Fijne garage met goede monteurs

Ik kom hier al jaren, en ben zeer tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

Prima, helder en duidelijk, geeft vertrouwen.

Op aanraden van naar HDW gegaan. Controlebeurt van mijn nieuwe auto. Duidelijke terugkoppeling gekregen, geeft mij vertrouwen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima. Verstand van zaken.

APK keuring heel nauwkeurig uitgevoerd.

• Service N.v.t.

• Prijs/Kwaliteit

Prima, alleen het wisselen van de nummerbordplaat heb ik niet om gevraagd. Ik vind het vervelend dat dit zonder medeweten is gebeurd. Terwijl je voor het wisselen van ruitenwissers wel gebeld wordt. Wie betaald het arbeidsloon hiervan en waar is de oude die niet defect was ? Het gaat om het idee.

• Prijs/Kwaliteit

adequaat en echte monteurs.

De ervaring die ik heb is dat er wordt gekeken wat voor de klant de beste oplossing is.

Snel, deskundig en creatief

Alles super geregeld. Creatieve oplossing voor ruitenwisser die net iets te lang was, super! En natuurlijk een stuk voordeliger dan de dealer.

• Prijs/Kwaliteit

Aardig te woord gestaan bij t aanmelden

Heb me alleen aangemeld

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

uitstekende service

Hero denkt altijd goed mee over wat mijn auto nodig heeft in onderhoud. Ik rij niet veel kilometers dus mijn auto zal sneller afgeschreven zijn. Ook prettig dat Hero de kosten zoveel mogelijk probeert te reduceren door gebruikte onderdelen te plaatsen.

Prima en snelle service!

De apk was verlopen, dus op zoek naar een garage voor een keuring. Overal hetzelfde antwoord: we hebben het druk. Hier had ik de mazzel dat ik binnen 2 dagen de auto kon laten keuren. Super! Nette service, even een telefoontje over ‘de gebreken’ en daarna alles gerepareerd en vervangen zoals je mag verwachten. Vriendelijke medewerkers, ik kom hier gerust terug!

Top geregeld

Netjes overleg wat ze tegen waren gekomen. En hoop weer tijdje vooruit te kunnen.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goed en betrouwbaar adres

Al jaren een tevreden klant. Goede service en vakbekwaam. Heldere communicatie.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettig en uitstekend geholpen

Telefonisch heb ik een afspraak ingepland. Op de dag van de afspraak ben ik zeer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Kort doorgenomen wat de bedoeling was en kon tijdens de reparatie wachten. Toen de auto eenmaal klaar was heb ik een keurige gespecificeerde actuur gekregen en deze betaald. Kortom een prettig garage bezoek!

• Prijs/Kwaliteit

Top geholpen en vlot met afspraak

Leuke lui en goede sero

• Prijs/Kwaliteit

Als je problemen hebt kan je vlot terecht. Goede service en houden met verschillende situaties wel rekening!

Altijd goede service

We komen al jaren bij HDW. Altijd vriendelijk en eventueel extra kosten worden vooraf doorgegeven.

goed,

Zelf geen lor verstand van motoren e, d, en ik vertrouw erop dat het goed is en dat is zo. Als er tussendoor iets is ,kan ik meteen langskomen en het probleem wordt opgelost

Slordig en chaotisch

In het verleden hebben we twee keer HDW op de hoogte moeten brengen dat we maanden na de reparatie van onze toenmalige auto nog steeds geen rekening hadden ontvangen. Onder dankzegging van HDW is toen alsnog de rekening gekomen, maar bleek dat enkele werkzaamheden niet in rekening waren gebracht. Weer contact opgenomen want eerlijk duurt het langst in mijn optiek, en uiteindelijk de correcte rekening ontvangen en voldaan. Kortom alles opgelost. In juli 2022 m’n grijs kenteken aangeboden bij HDW met de opdracht om het busje 100% te controleren en in orde te brengen zodat ik er de komende jaren met een gerust hart gebruik van zou kunnen maken. Lang verhaal kort gemaakt: auto is VIER weken bij HDW geweest, na uiteindelijk op kunnen halen bleken bepaalde zaken, zoals koppelingssensor, hoog toerental bij het starten, geluid uit aandrijving NIET opgelost. Auto weer terug, om uiteindelijk eind augustus weer terug te komen. Ik vond dat geen probleem want ik wilde dat de auto 100% in orde was, dan maar wat langer geduld. Ik kreeg de auto dus terug, maar dezelfde klachten waren er nog steeds. Ik dacht oké, dan betaal ik de rekening en ga ik wel naar een andere garage. Maar wat ook kwam: geen rekening……auto ondertussen naar een andere garage gebracht=> bleken er nog tal van zaken niet gerepareerd te zijn en erger nog, er bleek geen roetfilter onder te zitten, wat bij de APK afkeuring oplevert…ook verrotte remleiding was niet opgemerkt door HDW. Door de hoge koste v.e. roetfilter de auto verkocht omdat hij die hoge kosten niet meer waard was. 7 maart 2023, idd meer dan een half jaar later een telefoontje van HDW=> de rekening was per abuis naar m’n oude adres gestuurd, waar wij sinds maart 2021 al niet meer wonen……of ik nog ff € 1500 wilde betalen, wat ook nog eens € 200 meer is dan de prijsopgave in 2022. Geen enkel respijt van HDW…. Ik zal dan ook betalen maar ga wel een beroep doen bij de kantonrechter op onverschuldigde betaling. Wordt vervolgd dus.

Helemaal top !!

Snelle werkplaats afspraak en goed geholpen , geeft goeie uitleg .. beste prijs kwaliteit… Tevreden…

Vriendelijk en kwaliteit

We krijgen altijd goed advies, snelle hulp en een goede prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Het personeel van HDW staat dag en nacht voor je klaar !

De HDW garage is kundig en betrouwbaar . Je auto is er in goede handen.

Altijd super service

Hero staat altijd voor je klaar, duidelijke prijsopgave en mocht er dan toch iets onvoorzien zijn even overleg. Kortom Super.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer goeie service,staan direct voor je klaar!!

Eerlijke meningen , goeie service, prijs - kwaliteit, staan direct voor je klaar , goed advies, deskundig ,enz.

Geweldige service!

Netjes en eerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding, geen addertjes onder het gras. Top garage!!