Fijn gevoel

Zeer betrokken, liefdevol en ook daadkrachtig. Paste goed bij ons gezin. Goede adviezen en niet te ‘zweverig’

Zeer positief

Ester is een zeer betrokken, meelevende en praktisch ingestelde persoon. Zeer prettig om in emotionele en stressvolle omstandigheden mee te werken. Ondanks een kleine oneffenheid is het prima verlopen, geheel volgens onze wensen.

• Respect voor uw wensen

We werden ontzorgd door de kennis en alertheid van Ester.

We kijken terug op een mooi en waardig afscheid. De kennis en alertheid van Ester hebben er voor gezorgd dat alles zorgvuldig en snel werd geregeld. Er was veel ruimte voor onze eigen inbreng. Ester komt kundig, rustig, duidelijk maar toch bescheiden over. Ze komt met ideeën en vult aan waar nodig, maar trad niet op de voorgrond. We hébben heel prettig samen gewerkt en dat heb je nodig in de verdrietige dagen na het verlies van je moeder.

Geweldige lieve steun

Heb Ester leren kennen bij het overlijden van mijn tante ze heeft mij ontzettend goed geholpen tips gegeven. Je hebt er echt een vriendin bij in die moeilijke zware dagen