Prachtige overkapping

SunCircle Projects heeft bij ons een hele mooie, uitschuifbare doekoverkapping geplaatst in de kleur Antraciet mat. Op advies van de adviseur hebben we in verschillende tussenprofielen LED-spots laten plaatsen. Het eindresultaat mag er zeker zijn!

Prachtige overkapping

SunCircle Projects heeft bij ons een hele mooie, uitschuifbare overkapping geplaatst in de kleur Antraciet Mat. Op advies in verschillende tussenprofielen LED-spots laten plaatsen. Het eindresultaat mag er zeker zijn!

Prachtige overkapping

SunCircle heeft bij ons een hele mooie uitschuifbare overkapping geplaats in de kleur mat antraciet. Op advies in verschillende tussenprofielen ledlampjes laten plaatsen. Eindresultaat mag er zeker zijn!

Schitterend resultaat.

Na een plezierig ontvangst en een verhelderend gesprek in het bedrijf hebben wij Suncircle de opdracht gegeven voor de overkapping van 12 x 5 meter. De opdracht hebben zij zeer netjes en volgens afspraak uitgevoerd. Het product is kwalitatief van een hoog niveau, en kan het iedereen aanbevelen.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Mooi product van een bedrijf op weg naar volwassenheid

In de loop van de dag van de montage wordt er pas gemeld dat de screens er niet zijn (levering duurde nog enkele weken), en er dus een nieuwe afspraak moet komen voor het plaatsen van de screens. Op de dag van plaatsing screens worden de screens niet correct gemonteerd en moet er gereclameerd worden en weer een nieuwe afspraak gemaakt worden voor herstel van montage nalatigheid. Verbeter punten - Een betere, vooral volledig en eerlijke communicatie tijdens de verkoop en voorafgaand aan de montage planning. - De montage ploeg zou beter geïnformeerd en geïnstrueerd kunnen worden betreffende het te plaatsen product. Dit voorkomt ontevredenheid bij de klant. Er is goede wil. Uiteindelijk wordt het wel opgelost en staat er wel een mooi product.

Slechte planning, onvolledige afwerking

Slechte planning, onvolledige afwerking

Op en top vakmanschap!

Uitstekende begeleiding gedurende het gehele traject van advies en doorspreken van mogelijkheden tot aan de inmeting, uitvoering en oplevering! We wisten vooraf dat de uitbreiding en versteviging van de vlonder en het hierop plaatsen van een overkapping met lamellendak, screens en draaibare lamellen-wanden geen eenvoudige klus zou zijn. Maar door de expertise en het vak- en maatwerk van SunCirle is alles perfect verlopen! Wat ons betreft een dikke 10!

De overkapping ziet er pachtig uit.

De installatie is netjes uitgevoerd. De verlichting in de belijnen is niet conform onze verwachtingen. Dit is teleurstellend (prijs 2257 euro, excl btw). (geen warm licht) Tijdens ons bezoek (overdag) aan de show room komt het licht effect niet goed over. Ook de breedte van de overkapping ( en ook de hoeveelheid lampjes) heeft een groot impact op het licht effect.

Super service, alles volgens afspraak, geweldig product.

Onze prachtige terrasoverkapping is onlangs geplaatst. Hij ziet er schitterend uit. Zeer vriendelijke en kundige monteurs. Bij ons bezoek aan het bedrijf prima geholpen en begeleid door de adviseur. Topbedrijf en toppersoneel, ik kan niet anders zeggen.

Fantastisch eindresultaat

Wij zijn heel erg blij met onze lamellendaken. Het voortraject, de montage en het eindresultaat is allemaal helemaal naar wens verlopen en we zijn superblij met het eindresultaat. HEt ziet er fantastisch uit en de functionaliteit is precies zoals we gehoopt hadden. Namelijk de warmte er uit als ze open staan, daglicht er in en als het begint te regenen gaan ze automatisch dicht. Perfect!

Deskundig advies en perfecte montage

Onze ervaring met suncircle is uitstekend, een duidelijk verhaal zonder poespas. Bij ons thuis is alles tot in details bekeken en is door het montageteam uitstekend gemonteerd. Wij zijn dan ook zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat en het bedrijf die dit heeft geleverd.

Goed product en een zeer goede service

Sun Circle heeft bij ons een terrasoverkapping geplaatst. Het ziet er werkelijk prachtig uit, het werkt allemaal fantastisch en we hebben er heerlijk van kunnen genieten. De installatie is ook perfect verlopen. De mannen waren prettig om over de vloer te hebben en ze hebben heel netjes gewerkt. Alles is tijdens of direct na de werkzaamheden opgeruimd, dus echt heel fijn.

Super tevreden over product en monteurs

We zijn heel erg blij met onze overkapping en de wijze waarop de levering en montage heeft plaatsgevonden. De monteurs zijn zeker een visitekaartje voor jullie bedrijf. Ze werken heel netjes en nauwkeurig. Hele sympathieke jongemannen. Ook het voor traject was heel prettig. Er werd tot 2x toe veel tijd besteed aan onze vragen en wensen. Kortom een super bedrijf dat wij zeker gaan aanbevelen.

Vakmanschap qua levering en montage

Enorm prettig geholpen, qua voorlichting en bij het maken van afspraken en offertes. Montage door zeer betrokken en deskundige medewerkers. Stukje vakwerk.

Mooi product - concurrerende prijs - goede service

Voor de achtertuin in ons nieuwe huis zochten we een lameloverkapping als basis voor een tuinhuisje. In het traject naar de koop zijn we goed begeleid. We wisten aanvankelijk snel welke overkapping we wilden hebben maar niet wat de exacte maten moesten worden en hoe we de overkapping wilden afwerken met zij- en achterwanden en wie wat met welke timing moest doen. De begeleiding door de verkoper was prettig en professioneel. Hij heeft gedurende langere tijd contact gehouden tot alles duidelijk was. In de uitvoering hebben we alleen maar prettige mensen met verstand van zaken gezien die zich flexibel opstelden. Al met al hebben we een prachtige overkapping en zijn we blij met onze keuze voor Sun Circle Projects

Mooie overkapping, vakkundige installatie

Zorgvuldig offerte proces, goed in gemeten. levering en montage zoals afgesproken. Maar vooral een mooi resultaat.

Opgeleverd zoals afgesproken!

Zeer efficiënte plaatsing van onze mooie zeildoek overkapping.

Prettig zaken doen en mooi resultaat!

Na bezoek aan showroom, passende offerte gekregen. Bij andere aanbieders gekeken, maar dit bedrijf steekt er met kop en schouders boven uit. Duidelijke snelle offerte en prima contact! Levering en uitvoering volgens afspraak en geplaatst door vriendelijke en vakkundige mensen. We kijken uit naar een fantastische zomer onder onze terras overkapping.

Vakmensen met uitstekende service!

Lamellen overkapping en zonneschermen laten plaatsen. Dit zijn echte vakmensen die met je meedenken in oplossingen. Alles prachtig afgewerkt, ze werken netjes en komen afspraken na. Ook na oplevering is de service goed. Ze gaan niet weg voordat alles goed is. Niets dan lof over dit bedrijf!