Vakmensen met uitstekende service!

Lamellen overkapping en zonneschermen laten plaatsen. Dit zijn echte vakmensen die met je meedenken in oplossingen. Alles prachtig afgewerkt, ze werken netjes en komen afspraken na. Ook na oplevering is de service goed. Ze gaan niet weg voordat alles goed is. Niets dan lof over dit bedrijf!

Vakwerk en vakmensen

Denken met je mee, mooi eindresultaat

Er is goed werk geleverd door deze proffesionele organisatie met prettig personeel.

Vouwpaneel een mooie oplossing voor zonnewering bij een schuifdeur

Erg tevreden over flexibele terrasoverkapping

De uitschuifbare terrasoverkapping is ideaal voor n kleinere tuin. Het gemak in de zomer spreekt voor zich, maar het voordeel in herfst en winter (oa. Droge binnenkomst, winter BBQ) is ook super. Complimenten voor Geert-Jan. Vriendelijke eigenaar met duidelijke uitleg, neemt de tijd, professioneel. En het team voor het plaatsen van de overkapping. Ook erg prettig in de omgang. Aanrader

stipt , komen beloftes na en goede kwaliteit

ik ben een zeer tevreden klant , het is een meerwaarde voor mijn horeca zaak een terras overkapping van sun circle projects . alles verliep vlotjes en zoals afgesproken , thanks en succes in de toekomst .

Professioneel bedrijf er geld echt waard, ziet er top uit en is een verlenging van de woonkamer

Afspraak is afspraak

Goede ervaring met de bedrijf.

Betrouwbaar, netjes en plezierige ervaring

Afgelopen juni (2021) waren wij op zoek naar een overkapping voor een deel van onze patio. Daarbij kwamen wij uit op de site van SunCircle. De overkapping moest open en dicht kunnen, we wilde er graag verlichting in hebben en de overkapping moest goed bij het huis passen. Aan al deze voorwaarden en meer, is voldaan. Na de aanvraag via de website werden we binnen een week gebeld om een afspraak te maken voor het inmeten. Tijdens het inmeten zijn ook onze wensen besproken. Nadat we 50% van de factuur hadden voldaan, is de overkapping besteld. Het heeft wel enige tijd geduurd voordat de overkapping geplaatst kon worden. Dit had te maken met de lange levertijden. We werden hiervan keurig op de hoogte gesteld door SunCircle. In het eerste telefoontje na de bestelling werd aangegeven dat de plaatsingsdatum waarschijnlijk 22 oktober zou zijn, waar eerst september was aangeven, maar door de lange levertijd werd het dus oktober. Een week voor levering werd nogmaals gebeld of de 22e nog als plaatsingsdatum in de agenda stond, en dat stond deze. De dag voor plaatsing werd nogmaals gebeld dat de monteurs rond 8:00 zouden arriveren. Dit klopte helemaal, de monteurs waren klokslag 8:00 op locatie. De hele installatie (4mx4m) wordt in een dag geplaatst. Het resultaat mag er zijn. De overkapping past heel mooi bij ons huis, de afwerking is ook van hoge kwaliteit. De overkapping is stormvast en waterdicht. Je hebt er echt een binnenkamer bij. Zeker met de verlichting en de terras-heater geinstalleerd. Het doek is in verschillende kleuren en materialen te krijgen. In ons geval is de keuze op wit gevallen, zodat we ook meteen een mooi zonwering hebben. De monteurs zijn vriendelijk en werken heel netjes. Het afval wordt ook keurig mee genomen. Al met al zijn wij zeer tevreden met het product, het bestel en leveringsproces en de montage.

Zeer Goed

goed werk geleverd/ Netjes werken .monteurs goede kennis. kan wel door gaan met vertellen maar de sterren zeggen genoeg.

Betrouwbaar bedrijf!

We kregen goed advies wat voor ons de doorslag gaf om de doekoverkapping aan te schaffen. Vervolgens goed en persoonlijk contact. De overkapping is keurig geplaatst en is geworden zoals we graag wilden. Heel blij mee!

Top advies ! Goed geregeld!

Goed advies! Perfekte uitvoering! Goede afhandeling! Komen afspraken na!

Wat n goede aankoop,super goed geholpen en de oplevering was ook super.kortom we zijner erg blij mee

prettig

Omgang is zeer prettig en het zijn vakmensen. Een echte aanrader. De overkapping is perfect en precies zoals wij hem wilde.

zeer goede service en kwaliteit

zeer mooie schuif scherm geleverd met 6 meter uitval en volledig waterdicht super tevreden

Prettig in de omgang en zeer professioneel.

Goede monteurs en erg vakkundig.

Nijverheidsweg 20 3771 ME Barneveld

+31 6 46 42 11 01