat opgepakt door Annette zelf. Ik kan Zorgmies zeker aanbevelen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

dat er naar mij geluisterd wordt.

Omdat ik alleen woon, had ik er behoefte aan om uit te spreken wat mij bezig houdt. De afgelopen maanden ben ik heel blij iemand gevonden te hebben die tijd heeft om naar mij te luisteren. Het helpt het alleen zijn dragelijk te maken.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

plezierig, persoonlijk, zakelijk op orde

Ik heb Evelien van Zorgmies Alkmaar een maand of 3 geleden leren kennen nadat ik had gereageerd op een vacature op Indeed. Snel, adequaat, persoonlijk contact. En snel aan de slag bij een klant van haar. Ook in de vervolgcontacten en de contacten met cliënten is Evelien snel, prettig en zakelijk.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alkmaar

Een echte steun in slechte tijden. Mijn dementerende moeder heeft zo veel plezier met de zorgmies, echt zo fijn. Het is zo waardevol. Niets is te veel. Echt grote toppers!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Een positieve, eerlijke en betrokken zorgaanbieder!

Wij waren op zoek naar 'persoonlijke verzorging' voor onze gehandicapte dochter. Ondanks het feit dat Zorgmies met name zorg aanbiedt rondom het sociale aspect, deed Henk zijn uiterste best een zorgverlener te vinden die aan onze wensen voldeed. En ... dit lukte. Helaas gaat zorgverlener nu andere studie volgen. De open en eerlijke gesprekken met Henk waren heel plezierig. En als hij geen oplossing had, dan probeerde hij mij op een ander spoor te zetten om toch de hulp te vinden die we nodig hebben. Als moeder voelde ik me altijd heel erg gesteund! Hoop in de toekomst weer met Zorgmies te kunnen samenwerken....

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Langstraat

Super blij met de zorg van ZorgMies!

Sinds Juli vorig jaar regelt ZorgMies wekelijkse uitjes met onze moeder die dementerend is, waar wij heel blij mee zijn. Pascalle komt wekelijks langs, vaak met Labrador Moos, waar moeders echt blij van word. Samen maken ze gezellige uitstapjes en Pascalle weet altijd wel een mooi plekje te vinden om te wandelen, even koffie te drinken en een gebakje te eten en als het slecht weer is een leuk overdekt uitje te regelen. Nu onze moeder onlangs is opgenomen in een gesloten afdeling van een verpleeg tehuis komt Pascalle ook nog wekelijks langs voor een uitje van een paar uurtjes, vaak pikt ze dan onderweg ook onze vader nog even op van huis en neemt ze hem ook even mee. Kortom, niets anders dan lof voor ZorgMies en in het bijzonder voor Pascalle die onze moeder wekelijks weer even blij maakt en een mooi uitje met haar maakt.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Super team van zorgmies Tilburg!

Wij hebben het getroffen met ons team van drie geweldige dames, die ons als dochters zoveel zorg uithanden nemen. Moeder kijkt er elke dag naar uit dat er een Mies komt, een Mies die voor haar een ontbijtje maakt, met haar kletst, wandelt, beetje huishouden enz. .. Ik heb zoveel vertouwen in onze miezen dat ik mijn moeder met een gerust hart achterlaat bij hun. Heerlijk, dat mede door zorgmies onze moeder van 93 in haar eigen huis kan blijven wonen. Een dikke 10 voor jullie!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Tilburg

Raadhuisplein 12

3331 BT Zwijndrecht

078-78 20 560

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!