Top geregeld.

Geweldig zorgzaam en respectvol tegen over familie. Echt een aanrader! Alles kan en mag ,top.

Prettig, hartverwarmend en persoonlijk

Ester van den Hoek Uitvaart heeft ons enorm goed en fijn geholpen bij de uitvaart van onze vader. Ze heeft ervoor gezorgd dat de uitvaart zo persoonlijk mogelijk was en voor ons de zorgen uit handen genomen. Dankzij Ester haar hulp en kunde hebben wij een prachtig en persoonlijk afscheid voor onze vader kunnen creëren.

Fijne, persoonlijke en meedenkend

Ester heeft ons geholpen om het afscheid van onze vader te regelen. Vanaf het eerste moment heeft ze ons bijgestaan in alles wat geregeld moest worden. Ruimdenkend, rustig en met een lach en een traan. In de wirwar van emoties en geregel, bleef Ester de stabiele factor die ons erdoorheen geloosd heeft/ Hopelijk hoeven we geen gebruik meer te maken van een uitvaartdienst, maar anders zou ik meteen weer bij Ester aankloppen.

• Respect voor uw wensen

Zeer professionele begeleiding die tegemoet komt aan alle wensen

Ester is een adequate dame die met veel overgave en begrip de gehele uitvaart voor ons heeft verzorgd. Zij kwam ons tegemoet met raad en daad welke bij de afsluiting geheel naar wens werd uitgevoerd. Er wordt meegedacht en alle keuze opties worden in een open boek situatie uiteengezet om de juiste keuze te maken hoe de crematie in ons geval is vormgegeven. Hartelijk dank voor de steun gedurende deze toch wel moeilijke tijd.

Fijn gevoel

Zeer betrokken, liefdevol en ook daadkrachtig. Paste goed bij ons gezin. Goede adviezen en niet te ‘zweverig’

Zeer positief

Ester is een zeer betrokken, meelevende en praktisch ingestelde persoon. Zeer prettig om in emotionele en stressvolle omstandigheden mee te werken. Ondanks een kleine oneffenheid is het prima verlopen, geheel volgens onze wensen.

• Respect voor uw wensen

We werden ontzorgd door de kennis en alertheid van Ester.

We kijken terug op een mooi en waardig afscheid. De kennis en alertheid van Ester hebben er voor gezorgd dat alles zorgvuldig en snel werd geregeld. Er was veel ruimte voor onze eigen inbreng. Ester komt kundig, rustig, duidelijk maar toch bescheiden over. Ze komt met ideeën en vult aan waar nodig, maar trad niet op de voorgrond. We hébben heel prettig samen gewerkt en dat heb je nodig in de verdrietige dagen na het verlies van je moeder.

Geweldige lieve steun

Heb Ester leren kennen bij het overlijden van mijn tante ze heeft mij ontzettend goed geholpen tips gegeven. Je hebt er echt een vriendin bij in die moeilijke zware dagen