Eerste indruk is goed

Ben voor het eerst geweest. Een van mijn "pijnpunten" bij mijn oude tandarts - wat ook de reden voor de wissel was - is goed opgepakt.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee

Prettige nieuwe tandarts

Maar ik mis de vorige natuurlijk wel

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Heel tevreden met de service

Ben recent overgestapt en heel blij met de keus. Fijne kundige professionals en zeer servicegericht.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Behandeling van Everhard zoals gewoonlijk zeer deskundig!

Zeer positief! Oorspronkelijk rekening gehouden met verwijzing naar een specialist gezien bijzondere omstandigheden maar ingreep door Everhard was perfect, pijnloos en nauwelijks bloeding ondanks mijn gebruik van bloedverdunners. Warm aanbevolen!!

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygienist
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Van het kastje naar de muur

1. Het maken van een afspraak gaat vaak vrij lastig als er iets uitvalt, omdat er weinig flexibiliteit in de agenda's zit. Als dit al het geval is, waarom zijn dan bijna alle tandartsen tegelijkertijd op vakantie? Hierdoor is er weinig tot geen ruimte voor flexibiliteit en wordt er bij annulering vanuit jullie, verantwoordelijkheid naar de klant i.p.v. de tandarts geschoven. Dit is best vervelend want hierdoor moest ik meerdere dagen werk afzeggen / nieuwe dagen vrij houden. Kan een keer gebeuren, maar het zou fijn zijn als jullie dit meenemen voor de volgende keer. 2. Ik kwam mijn spalkje verwisselen die ik nog nooit eerder bij jullie heb verwisseld. Nu heeft de tandartsassistente dit vastgezet en dit voelde al gek; hierdoor vroeg ik of dit wel goed vast zat, waarop zij antwoorden: ''Dit is even wennen''. De volgende dag is mijn spalkje ergens op de dag uit m'n mond gevallen, dit heb ik niet doorgehad. Toen ik bij een vervangende tandarts aankwam die ernaar zou kijken, vertelde zij en de receptioniste me dat ze hier niks mee kon en dat mijn eigen tandarts hier verantwoordelijk voor is. Ze zouden wel hun best doen om ervoor te zorgen dat ik hier niet verantwoordelijk voor word gesteld wat ons alle 3 meer dan logisch leek. Daarna vond ik dat ik met een vrij onpersoonlijke benadering werd teruggebeld waarin er werd gezegd dat alle kosten incl. het verkeerd vastzetten voor mij zouden zijn. Als onderbouwing werd gebruikt met dat mijn spalkje ''te oud zal zijn geweest en toch al verwisseld moest worden''. Waarom is dit dan niet eerder verteld, bijv. bij het zetten? Ik vind het wel erg makkelijk om dit zo te stellen zodat alle kosten voor mij zijn. Naast het feit dat mijn afspraken worden verplaatst, ik van locatie naar locatie word gestuurd, moest ik er ook nog voor pleiten dat ik niet ook nog eens de kosten van mijn afspraak moest betalen waarin het spalkje overduidelijk verkeerd is gezet - en na 1 dag is uitgevallen. Dit ben ik niet gewend van jullie.

• de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Nee

Beste Aylen, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons! Zojuist hebben we telefonisch gesproken, fijn dat je de tijd hebt genomen om dit te bespreken. Je hebt ons punten gegeven wat wij intern op zullen pakken en kunnen kijken hoe we dit anders aan kunnen pakken. Ook heb ik aangegeven dat onze medewerkers hun uiterste best hebben gedaan om jou proberen te helpen in een kort tijdbestek. Hopelijk kan je dat waarderen. Met vriendelijke groet, Maddy Stigter Praktijkmanager

Prettige praktijk

Altijd korte snelle lijnen met deze klant gerichte praktijk. Heel fijn. Om maar niet te spreken over mijn behandelaars. Heel kundig!

Snelle hulp

Toen ik pijn had werd er snel een plekje voor me vrijgemaakt.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Veel vertrouwen in Paul en venhar

Fijne tandarts en een zeer goede mondhygiëniste

Hele fijne praktijk

Zeer blij met mijn overstap. Mooie schone praktijk met kundige tandartsen en mondhygiënisten

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Erg goed en dank

Erg goed!!!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Voor mijn behandeling kon ik eigenlijk pas op 8 mei terecht, echter had er iemand af gebeld. Ik werd gelijk gebeld en kon dus op 1 mei die middag al geholpen worden. Super, en de kies kon gered worden. Dank aan de receptioniste die gelijk aan mij had gedacht.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Paul is een geweldige tandarts waar ik al vele jaren met vertrouwen naar toe ga.

Tandarts en assistent zijn zeer vriendelijke en fijne capabele mensen. Altijd tijd voor een klein praatje met humor gebracht. Ik heb vanaf de eerste dag vele jaren geleden altijd vertrouwen in hun gehad en ben altijd perfect geholpen.

Keurig geholpen

Zie boven

Vriendelijk en kundig

snel en efficient

ontspannen sfeer en vakkundige behandeling (voor zover ik dat kan beoordelen)

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Prima controlebeurt bij de mondhygiëniste

• de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Een geweldig goede tandarts en lieve assistente

Ik heb deze tandarts al sinds 1978 ik zou niet weten welke tandarts ik zou moeten kiezen wanneer hij met pensioen gaat. Hij heeft mij ooit van angst af geholpen en geweldig geholpen met alle behandelingen.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Nooit geen klachten!

Rustgevend

Prettig, op voorhand aangegeven dat er een trauma voor de tandarts zit. Hier werd heel begripvol op gereageerd en rekening mee gehouden. Ondanks de zenuwen, stress en spanning de behandeling als prettig ervaren.

prima en snel geholpen

zowel mondhygieniste als tandarts ging prima

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Nog nooit zo'n enthousiaste tandarts en assistente meegemaakt

Tandarts met passie voor zijn werk. Idem assistente

super goed

Altijd behulpzaam ,correct,vriendelijk,mee denken bij b.v. een nieuwe afspraak

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee maar uitloop werd vermeld