Strak schilderwerk en in 1 dag klaar!

Wij zijn erg tevreden met het schilderwerk. Binnen 1 dag was ons hele huis gespoten. Het is erg mooi en strak geworden. Wij kunnen Prolatexspuiten zeker aanraden.

Top bedrijf met fijne mensen

Top bedrijf met fijne mensen waar je goede afspraken mee kunt maken. Denken met je mee en proberen er met veel enthousiasme iets moois van te maken. Wat hun dan ook zeer zeker lukt. Zijn echt met hun vak bezig. Kwaliteit is belangrijk maar ook prijstechnisch zeer zeker een aanrader.

Super mooi, strak werk, voldoet aan alle verwachtingen!

Na 35 jaar lang zelf muren en plafonds te hebben gesausd, nu besloten om onze nieuwe woning te laten spuiten door ProLatexspuiten. Meteen bij eerste contact met René goed advies en duidelijke uitleg omtrent de mogelijkheden. Ook qua te gebruiken tint en soort verf werden we goed geadviseerd. Qua planning waren ze heel flexibel;(moesten de afspraak 3x verzetten vanwege te late oplevering). Bij oplevering waren de muren niet superglad maar dat is prima opgelost. Zeer tevreden. Ook de naden tussen muren en plafond en in de hoeken goed gekit. Resultaat: superstrak! Wij zijn blij.

Prachtig resultaat

Professionals met liefde voor het vak en aandacht voor de klant. Zeer aardige vaklui die de tijd nemen om he goed te adviseren. Mocht je plannen hebben om je huis te laten spuiten met latex dan ben je bij Prolatex aan het goede adres. Top gedaan mannen!!

Vakmensen.

Plafond en muren gespoten met Ral 9016. Ziet er mooi strak uit, blij mee.

Prachtig!

Ontzettend blij met de kwaliteit en service. Onze volledige benedenverdieping laten verven, het ziet er super strak uit en de samenwerking is ons erg goed bevallen!

Top jongens..!

Snel, netjes en vriendelijk tegen een eerlijke prijs

Goed vakkundig spuitwerk

Duidelijke offerte. Afspraken worden netjes nagekomen. Fijn en gezellig team. Op de dag zelf overleggen ze nog wat ik precies welke kleur wilde. Dit omdat bij mij de overgegaan niet altijd duidelijk was. Erg fijn en goed advies gehad. Alles is netjes afgeplakt en er is mooi spuitwerk geleverd.

Super mooi resultaat

Wat een super goed advies en resultaat. Erg mooi geworden allemaal. Erg gezellige schilders die verstand van zaken hebben . Ook van een speciaal type schoen . Als iemand zijn huis wil laten latex spuiten denk aan pro latex

Zeer kundig. Makkelijk te bereiken. Denken mee in oplossingen. Een echte aanrader.

super bedrijf

Vanmorgen de spuiters hier in huis gehad. Prachtig resultaat en super aardige mensen. Echt een aanrader!

Uitstekende service, van offerte tot uitvoering

Wij hebben onze gerenoveerde jaren 30 woning laten spuiten door prolatexspuiten (René, Rob en Dave). Vanaf moment 1 een vloeiende en prettige manier van communiceren, denken goed mee met de mogelijkheden voor het huis. Op de dag van het spuiten zelf waren Rob en Dave precies op tijd en zijn ze erg strak en efficient te werk gegaan. Binnen een mum van tijd alles afgeplakt en alle hoeken/naden netjes afgekit. Vervolgens de latex op de muren. Het eindresultaat is zeer strak, ben meer dan tevreden en kan Prolatexspuiten dan ook aanraden aan iedereen.

FANTASTISCH!

Het team heeft in ons huis in korte tijd mooi werk neergezet! We hebben in september een jaren 30 woning gekocht en laten renoveren. Het contact vantevoren met Rene was erg fijn en ook flexibel. Ook prettig dat er meegedacht werd over de te maken keuzes. Wij hadden wat verschillende kleuren wat een strakke hand vereist. Het is mooier geworden dan onze verwachting. Ook erg fijn dat de mannen een positieve energie hebben:-) Nogmaals bedankt! En dus een enorme aanrader!

Levert kwaliteit en komt zijn afspraken na.

Er wordt kwalitatief uitstekend werk verricht. Denkt na over de beste oplossing voor een optimaal resultaat. Goede planning zodat het eindproduct op tijd klaar is. I

Goede voorbereiding, plezierige communicatie, top resultaat!

Vandaag is onze woning gespoten door ProLatexspuiten. In tussen offerte en feitelijk opdracht tijdig en zorgvuldig contact en advies. Uitvoer van de opdracht uitstekend verlopen, prima op tijd, duidelijke uitleg en een super mooi resultaat. Wij zullen ProLatexspuiten dan ook zeker aanraden en mochten we zelf nog eens gaan verbouwen of dergelijk dan komen we graag nog eens terug.

Helemaal top, aanrader!

Duidelijke afspraken en super vriendelijke mensen. Ze werken razendsnel en netjes. Ik kan ze iedereen aanraden.

Super gedaan

Goede service en bij ons heel snel in verband met een uitval klus , supernetjes gedaan duidelijke offerte geen verassingen . Kortom heel erg tevreden .

Super deskundige en strak resultaat

Ik kan pro latex zeker aanbevelen. Onze Stucadoor had er een “potje” van gemaakt maar zij hebben het mooi opgelost met een strak resultaat. Ook de kleur aanbeveling was top!

Super tevreden

Er worden goede duidelijke afspraken gemaakt. En komen ook nog terug als je wat puntjes hebt waar je eventueel niet tevreden over bent. En de mannen werken super netjes ook niet onbelangrijk

Keurig en snel gewerkt

Goeie service vooraf en tijdens de klus. Zeer vriendelijk en vakkundige mensen. Erg tevreden.

Snel een offerte en geweldig resultaat

De mannen van Prolatexspuiten waren geweldig echt professionals die weten hoe het moet. Alle naden nettjes gekit voor het spuiten en zelfs nog wat speciale kleuren aangebracht. Supper strakke lijnen tussen wand en plafon. Wij zijn heel erg tevreden zeker een aanrader en wij bellen ze zeker weer als er geverfd moet worden. Mannen nogmaals bedankt Groetjes Dennis en Annabelle

Goed advies en perfecte uitvoering

Via internet met hen in contact gekomen. Zeer deskundig advies en ook een prima prijs afgegeven. Komen afspraken goed na en bovenal hebben ze zeer mooi werk geleverd. René en Michel bedankt namens een zeer tevreden klant. Succes met jullie werkzaamheden en misschien tot ziens. Met vriendelijke groet Jos Ackermans

Persoonlijk, eerlijk, vriendelijk, professioneel!

De heren van ProLatexspuiten hebben ons nieuwbouwhuis voorzien van pleister- en schilderwerk. Het werk wat zij hebben afgeleverd samen met het contact tussen ons en Prolatexspuiten is uitmuntend. Sinds de bouw van ons huis hebben we met vele verschillende bedrijven te maken gehad, ieder met hun eigen taak. De service, de klantvriendelijkheid en het meedenken van ProLatexspuiten is veruit het beste wat wij hebben meegemaakt. René, heeft de juiste mannen in dienst heeft leveren net als hij vakwerk af! Dank voor deze fijne samenwerking en wellicht tot in de toekomst. Gr. Nina en Kevin

Goed & professioneel

Goed & professioneel met mooi resultaat!

Prima werk. Afspraak was afspraak.

Zie boven

Over ProLatexspuiten

ProLatexspuiten is gespecialiseerd in het airless latex spuiten van binnenmuren en plafonds waarbij kwaliteit boven aan ons lijstje staat. Of het nou gaat om een gerenoveerde woonboerderij, appartement, bedrijfspand of nieuwbouwwoning, latex spuiten is hoe dan ook een perfecte oplossing om uw wanden snel te voorzien van een sterke laag muurverf. Voor al onze opdrachten gebruikt ProLatexspuiten enkel materialen en producten van A-kwaliteit en spuiten we altijd twee lagen (primer en latex). Hiermee bereikt u altijd een strakke en dekkende afwerking van uw wanden en plafonds.