Super ervaring

Ik ben ontzettend goed geholpen door deze organisatie! Ze hebben me goed geholpen om weer een net en schoon huisje te krijgen. Ik heb Annie als zeer fijn persoon ervaren! Ze heeft me goed opweg geholpen en stond ook klaar om een praatje met mij te maken wat mij zeer goed bevallen is. Ik ben haar erg dankbaar voor alles wat ze voor mij betekend heeft!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Kampen-Dronten

Fijne communicatie en een fantastische zorgverleenster!

Met Henk van Zorgmies is er goed contact, hij heeft ons ontzettend geholpen. Dankzij hem hebben wij een fantastische zorgverleenster en hulp voor onze dochter. Ze doet meer dan we hadden kunnen hopen en is vooral ontzettend lief. Ik raad Zorgmies aan omdat het met je meekijkt naar de mogelijkheden en je ontzorgd.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Midden-Limburg

Zorgzaam en betrokken

ZorgMies begreep precies de hulpvraag die we hadden en was telkens in staat snel een ZorgMies te vinden die goed bij ons gezin past. Zowel Angelique als Jacques zijn erg prettig in de omgang en denken goed met je mee. Ze zijn goed bereikbaar en schakelen snel. Ze checkten vaak of alles nog goed liep en geven je echt het gevoel dat ze er voor je zijn!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

Betrokken

Maaike is erg betrokken bij haar miesjes

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Warm en liefdevol geholpen!

Super tevreden over alles! Vanaf het eerste contact, heel begripvol en snel geholpen. Ook alle lof aan de dames die er waren voor de zorg van mijn vader. Echt liefdevol en warm geholpen! Een aanrader voor iedereen om op deze manier zorg in te zetten! Nogmaals hartelijk dank!

Zeer goede ervaring

Zeer grote Betrokkenheid bij de verzorging.

Toppers uit de zorg

In verband met de dementie van mijn moeder waren wij op zoek naar een mantelzorger voor in huis die mijn vader kon ontlasten. Ik had meerdere bedrijven aangeschreven maar ZorgMies reageerde direct met informatie op de mail en twee dagen later met een persoonlijk gesprek. Ik kreeg gelijk het gevoel dat mijn thuissituatie werd begrepen en dat ze er alles aan wilde doen om het zo lang mogelijk dragelijk te maken. Daarnaast voelde ik me gehoord waar ik bij andere bedrijven dit totaal niet voelde. Na de aanvraag kreeg ik dezelfde dag nog te horen dat er een ZorgMies passend was voor de casus en werd er direct een afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek. Na het gesprek had ik gelijk het gevoel deze ZorgMies is een topper uit de zorg en past bij de wensen van mijn ouders! Helaas verslechterde de situatie van mijn moeder zo hard dat we maar kort hebben mogen genieten van deze zorgtopper. Op de dag dat mijn moeder een plekje kreeg in het verzorgingshuis heeft de zorgmies mij ondersteund. Ze is met me mee geweest en heeft ervoor gezorgd dat de verpleging goed op de hoogte was van de situatie. Ik zou voor iedereen die in de thuissituatie hulp nodig heeft ZorgMies aanbevelen. Ze luisteren naar je, schatten de situatie goed in en pakken snel door!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Vught-De Meierij

Mooie zorg op maat

Al professioneel mentor heb ik veel te maken met cliënten die geen betrokken naast hebben. Zorgmies biedt een maatje op maat zogezegd. Er wordt goed gekeken naar de wensen van de cliënt. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Meedenkender en zorgzamer kan niet; 100 procent betrokkenheid!

Wat een prachtige groep mensen bij ZorgMies! Hun toewijding en zorgzaamheid zijn werkelijk bewonderenswaardig. In een tijd die vaak al ingewikkeld genoeg is, waren ze altijd beschikbaar, wat een enorme geruststelling was. De mensen die voor mijn moeder zorgden, waren echt fantastisch. Altijd aanwezig wanneer nodig, en omringd door een overvloed aan liefde. Dankzij ZorgMies werd het leven voor mijn moeder Mies zo veel aangenamer gemaakt. Hun onvermoeibare inzet en warmte zijn werkelijk onbetaalbaar.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk

Professioneel, meelevend zorgzaam,luisterend oor.

We hebben de zorg als warm ervaren. Deskundig veilig en discreet. Aandacht en een luisterend oor. We zijn heel goed door een moeilijke periode geholpen. Alle lof, zowel voor de leiding als verzorgende. Er werd gezocht naar iemand die bij ons paste. Dat is prima gelukt. Hartelijk dank daarvoor.

Proffesionele hulp

Ik heb een paar maanden zorgmies kunnen krijgen en dat heeft zij uitstekend gedaan! Ik ben dankbaar voor al haar hulp!

Liefdevolle flexibiliteit

Snel liefdevolle ondersteuning gevonden voor mijn moeder. Er wordt meegedacht met onze, en met mijn moeders behoeften.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Beter dan dit ga je niet tegenkomen...

Jarenlang gaf mijn vader (97) aan dat hij geen behoefte had aan “onnodige” contact: vrijwilligers en later dagbesteding waren geen succes. Maar omdat hij achteruit bleef gaan en de thuiszorg en mantelzorg tegen haar grenzen aanliep, was iets anders nodig om te verzekeren dat hij voldoende at en (vooral) dronk tussen de middag. Voor hem hoefde het vooraf niet en ik had er zelf ook een hard hoofd in, maar binnen een week waren we allebei 180 graden omgedraaid. De ZorgMiesen aan huis waren de enigen in zijn omgeving die geen haast hadden en juist daar bleek mijn vader meer behoefte aan te hebben dan hij en ik doorhadden. De ZorgMiesen bleken met zorg uitgekozen. Hun belangstelling en betrokkenheid is ongetwijfeld professioneel maar kwamen bij ons 100% warm en authentiek over. Binnen twee weken keek mijn vader uit naar deze lunchbezoekjes (3 per week). Ik heb het hem niet gevraagd, maar van mezelf weet ik het zeker: dat hadden we eerder moeten doen. De organisatie en de medewerkers zijn optimaal benaderbaar, korte lijntjes, flexibel als het onverwachts anders moet, meedenkend en enorm vriendelijk: gewoon lief!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Zwolle

Fijne werkgever, werkomgeving

Ik heb heel veel verschillende werkgevers/banen gehad, maar Zorgmies steekt hier echt bovenuit. De sollicitatieprocedure gaat naar mijn mening op eenhele persoonlijke wijze. Ik vind dit erg fijn,zodat het 1 op 1 contact ook soepeler/makkelijker kan verlopen,omdat het zo persoonlijk is vind ik het erg voel je je ook geen “nummertje”. Angelique en Jaques zijn beide fijne mensen om mee samen te werken al met al zeer tevreden!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies De Bilt, Zeist & Utrecht

De gezelligste uurtjes van de dag!

De ZorgMiezen zorgen meermaals per week voor de gezelligste uurtjes van de dag bij mijn vader. Ook helpen ze met verschillende to do’s in of rondom huis. We zijn heel blij met hun aanwezigheid.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Haarlemmermeer

Een betrokken en professionele organisatie die i

Vanaf de eerste kennismaking tot aan de ervaring met de aanvullende mantelzorgers die bij onze ouders aan huis kwamen, uitsluitend zeer positief! Met name omdat ZorgMies Venlo e.o. ondanks de druk ivm de tekorten in de zorg, en het feit dat voor velen de zorg een verdienmodel lijkt te zijn geworden, zij de menselijke maat weten te handhaven!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Venlo

Betrokken

We konden gebruik maken van respijt mantelzorg vanuit de Gemeente Zwijndrecht. Er waren onmiddellijk hele lieve en deskundige dames geregeld om bij onze moeder op bezoek te gaan. Er werd ook op sympathieke wijze gecommuniceerd via een wattsapp groep. Mijn moeder heeft genoten van de warme aandacht en hulpvaardigheid. Kortom hartelijk dank

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Drechtstreek

Zo fijn om de dag van je cliënt een stukje mooier te maken!

Het voelt zo goed om iets voor anderen te kunnen betekenen, haal er zoveel energie uit! Ga met veel plezier naar de cliënten en met een heel voldaan gevoel naar huis . Ook het contact met Marjo en Sienke ervaar ik als prettig!

Shintia is fantastisch

Shintia bleek precies de goede match voor mijn moeder. Ze heeft haar een fantastische tijd bezorgd en zal haar enorm missen. Wij vonden het contact ook heel fijn..

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Maas & Peel

Zorgzaam, betrokken en een snelle en accurate reactie op vragen.

Sinds eind vorig jaar heb ik te maken met ZorgMies Midden-Salland en ik ben zeer tevreden. Aardige mensen en heel behulpzaam.

Zeer professioneel en behulpzaam

Mijn ervaring met Annet van Zorgmies Breda heb ik als zeer fijn en prettig ervaren.Zij is een zeer professionele vrouw/zorgverlener met heel veel kennis en ervaring en goed advies! Precies wat we nodig hebben,flexibiliteit en maatwerk heeft ze hoog in het vaandel staan en die cliënt staat echt op nr.1 en dat is tegenwoordig helaas een zeldzaamheid in de zorg! Helaas door complexe andere bijkomstigheden kunnen we op dit moment nog geen gebruik maken van haar diensten maar we zijn hard bezig dat op te lossen.Wij kunnen iig niet wachten om de benodigde zorg aan haar over te laten hopelijk gaat dat zsm veranderen.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Werken voor zorgmies biedt zoveel mogelijkheden!

Sinds augustus 2023 werk ik voor zorgmies en ik heb geen moment spijt gehad, de cliënten die je mag ondersteunen met dagelijkse leven, de opdrachtgevers die altijd snel en fijn communiceren, de diversiteit en vrijheid tijdens je werk en last but not least: de lieve cliënten die ontzettend dankbaar zijn voor wat je doet. Ik heb het leukste baantje dat er is en hoop dit nog een paar jaar te mogen doen! Bedankt Marjo en Sienke voor de fijne begeleiding! ~Domène

Top werkgever!

Ik werk met veel plezier voor ZorgMies. Paulien regelt alles heel goed, is echt betrokken, is een kei in het matchen van juiste ZorgMies en cliënt en altijd bereikbaar.

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Lingewaard

De medewerkers van Zorgmies zijn heel lief voor mijn vader en denken mee!

Mijn ervaring met Zorgmies is heel positief. Ik heb niet de makkelijkste vader, maar daar weten de medewerkers uitstekend mee om te gaan en ze zijn heel lief en belangstellend voor hem. Ze respecteren hem en behandelen hem niet als een klein kind, ondanks zijn leeftijd van 90. Daarnaast helpen ze hem goed bij de dingen die voor hem te zwaar geworden zijn, zoals de was, was opvouwen, schoonmaken en gaan ze samen met hem de boodschappen en eten halen. Helaas ben ik door een herseninfarct en hersenbloeding niet zelf meer in staat om meerdere dagen per week voor hem te zorgen, maar ik weet dat hij in goede handen is bij de medewerkers van Zorgmies. Ik ben dan ook heel blij met ze!

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Bollenstreek

Betrokken

Annet en Tilly stonden altijd klaar toen we de hulp hard nodig hadden, ook op ongewone tijdstippen. We kregen goede tips en het gevoel dat ze er voor ons waren

• Selecteer de vestiging waarover het gaat ZorgMies Breda

Raadhuisplein 12 3331 BT Zwijndrecht

078-78 20 560

Over ZorgMies Nederland

ZorgMies maakt het leven leuker! Dat is ons slogan. Daarnaast is onze ambitie om door heel het land eenzaamheid te verkleinen en passende, persoonlijke ondersteuning te bieden aan mensen die hulp nodig hebben. Als mantelzorger kan het zorgen voor iemand zwaar en soms ook eenzaam zijn. Met het inschakelen van een ZorgMies wordt een mantelzorger enorm ontlast. Ook zijn onze diensten een uitkomst wanneer familie bijvoorbeeld verder weg woont. Als ZorgMies zorgen wij voor één vast gezicht, de ZorgMies, die helpt bij praktische zaken en zorgt voor gezelligheid in huis. Denk daarbij aan samen boodschappen doen, een wandeling maken of het uitvoeren van licht huishoudelijk werk. Hierbij staan persoonlijke aandacht, zorgzaamheid en respect voorop. Ons motto is: “Kan niet bestaat niet”, want iedereen verdient persoonlijke zorg en aandacht!