100% tevreden

Het spuitwerk is erg netjes en snel gedaan. Heel blij met het eindresultaat en goede communicatie met ProLatexspuiten.

Boven alle verwachtingen!

Tijdens een grote verbouwing gaat er altijd iets mis! Gelukkig kwamen de mannen van ProLatexspuiten op het juiste moment om onze woning prachtig te maken en ons te voorzien van een voldaan gevoel! Ik raadt iedereen dit bedrijf aan!

Mooi werk duidelijke communicatie

Vooraf goede communicatie en mooi werk afgeleverd.top!!!

Zeer goede service en erg prettig contact.

Meer dan tevreden over de contacten met René, de snelheid van handelen, zijn duidelijkheid in communicatie. Afspraak is afspraak, gewoon erg prettig. Als het nodig is wordt er door René en zijn team net dat stapje extra gezet, erg prettig! Rene is een man met veel kennis van zaken en die met je meedenkt, in de voor mij (onbekende) wereld van latexspuiten erg fijn. Zonder zijn inbreng en het bespreken van verschillende mogelijkheden tot een, voor mij, juiste keuze gekomen. Het eindresultaat mag er zijn. Er wordt netjes gewerkt, het afplakken van vloer en deuren en deurposten duurde uiteindelijk langer dan het latexspuiten zelf. Maar zonder voorbereidingen geen mooi resultaat. En geloof me het resultaat is mooi en precies wat ik er van verwachtte. Zoek je een professioneel bedrijf om je woning te laten latexspuiten? Gun René en Prolatexspuiten de opdracht, je krijgt er geen spijt van.

Super strak werk

Het resultaat van het spuitwerk is echt super strak. De mannen zijn stipt op tijd, 7 uur is 7 uur. Alles wordt zeer netjes afgeplakt en nadien ruimen ze alles weer netjes op. Heel fijn bedrijf, komen afspraken na en voor een zeer nette prijs.

Vlot en professioneel

Zeer tevreden, vakmannen die ook meedenken!

Goed werk en super snel

Goed werk en super snel

Super service

Bereikbaarheid en kleuradvies vooraf waren top. Bij aanvang helaas een tegenvaller, waar door ProLatexspuiten meteen goed werd meegedacht over een oplossing. Uiteindelijke uitvoering was gewoon super!

Gedegen werk geleverd en flexibel bij aanpassingen van de opdracht

Een week voor de start van de klus toch nog een hele zolderverdieping aan de opdracht kunnen toevoegen. De communicatie verliep uitstekend, ook buiten de normale kantooruren.

perfect gedaan en geen rommel

het is heel mooi gedaan zonder strepen of zakkers. Netjes afgeplakt deze heren kan je goed hebben en in korte tijd klaar. Wel minimaal 6-8 weken van te voren afspreken voor de planning . was fijn om hen in huis te halen bedankt en tot de volgende keer

Netjes, snel en goede service

Contact is prettig en er wordt snel geschakeld. Schilders werken snel en netjes en service is verder ook uitstekend.

Over ProLatexspuiten

ProLatexspuiten is gespecialiseerd in het airless latex spuiten van binnenmuren en plafonds waarbij kwaliteit boven aan ons lijstje staat. Of het nou gaat om een gerenoveerde woonboerderij, appartement, bedrijfspand of nieuwbouwwoning, latex spuiten is hoe dan ook een perfecte oplossing om uw wanden snel te voorzien van een sterke laag muurverf. Voor al onze opdrachten gebruikt ProLatexspuiten enkel materialen en producten van A-kwaliteit en spuiten we altijd twee lagen (primer en latex). Hiermee bereikt u altijd een strakke en dekkende afwerking van uw wanden en plafonds.