binnen korte tijd 4 goede offertes

Na invullen van mijn gegevens kreeg ik binnen enkele dagen een offerte van 4 serieuze bedrijven..

Prima ervaring. Snelle reacties

Mijn ervaring met offertevergelijker is positief. Het heeft een tweetal gesprekken opgeleverd met adviseurs waarmee ik verder kon. Als ik nog eens iets nodig heb zal ik waarschijnlijk wel weer gebruik maken van offertevergelijker.

Fijne makkelijke site

Genoeg offertes gehad ook niet teveel .anders zie je door de bomen het bos niet . Ook geen vervelde mails gehad van de aanbieders . Aanrader voor iedereen .

Werd snel en veel gebeld prima

Zeer prettig!

Dank voor de superfijne service!

Klantgericht

Direct na het aanmelden al 4 reacties ontvangen. En niet lang daarna het bedrijf gevonden die de plaatsing ten volle tevredenheid van ons heeft gedaan. Prima geregeld allemaal.

Had mij aangemeld voor diverse offertes voor een airco Heb er een uit gekozen en alles naar tevredenheid gedaan

Goed, snel en soepel!

Snel div offertes binnen, div bedrijven maar met keurmerken. Fijn en soepel zoals het ging. Daarmee ook een offerte geaccepteerd. Top geregeld.

Meerdere offertes. Duidelijk en aardige bedrijven.

We hebben een prachtige laadpaal!

Eezev BV heeft een mooie laadpaal geïnstalleerd. Alleen jammer dat er in de groepenkast een afdekplaatje gebroken is door de monteur. Een nieuw plaatje hebben wij nog steeds niet ontvangen. Dus daarom geen 10.

veel aanbiedingen gehad

ik ben blij dat jullie deze side hebben zo is het ook een gemak om een bedrijf uit te kiezen. Toevallig was het bedrijf waar mijn keuze op gevallen was in mijn straat aan het werk. zodoende mocht ik van de huis eigenaar het werk bekijken dat deze firma had afgeleverd.

Na het invullen vd offerte vergelijker direct mailtjes en telefoontjes van bedrijven uit heel het land. Uiteindelijk een bedrijf uit de buurt gekozen.

Jammer dat de helft niet reageerde

Twee van de vier reageerden zeer snel en zijn ook langs geweest en hebben een offerte uitgebracht.

Vlotte reacties

Ik kreeg erg snel reacties en heb daardoor vlot een keus kunnen maken.

Prima verlopen traject

Na aanmelding via deze site kreeg ik preciew 4 aanbiedingen waarvan er 1 de ‘winnaar’ was. Prima, kundig, goed geprijst en netjes bedrijf die mij via deze service heeft geholpen.

Uiteindelijk prima

Drie aanbieders gehad en afspraken gemaakt. De eerste kwam niet opdagen. De tweede (Ceran Totaalbouw) nam alle tijd, goede voorlichting, deed goede aanbieding en kwam betrouwbaar over. De derde (AXXENT) was zeer gehaast, maar deed ook wel goede aanbieding. Uiteindelijk in zee met Ceran Totaalbouw. Stand van zaken: er is een afspraak gemaakt voor het inmeten.

Kreeg goed overzicht

Ben snel en prima geholpen.

Zeer snel meerdere offertes binnen

Op de site ingeschreven en binnen 2 dagen 6 of 7 offertes binnen via mail en of telefoon! Super makkelijk en snel op deze manier scheelt een hoop zoe werk!

Goed geholpen door 4 verschillende bedrijven die contact hebben gezocht.

Goed geholpen door 4 verschillende bedrijven die contact hebben gezocht. Heb bij 1 van deze bedrijven ook de opdracht gegund.

Snelle reacties van verschillende aanbieders

Na het aanvragen van de offerte kreeg ik snel reactie van verschillende aanbieders die ons een mooie offerte konden aanbieden.

Snel reactie en productvergelijk

Na aanmelden zijn de bedrijven zeer snel om een bezoek in de plannen en hun product en service aan te prijzen. Nodig dan ook 3 bedrijven uit, om zo een goed vergelijk te doen.

heeft gewoon zin om ter vergelijke kan wel euro 3000,-- opleveren voor de zelfde zonnepanelen.

6 zonnepanelen aanbieders thuis gehad waar de verschillen erg groot zijn, zeker wel euro 3000,-- verschil in zitten. inmiddels geplaats en zeer te vrede.

Snel meerder offertes

Snel meerder offertes gekregen, dank!

Snelle manier om nieuwe contacten te leggen.

Binnen dag had ik contact met drie bedrijven die offertes hebben gemaakt. Heeft me erg geholpen in het maken van de juiste keuze.

prima adres, niet opdringerig

vriendelijk, niet opdringerig en luistert naar je wensen!!

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Offertevergelijker.nl

Offertevergelijker.nl is een jong online marketing bureau waarbij we particulieren en bedrijven bij elkaar brengen. Via de website komen er dagelijks tientallen offerte-aanvragen binnen voor klussen in en rondom de woning. Deze offerte-aanvragen controleren wij en zetten we door naar drie relevante bedrijven. Zo helpen wij consumenten bij het kiezen van het betrouwbaar bedrijf voor hun klus en vinden bouwbedrijven eenvoudig nieuwe klanten.