Heel veel goede aanbieders

Het is makkelijk, omdat je zelf niet hoeft te zoeken. Er komen veel aanbieders op af en hele bekwame bedrijven. Super gesprekken gehad en de beste eruit gekozen waar ik het beste gevoel bij had. Ik zou het iedereen aanraden om het via offerte vergelijking te doen. Heel makkelijk

Goede ervaringen.

N.v.t.

Positief

Handig dat het op deze mannier kan

duidelijk en effectief

Binnen 2 dagen had ik 4 mooie offertes in mijn mail.

Diverse bedrijven gesproken en verschillende adviezen ontvangen.

Snel, klantvriendelijk en goede mogelijkheden om te kiezen en een weloverwogen keuze te maken.

Geweldig.

Prima installatie ervaring, met zeer gezellige monteurs.

de opdracht leverde meteen drie offertes op

Independent deed wat het beloofde en ik ben blij dat de klus geklaard is

Super fijn en snel

Ik maak geen grapje met snel. Naar het invullen had ik met 20 minuten de eerste drie afspraken om een offerte te maken klaar. Vergeleken is wel nog steeds nodig. Omdat de prijzen enorm uit elkaar lagen. De bedrijven die ze lieten bellen was een fijne mix van heel groot en heel klein. Wij zijn gegaan met een kleiner lokaal bedrijfje die we zonder hun nooit hadden gevonden.

prima, binnen een dag met 3 verschillende partijen contact.

Snel en plezierig contact met verschillende aanbieders zodat ook snel een keuze gemaakt kan worden. Correct en niet opdringerig.

Snel en ruime keuze

De desbetreffende bedrijven hebben snel contact opgenomen en passende offertes gemaakt.

Netjes en snel!

Online inschrijven gaat makkelijk. Aanvraag voor vloer isolatie en werd door diverse bedrijven benaderd. Keurig geholpen en geïnformeerd door de verschillende bedrijven. Binnenkort is de vloer geïsoleerd!

Ongelofelijk dat het zoveel verschil is in prijzen

Prijsverschil enorm

Prima hulp

Alle aanbieders waren serieus en m.i. degelijk en betrouwbaar. De follow up was in de meeste gevallen goed en snel. Heb een goede keuze kunnen maken. En uiteraard moet je uiteindelijk zelf een goede afweging blijven maken.

Fijn dat je via 1 bericht meerdere reacties ontvangt.

Erg positief

Er kwamen drie bedrijven me adviseren en daardoor kwamen we tot een goede oplossing.

Ze hebben me goed geholpen

Serieuze website

Na aanmelding snelle reactie van diverse bedrijven.

Offertevergelijker heeft mij geholpen een bewuste keuze te maken

Via offertevergelijker zijn drie bedrijven langs geweest om mij te adviseren over verbetering van spouwmuurisolatie. De bedrijven die langs zijn geweest hebben een eerlijk advies gegeven. Het resultaat is dat de huidige isolatie nog voldoende is en dat verbetering niet aan de orde is.

Prima geregeld

Na mij aanvraag ben ik door 4 partijen benaderd voor informatie spouwmuurisolatie, Deze bedrijven hebben mij een offerte voorgelegd waar nauwelijks verschil in zat met zeer goede uitleg waardoor ik rustig uit 4 verschillende offertes kan kiezen, dankzij offertevergelijker is de het gemakkelijker om een dit te doen nogmaals bedankt. Ik kan het alleen maar aanbevelen prettig geregeld allemaal.

offerte vergelijker was er serieus mee bezig

tevreden gewoon goed

Snelle service

Nog dezelfde dag meerdere telefoontjes mogen ontvangen van bedrijven die een offerte konden maken.

Gewoon lekker duidelijk

Zoals bov en

Makkelijk hulpmiddel om wat meer info en vergelijking in prijzen te krijgen

Goede informatie, snel en correct.

Er wordt snel contact gelegd met bedrijven die binnen 2 dagen je bellen. Daar het betreft isolatie van de muren die gestukt zijn, was er wel een probleem om een offerte te maken. Gestukte muren is t.a.v. isolatie en garantie een groot probleem. De informatie omtrent de woning die offerte-vergelijker had, werd goed door de bedrijven opgepakt. Voor de naaste toekomst zouden bedrijven en offerte-vergelijker mogelijk meer rekening moeten houden met woningen die oud zijn en gestukt. Werken met natuurlijke materialen (BIOBASED) is een optie.

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Offertevergelijker.nl

Offertevergelijker.nl is een jong online marketing bureau waarbij we particulieren en bedrijven bij elkaar brengen. Via de website komen er dagelijks tientallen offerte-aanvragen binnen voor klussen in en rondom de woning. Deze offerte-aanvragen controleren wij en zetten we door naar drie relevante bedrijven. Zo helpen wij consumenten bij het kiezen van het betrouwbaar bedrijf voor hun klus en vinden bouwbedrijven eenvoudig nieuwe klanten.