ZorgMies is een superfijne organisatie om voor te werken

Ik werk nu alweer bijna een jaar voor ZorgMies Maas en Peel. Wat een fijne, warme organisatie om voor te werken! Je wordt gehoord en gewaardeerd en dit draagt Maaike in alles uit. Je krijgt de tools die je nodig hebt om je werk goed te kunnen verrichten. Er is een breed aanbod aan cursussen en trainingen, zowel live als online te volgen. Een jaarlijkse feestelijke bijeenkomst en de mogelijkheid om de ZorgMiesen een aantal keren per jaar te ontmoeten zorgen ervoor dat er ook een onderlinge verbinding ontstaat, want samen mogen we dit fantastisch werk voor onze medemens doen! Ga zo door!!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Hier werken mensen met hun hart

Mooie organisatie met zorg voor iedereen en met het hart op de juiste plaats.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Fijn bedrijf met geweldige mensen

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Superfijn contact, korte lijntjes en een groot zorghart

Ontzettend fijne organisatie die altijd voor je klaarstaan en er het beste voor je uithalen. Geweldige matchmakers. Maatwerk is hier heel belangrijk en allemaal Zorgmiesen en Siemen met de opleiding van.het leven.

Altijd aardig en meedenken

Van het begin af aan voel je je gewaardeerd en welkom en helpen ze je bij onduidelijkheden en worden de cliënten met veel begeleiding geïntroduceerd

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Bekwaamheid en betrokkenheid en werken vanuit je hart

Mijn ervaring als ZorgMies is supergoed !! Krijgen goede feedback, en cursussen!! Gewoon een mooie organisatie

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Ik ben nog maar net begonnen bij ZorgMies en voel me er erg op mijn gemak.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Beste wat ons is overkomen ❤️

Wij zijn zo ontzettend blij met Suzanne, ze heeft zo de juiste match gevonden voor onze lieve moeder. Elke dinsdag en donderdag leeft mijn moedertje op en doen ze gezellige uitjes. Wij worden daardoor een stukje ontzord. Korte lijnen en veel contact. Na elk tripje een uitgebreid verslag met foto’s. Onze moeder is dementerend dus dat is best heftig soms. Wij kunnen niet in woorden beschrijven hoe dankbaar we zijn voor deze lieverds. Wij hopen dat onze moeder nog lang mag genieten en met deze toppers gaat dat zeker lukken. Dank Susanne en Wendy ❤️❤️

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Zorgmies neemt zorg uit handen!

Door het plotselinge overlijden van mijn vader hadden we per direct zorg nodig voor mijn moeder met vergevorderde Alzheimer, wachtend op een plek voor een verzorgingshuis. Zorgmies is direct ingesprongen; er werd een team samengesteld waardoor er 24/7 warme zorg voor mijn moeder aanwezig was. De ‘zorgmiesen’ hebben daarmee grote zorgen bij mij weggenomen waardoor ik tijd en ruimte kreeg om te doen wat moest gebeuren.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

Superfijne hulp

Superfijne vaste hulp. Zeer goede en duidelijke communicatie via app en info caren. Ook veel hulp gekregen met regelen van de WMO en SVB. Naar alle tevredenhid word alles schoon gemaakt. Het sociale aspect is er ook iedere week

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Wassenaar-Voorschoten

Zeer persoonlijke en efficiënte zorg

In wat voor stemming mijn moeder van 93 ook is, Lorette weet precies aan te voelen wat er op een dag mogelijk is. Ze is gevoelig en flexibel. Daarnaast ook nog vakkundig in welke begeleiding dan ook. Echt heel blij met haar wekelijkse bezoeken!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Wassenaar-Voorschoten

Leuke enthousiaste meiden die van aanpakken weten

Heel blij met de hulp die zij ons bieden met het verzorgen van mijn moeder

Behulpzaam

Fijne behulpzame mensen die goede zorg leveren

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Goede afspraken kunnen Als er een afspraak niet door ging werd dut gemist. De bezoekje waar gezellig.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Effiziente samenwerking

Goede communicatie, direkte aanpak. Een goed inschatten wat mogelijk is en alles gebaseerd op goede vakkennis

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Zorgmies bezorgt onze 91 jarige vader tweemaal per week een gezellige middag vol aandacht .

Vader geniet van de bezoekjes, kan zijn vele verhalen goed kwijt en komt van de bank voor een wandelingetje in de buurt, terwijl hij heerlijk verder kan vertellen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Assen

Zeer tevreden, een geweldige aanvulling voor onze vader.

Vanaf het intake gesprek tot op heden alleen maar lof. Niet alleen voor de geleverde diensten maar ook voor de communicatie welke plaatsvindt, altijd helder en duidelijk.

Top mensen

Wij hebben het heel erg prettig ervaren dat de Zorgmiesen mijn tante de juiste ondersteuning hebben geboden. . Mijn tante vond het heel fijn dat zij er waren. Ze dachten mee in oplossingen en toen het nodig was zijn zij zelfs s’nachts bij mijn tante gebleven. Echt super lief. Zonder hen hadden wij sommige dingen niet voor elkaar gekregen. Ze krijgen van mij een dikke 10

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Zorgmies ondersteunt de klient en de familie.

Zorgmies heeft met veel geduld het vertrouwen van onze schoonzus gewonnen en daardoor laat ze zich steeds meer helpen. Vooral als het ons te zwaar wordt kan ze door een opbeurende zin en veel begrip ons opbeuren. Wij en onze schoonzus hebben het getroffen met haar.

Plezierige intake

Plezierige intake, prettig gesprek een open houding, flexibel. Netjes in de schoonmaak en goed onderling overleg

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Kampen-Dronten

Professioneel, zorgzaam en betrokken

We hebben tijdelijk gebruik gemaakt van de diensten van ZorgMies Midden-Salland en zijn enorm tevreden. Bij de eerste kennismaking voelde het gelijk goed. ZorgMies heeft ons op professionele wijze kunnen ontzorgen door een aantal nachten per week bij ons te slapen en te zorgen voor onze dementerende vader. Dank je wel Marjo en Sienke

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Salland

Fijne professionele hulp die een traumatische tijd draagbaar voor ons maakte.

Wij hadden nacht zitters voor mijn moeder die in de terminale fase van haar leven was .

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alkmaar & BUCH

Erg blij met de hulp van Zorgmies!

Mede door de liefdevolle inzet van Zorgmies kan mijn moeder nog in haar eigen huisje blijven wonen. Zorgmies helpt mijn moeder met de maaltijden en zorgen voor een gezellig praatje. Mijn moeder ziet altijd uit naar hun komst. Een vast team zorgt voor continuïteit en een persoonlijke band. Ook het overleg verloopt altijd heel fijn. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar mogelijkheden. Kortom mijn moeder maar ook wij als kinderen zijn erg tevreden!

Super tevreden over Zorgmies

Zorgmies is super meedekend. Een vast gezicht. Heel relaxt en goed overleg. Wij zijn superblij met zorgmies.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Alphen a/d Rijn

Werkelijk fantastisch!! Kon niet beter!

Ik zorgde voor mijn dementerende moeder en vond het heel moeilijk om zorg uit handen te geven. En toen kwam Zorgmies in ons leven!! Werkelijk fantastisch!! Na de eerste kennismaking wist Gaby al gelijk wie ze goed bij mijn moeder kon plaatsen, nou met recht dat ze dat goed heeft gezien! Echt zorg op maat! Brenda kwam en als zij met vakantie was kwam Denise. Niet normaal snel was ik helemaal om en zo blij met hen! En mijn moeder was stapel op hen allebei! Keek er helemaal naar uit en bloeide dan helemaal op. Brenda ging alleen weg, dikke tranen, groot verdriet. Maar Gaby wist mij wederom te overtuigen er komt weer zo'n kanjer voor je moeder. Nou dat kloptte als een bus! Suus kwam! Wij waren helemaal weg v haar. Als Suus er was kwam er een soort rust in huis terwijl ze ondertussen van alles deed. Inmiddels was er meer zorg nodig en kwam Suus 4 middagen. Wat was mijn moeder daar blij mee! En mijn zus en ik ook! Het heeft mij echt rust gegeven en had het volste vertrouwen. Ook dit had Gaby weer geweldig geregeld. Gaby is heel makkelijk bereikbaar/ benaderbaar, hele korte lijntjes wat heel fijn is. Helaas is mijn moeder recent opgenomen in een verpleeghuis en hebben we dus afscheid moeten nemen van Gaby, Suus en Denise. Ik gun elke mantelzorger zo'n Zorgmies! Het heeft ons heel veel gebracht!

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!