Plezierige intake

Plezierige intake, prettig gesprek een open houding, flexibel. Netjes in de schoonmaak en goed onderling overleg

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Kampen-Dronten

Professioneel, zorgzaam en betrokken

We hebben tijdelijk gebruik gemaakt van de diensten van ZorgMies Midden-Salland en zijn enorm tevreden. Bij de eerste kennismaking voelde het gelijk goed. ZorgMies heeft ons op professionele wijze kunnen ontzorgen door een aantal nachten per week bij ons te slapen en te zorgen voor onze dementerende vader. Dank je wel Marjo en Sienke

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Salland

Fijne professionele hulp die een traumatische tijd draagbaar voor ons maakte.

Wij hadden nacht zitters voor mijn moeder die in de terminale fase van haar leven was .

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alkmaar & BUCH

Erg blij met de hulp van Zorgmies!

Mede door de liefdevolle inzet van Zorgmies kan mijn moeder nog in haar eigen huisje blijven wonen. Zorgmies helpt mijn moeder met de maaltijden en zorgen voor een gezellig praatje. Mijn moeder ziet altijd uit naar hun komst. Een vast team zorgt voor continuïteit en een persoonlijke band. Ook het overleg verloopt altijd heel fijn. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar mogelijkheden. Kortom mijn moeder maar ook wij als kinderen zijn erg tevreden!

Super tevreden over Zorgmies

Zorgmies is super meedekend. Een vast gezicht. Heel relaxt en goed overleg. Wij zijn superblij met zorgmies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alphen a/d Rijn

Werkelijk fantastisch!! Kon niet beter!

Ik zorgde voor mijn dementerende moeder en vond het heel moeilijk om zorg uit handen te geven. En toen kwam Zorgmies in ons leven!! Werkelijk fantastisch!! Na de eerste kennismaking wist Gaby al gelijk wie ze goed bij mijn moeder kon plaatsen, nou met recht dat ze dat goed heeft gezien! Echt zorg op maat! Brenda kwam en als zij met vakantie was kwam Denise. Niet normaal snel was ik helemaal om en zo blij met hen! En mijn moeder was stapel op hen allebei! Keek er helemaal naar uit en bloeide dan helemaal op. Brenda ging alleen weg, dikke tranen, groot verdriet. Maar Gaby wist mij wederom te overtuigen er komt weer zo'n kanjer voor je moeder. Nou dat kloptte als een bus! Suus kwam! Wij waren helemaal weg v haar. Als Suus er was kwam er een soort rust in huis terwijl ze ondertussen van alles deed. Inmiddels was er meer zorg nodig en kwam Suus 4 middagen. Wat was mijn moeder daar blij mee! En mijn zus en ik ook! Het heeft mij echt rust gegeven en had het volste vertrouwen. Ook dit had Gaby weer geweldig geregeld. Gaby is heel makkelijk bereikbaar/ benaderbaar, hele korte lijntjes wat heel fijn is. Helaas is mijn moeder recent opgenomen in een verpleeghuis en hebben we dus afscheid moeten nemen van Gaby, Suus en Denise. Ik gun elke mantelzorger zo'n Zorgmies! Het heeft ons heel veel gebracht!

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking om de zorg thuis mogelijk te maken. Erg tevreden over het goede contact met ZorgMies en Linda, en daarnaast de lieve zorgverleners.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Fijne hulp en altijd volgens afspraak

Na wat verschillende gesprekken met mensen bij ib thuis, is er een fijne hulp gekomen. Ze is altijd netjes op tijd en alles loopt naar behoren.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Wat een geluk voor Kees en ons (als familie) dat ZorgMies Amsterdam op ons pad kwam.

Oudste (schoon)broer Kees (86, beginnend dementerend) had na het plotselinge overlijden van zijn man (februari 2023), dagelijks assistentie nodig. Kees woont in Amsterdam, wij, als familie, wonen 150 kilometer zuidwaarts. Een groot praktisch probleem doemde op. De casemanager kwam met de tip ZorgMies. Met coordinator Marrit werd dit 'grote praktische probleem' uiterst praktisch en snel aangepakt. Op dit moment krijgt Kees twee maal daags 2 uur 'betaalde mantelzorg', door een vaste groep zeer betrokken. lieve 'dames'. Er is een app-groep voor de infomatie en dagelijkse feedback. Kees is er zeer door geholpen en heel blij mee. Wij als familie ook, wij zijn 'gerust gesteld' als Kees blij is en functioneert en wij weten dat dat komt door de uitstekende organisatie van Marrit en de liefdevolle uitvoering door de ZorgMiezen

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Amsterdam

Super samenwerking, fijne mensen!

De verleende zorg is super en er wordt echt aandacht besteed aan een goede match tussen client en Zorgmies. Bij wijzigingen wordt snel en adequaat gehandeld. Echt een aanrader.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Heel veel baat van de persoonlijke zorg die krijg.

Ik heb een zeer goede ervaring met de hulp die ik krijg. Niets is haar te veel. Ontzettend behulpzaam op alle gebieden. Hulp bij de was. Overhemden strijken. Schoonmaken toiletten en de vloeren in het toilet en badkamer schoonmaken. Een heel goed gesprek waar ik veel innerlijke rust van krijg. Ik heb weer een paar nachten aardig kunnen slapen zonder waanvoorstellingen. Ik kan niet tegen alleen zijn en kijk dan ook uit wanneer ze weer komt. Kortom een geweldig persoon die ik graag wat extra in zou willen huren. Mvrgr. Aart van Wijnen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Krimpenerwaard

ZorgMies is een hele fijne organisatie met veel Miesen en Siemen. Samen zoeken ze naar de juiste match en zijn heel betrokken bij de cliënt. Super organisatie die ik zeker bij andere aan zou raden.

Zorgzaam, inlevend en respectvol

Op afstand voor je zus zorgen is niet gemakkelijk en vergt veel improvisatie naast de totaal onbekende wereld die Alzheimer voor je is. De medewerkers van Zorgmies geven invulling aan onze onmogelijkheden op een meer dan voortreffelijke manier. De zorgzame, invoelende en respectvolle wijze waarop zij onze zus met warmte begeleiden en helpen is bijzonder. Een groot compliment aan Maaike die heel goed aanvoelt welke medewerksters zij inzet. Daarnaast: toen door een dringende situatie onmiddellijk meer hulp noodzakelijk was heeft zij dat in zeer korte tijd gerealiseerd.

Zorgen en ontzorgen!!!

De afgelopen maanden hebben we een stuk zorg voor mijn vader uit handen kunnen geven aan ZorgMies. Wij hebben dit als bijzonder prettig ervaren!! Een heel stuk ontzorgen voor ons als gezin en het belangrijkste natuurlijk is dat mijn vader het ook als heel prettig heeft ervaren. Mijn vader kreeg de zorg die hij nodig had en wij als mantelzorgers werden ontzorgt. Groot compliment voor de ZorgMies medewerkers en dank voor jullie zorg en gezelschap!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt & Zeist

Fantástisch

Dat zorg voor ouders uit handen geven lastig is, is logisch. Maar met de zorgmiessen van Maaike voelt dat zo geweldig, of je er een familielid bij hebt . Zó zorgzaam, lief en attent, stuk voor stuk geweldige dames. Voor het ontbijt een eitje meegebracht, pannenkoek bakken, wandelen, een fleecedeken meegebracht, kortom ze maken van elke dag een feest! Dank voor deze goede zorgen! X

Prima organisatie

Komt afspraken snel en goed na Betrouwbare zorg

GEWELDIGE MENSELIJKEZORG

VORIG JAAR GESTART MET ZORGMIES VOOR HUISHOUDELIJKE HULP NA ENIGE STARTPROBLEMEN AAN ONZE KANT DE ZORGVRAAG WAS NIET DUIDELIJK DAARNA EEN ANDERE HULP IN EEN WOORD FANTASTISCH EN HET WAS ZEER SNEL GEREGELD GROTE WAARDERING VOOR HET HELE TEAM EN EEN DIKKE PLUIM

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Nijmegen

Zeer positief over de ondersteuning en gezelligheid die de vrijwilligster gebracht heeft.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Beste service en begeleiding!

Er word nauwkeurig gezocht naar de juiste personen die bij jouw situatie passen. Dit maakt het zo goed. Daarbij word je bij alles geholpen omtrent aanvragen en het invullen van lijsten. Kortom, een topbedrijf met mensen op de juiste plaats. Waar je je geen nummer, maar een mens voelt!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Snel, kwalitatief en persoonlijk

Ervaring is zeer goed! Vriendelijk goede en zorgzame medewerkers die ons geholpen hebben met een acute vraag voor mijn schoonouders. Snel schakelen en alles met een persoonlijke benadering.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Goed en plezierig om mee samen te werken

Goede contacten. Plezierig overleg bij vragen of problemen. Altijd bereid tot het komen tot een oplossing. Zorgverleners welke via Zorgmies De Bilt & Zeist weten waar ze voor komen en waarvoor ze het doen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt & Zeist

Een dikke 10!

Supergoede ervaring met zowel de Miezen‘achter de schermen’ als de Miezen die voor mijn moeder zorgen. Hebben we een keer extra gezelschap/zorg nodig voor mijn moeder, dan wordt daar voor gezorgd. De ‘zorgmiezen’ zijn superlief en de ‘administratiemiezen’ zijn goed in het matchen van zorgvrager en zorgverlener en dat er een goede communicatie is met hen. Ik kan niets anders zeggen dan dat mijn moeder heel erg blij, met de hulp is, die ze krijgt. En ik zeg: CHAPEAU!

Betrokken, zorgvuldig, persoonlijke aandacht

Fantastische Zorgmies

Ruim 1,5 jaar hebben we steeds dezelfde Zorgmies gehad die Margriet en Jeanette aan onze moeder gekoppeld hebben. Zij had een hele goeie klik met moeders. Het begon met 1x per 14 dagen en de laatste maanden 2x per week. Zij heeft veel gezelligheid kunnen geven waar wij geen energie meer voor hadden buiten alle zorg die er nodig was door de toenemende zorg. Ze ging ook met ma wat leuks doen. Korte lijntjes om over en weer te overleggen. Tevens was ze een hele fijne ondersteuning voor mij. Met een gerust hart kijkt er iemand anders om naar je moeder. Ze is goud waard geweest voor ma en voor mij. Ik kan het iedereen adviseren.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Zeer betrokken zorg door de medewerkers van Zorgmies

Mijn vader is in de laatste maanden van zijn leven bezogd door meerdere mensen van Zorgmies. Stuk voor stuk zeer betrokken medewerkers die met veel aandacht, respect en liefde voor mijn vader hebben gezorgd. Zeer veel dank hiervoor

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Ronde Venen

Raadhuisplein 12 3331 BT Zwijndrecht

078-78 20 560

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!