Super strak werk geleverd

Alles naar wens en afspraak opgeleverd, korte duidelijke afspraak, vakkundig en snel afgewerkt. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen om uw woning de perfecte uitstraling te geven.

Wat een top service

Een zeer net bedrijf wat echt met je mee denkt,om de beste resultaat te krijgen van jou wensen.

Goed , schoon en degelijk gewerkt.

Kleur 9010 blijkt toch iets geler dan verwacht. Verder alles positief ervaren.

In alle opzichten TOP!

Nadat degene die de wanden en plafonds van mijn appartement met latex zou spuiten me in de steek had gelaten heb ik contact opgenomen met ProLatexspuiten. René ging meteen aan het werk om de klus binnen een week in te kunnen plannen en dat is gelukt. Rob en Dave hebben vervolgens puntgaaf kwaliteitswerk afgeleverd. Snelle reacties, goede communicatie, hoge klantvriendelijkheid, sympathieke medewerkers, en een mooie prijs. Bedankt jongens!

Perfect geholpen

Beschadiging in stuckwerk opgelopen, deze laten herstellen en opnieuw laten spuiten. Prettig contact met Prolatexspuiten, werd goed meegedacht en ik hoefde voor deze kleine klus geen maanden te wachten zoals bij andere stuccers.

zeer goed en prettig bedrijf

nette service en vreidnelijke mensen die goed werk hebben afgeleverd

proffesioneler kan niet!

mannen die hun werk goed verstaan, goede afspraken mee te maken en leveren wat ze beloven! prachtig strak resultaat.

100% tevreden

Het spuitwerk is erg netjes en snel gedaan. Heel blij met het eindresultaat en goede communicatie met ProLatexspuiten.

Boven alle verwachtingen!

Tijdens een grote verbouwing gaat er altijd iets mis! Gelukkig kwamen de mannen van ProLatexspuiten op het juiste moment om onze woning prachtig te maken en ons te voorzien van een voldaan gevoel! Ik raadt iedereen dit bedrijf aan!

Mooi werk duidelijke communicatie

Vooraf goede communicatie en mooi werk afgeleverd.top!!!

Zeer goede service en erg prettig contact.

Meer dan tevreden over de contacten met René, de snelheid van handelen, zijn duidelijkheid in communicatie. Afspraak is afspraak, gewoon erg prettig. Als het nodig is wordt er door René en zijn team net dat stapje extra gezet, erg prettig! Rene is een man met veel kennis van zaken en die met je meedenkt, in de voor mij (onbekende) wereld van latexspuiten erg fijn. Zonder zijn inbreng en het bespreken van verschillende mogelijkheden tot een, voor mij, juiste keuze gekomen. Het eindresultaat mag er zijn. Er wordt netjes gewerkt, het afplakken van vloer en deuren en deurposten duurde uiteindelijk langer dan het latexspuiten zelf. Maar zonder voorbereidingen geen mooi resultaat. En geloof me het resultaat is mooi en precies wat ik er van verwachtte. Zoek je een professioneel bedrijf om je woning te laten latexspuiten? Gun René en Prolatexspuiten de opdracht, je krijgt er geen spijt van.

Super strak werk

Het resultaat van het spuitwerk is echt super strak. De mannen zijn stipt op tijd, 7 uur is 7 uur. Alles wordt zeer netjes afgeplakt en nadien ruimen ze alles weer netjes op. Heel fijn bedrijf, komen afspraken na en voor een zeer nette prijs.

Vlot en professioneel

Zeer tevreden, vakmannen die ook meedenken!

Goed werk en super snel

Goed werk en super snel

Super service

Bereikbaarheid en kleuradvies vooraf waren top. Bij aanvang helaas een tegenvaller, waar door ProLatexspuiten meteen goed werd meegedacht over een oplossing. Uiteindelijke uitvoering was gewoon super!

Gedegen werk geleverd en flexibel bij aanpassingen van de opdracht

Een week voor de start van de klus toch nog een hele zolderverdieping aan de opdracht kunnen toevoegen. De communicatie verliep uitstekend, ook buiten de normale kantooruren.

perfect gedaan en geen rommel

het is heel mooi gedaan zonder strepen of zakkers. Netjes afgeplakt deze heren kan je goed hebben en in korte tijd klaar. Wel minimaal 6-8 weken van te voren afspreken voor de planning . was fijn om hen in huis te halen bedankt en tot de volgende keer

Netjes, snel en goede service

Contact is prettig en er wordt snel geschakeld. Schilders werken snel en netjes en service is verder ook uitstekend.

Breeakkers 15 5236 WN s-Hertogenbosch

073-2089125

Over ProLatexspuiten

ProLatexspuiten is gespecialiseerd in het airless latex spuiten van binnenmuren en plafonds waarbij kwaliteit boven aan ons lijstje staat. Of het nou gaat om een gerenoveerde woonboerderij, appartement, bedrijfspand of nieuwbouwwoning, latex spuiten is hoe dan ook een perfecte oplossing om uw wanden snel te voorzien van een sterke laag muurverf. Voor al onze opdrachten gebruikt ProLatexspuiten enkel materialen en producten van A-kwaliteit en spuiten we altijd twee lagen (primer en latex). Hiermee bereikt u altijd een strakke en dekkende afwerking van uw wanden en plafonds.