Opzoek naar een mooie vouwwagen in combinatie met perfecte voorlichting? Kom naar de Vouwwagenzaak! Als trouwe gebruiker voor vele jaren van de Camplet, waren wij opzoek naar een alternatief. Bij de Vouwwagenzaak zijn wij perfect begeleid tot een degelijke opvolging voor onze zoektocht. De uiteindelijke keus; Campooz! Wat een overgang, maar mede door de gedetailleerde assistentie van de Vouwwagenzaak was de keuze niet moeilijk. Wij zijn blij met de keuze! Groet, Fam. Degenhardt.

No-nonsense bedrijf met goede voorlichting en advies.

Wij hebben eind vorig jaar onze vouwwagen gekocht na Sabine gesproken te hebben op de caravan- en kampeerbeurs in Utrecht (we dachten dat we een caravan wilden). Na goed advies en voorlichting gekozen voor de Cabanon Malawi royale. Helaas wat vertraging met de levering door wat Franse perikelen en daardoor staan we nu voor het eerst. Vakantie in zuidwest Frankrijk. Niet eerst kunnen oefenen maar met het uitvouwen bij ophalen en de video van de Vouwwagenzaak staat het prima.

Nieuwe vouwwagen

Na lang aarzelen uiteindelijk besloten nog één keer een nieuwe vw te kopen. Omdat we de oude vw al jaren in onderhoud hebben bij vouwwagenzaak.nl besloten hier te gaan kijken voor een nieuwe. Van meet af aan zeer vakkundig geholpen en duidelijk advies gekregen over de verschillende plussen en minnen van de verschillende vw's. Na enig beraad gekozen voor een Malawi 2.0 en deze besteld. Duidelijk werd aangegeven dat het even kon duren. Na enkele maanden, daar was hij dan. Bij aflevering zeer duidelijk instructies gekregen en uitgebreid uitleg gehad bij het opzetten en inklappen. Top gedaan.

Geweldige service en zeer vriendelijk contact!

In juni 2023 hebben we een Campooz Sleepy Joe bij de Vouwwagenzaak gekocht. Hele proces van offerte, factuur, afstemmen afleverdatum e.d. verliep zeer soepel en kundig. Bij de aflevering kregen we een uitgebreide instructie van ruim een uur hoe de vouwwagen het beste opgezet kon worden. Half juli hebben we een nachtje proefkamperen gedaan om de vouwwagen uit te testen. Helaas vanwege het weer schade opgelopen aan 1 van de gespen en stokken van de luifel. Ook dit is direct kosteloos gerepareerd en vervangen, super goede service!

Prettige winkel

Prettige winkel, we hebben er een tweede hands vouwwagen gekocht die onze verwachtingen overtrof. De verkoper was erg vriendelijk en hielp ons goed.

Echt een speciaalzaak waar je je speciaal voelt en ook zo geholpen wordt.

Wij besloten vrij ad hoc om van een tent over te stappen naar een vouwwagen. Met het goede, eerlijke en vriendelijke advies van Laurens konden we snel een keuze maken. We zijn super blij met de tips/trics die hij ons gaf en zijn meedenken. Als een 'verkoper' niet voelt als een 'verkoper' weet je dat je bij een echte speciaalzaak binnen bent. Daar zijn er niet zoveel van, maar Vouwwagenzaak is zo'n speciaalzaak. Waar ze goed luisteren, goed adviseren en goede spullen verkopen waar ze ook echt verstand van hebben. Een week later konden we de vouwwagen ophalen, kregen we een spoedcursus en 2 dagen later hebben we alles opgezet in Spanje, Cantabrië. En toen bleek dat het inderdaad ook echt een goede keuze is geweest: echt top deze Cabanon Malawi 2.0..!

Prima service!

Onlangs onze Alpenkreuzer gekocht. Een nette zaak met vriendelijk personeel . Men neemt de tijd voor je. Uitstekende service bij het ophalen van de wagen. Samen de wagen deels opgezet , met prima instructies . Een aanrader hier naar toe te gaan.

Top advies en service

Erg prettige ervaring! Voor de koop van onze Cabanon meerdere malen langs geweest en geven goede adviezen en nemen de tijd voor je. Zowel een geintje al serieuze hulp. Ik heb erna alle voor de inboedel gekocht mede door deze ervaring en je krijgt 10 % korting na de koop van je vouwwagen! nogmaals Dank Team

Fijn en professionele zaak

Tijdens onze aankoop kregen wij goede en professionele begeleiding. De uitleg en de open en eerlijke communicatie hebben wij als zeer prettig ervaren.

Vouwwagenzaak = Topzaak

Vlak voor onze vakantie gingen we langs bij de vouwwagenzaak, we hadden mazzel, er kwam een Cabanon Malawi 2.0 Royal vanuit de fabriek naar ze toe, deze konden we nemen, binnen 2 weken kon het geleverd worden zodat we op vakantie konden, geleverd helemaal compleet en rijklaar. Omdat we nog geen opslag hadden mocht de vouwwagen ook nog even een nachtje droog staan in hun opslag. Wat ik kan zeggen over de vouwwagenzaak is dat ze hun belofte nakomen, anders dan de grote jongens. Bij de oplevering kregen we een uitgebreide uitleg over het opzetten van de vouwwagen. Ook de 15 procent korting op alle extra camping benodigdheden in hun winkel is fijn, ze hebben geen groot assortiment maar wat ze hebben is allemaal van goede kwaliteit en ziet er gezellig uit. De vouwwagens die in de winkel zijn uitgestald zien er ook gezellig uit wat een prima inspiratie is om je vouwwagen compleet te maken.

Al het begin is wennen

Iets nieuws is altijd wennen. Uitproberen en feeling krijgen. Zijn inmiddels weer terug van vakantie en nadat we ons plekje hadden gevonden met de indeling etcetera, hebben we het heerlijk gehad. Hij lag als een huis achter de auto. Hebben dus een goede ervaring. Groetjes Henk en Annette van den Berg

Zeer goede ervaring met de verkopers van deze mooie vouwwagenzaak

We zagen een combicamp country te koop in de winkel en hebben gelijk een afspraak gemaakt om hem te komen bekijken. De deal was snel gesloten. Tevens een uitgebreide uitleg en instructie gekregen waar alle tijd voor werd genomen. Wij zijn erg tevreden over de aankoop en de vouwwagenzaak waar hele mooie vouwwagens staan opgezet om ze goed te kunnen bekijken en een goed advies. We hebben belooft om foto's te sturen als we op vakantie gaan met onze CCC. Bedankt en groet van Lars en Yvon.

Snel en netjes!

Zeer snelle acties op onze vragen. Bij aflevering goede uitleg en tips over het product. Vriendelijk en professioneel geholpen.

Prima service, goede communicatie

De telefonische communicatie verloopt vlot, de medewerkers aan de telefoon zijn goed op de hoogte en denken goed mee. Ook de uitleg in de showroom zelf is prima, er is alle ruimte en tijd voor vragen. Bij het opzetten van de vouwwagen verschoof er een pinnetje, een nieuw exemplaar werd nog diezelfde dag opgestuurd.

Mooie zaak met professioneel team

Bij de vouwwagenzaak onze Campooz Lazy Jack aangeschaft. Bij het samenstellen werd goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. Ga zo door mannen

Kundig en persoonlijke advies

We zijn fijn geholpen en de service was goed

Prettig

We werden fijn geholpen,werd goed meegedacht en we hebben zo onze aankoop kunnen doen

Goed advies en alle tijd

Kortgeleden een nieuwe vouwwagen aangekocht bij deze zaak We kenden de zaak al en wat ons elke keer opvalt is de tijd die ze voor je nemen voor advies, uitleg en tips ook als je niet perse iets komt kopen De hele aankoop van offerte via inruil tot aflevering verliep soepel en in alle rust Ook de uitgebreide uitleg en opzet instructies bij aflevering waren prima en er was meer dan genoeg ruimte voor vragen Wij zijn/ blijven enthousiast over de Vouwwagenzaak

Goede service!

Vanaf de eerste keer dat we de winkel inliepen helemaal verliefd op de Campooz tentrailers. Mijn zoontje van 7 werd goed mee genomen in het aankoopproces en was ook helemaal enthousiast! We kregen altijd snel en volledige aandacht. En de instructie bij het ophalen was ook duidelijk en vol aandacht. De vouwwagenzaak zit in de buurt, wat het fijn maakt om langs te gaan mocht er iets zijn.. Enige minpuntje was dat de extra trekkingluifel er niet was bij afhalen en dat was aangezien we direct gingen kamperen toch een kleine teleurstelling, die ik graag van te voren had geweten..

Fijne zaak met veel keus en relaxed personeel

Wij hebben onze vouwwagen gekocht en zijn goed geholpen zowel bij de oriëntatie als bij de aankoop zelf. Fijn en relaxed personeel. Wij beleven vouwwagenzaak zeker aan!

Zeer deskundig en servicegericht

Je krijgt alle ruimte om zelf rond te kijken en krijgt deskundig advies als je daar om vraagt.

Goede voorlichting over de vouwwagen en goed geholpen.

Onlangs hebben wij een nieuwe vouwwagen gekocht bij de Vouwwagen Zaak. We hebben 23 jaar ervaring met een vouwwagen en waren toe aan een nieuwe we werden goed ontvangen en er werd veel uitgelegd hierdoor is onze keuze gevallen voor de Cabanon Malawi 2.0 met keuken. Nadat de vouwwagen werd geleverd werd er eerst uitleg geven hoe je de vouwwagen moet opzetten. De vouwwagen zaak heeft ons goed geholpen en zeker aan te raden als je ook een nieuwe vouwwagen zoekt.

Deskundig en persoonlijk

Wij waren al goed voorbereid toen we bij de vouwwagenzaak kwamen en wisten eigenlijk al wat we willen. Er werd prettig tijd voor ons gemaakt en serieus genomen. In het persoonlijke gesprek was er ruimte voor verdere uitwerking van onze wensen. Helaas moesten wij iets langer wachten op de levering van onze vouwwagen maar werden we goed geïnformeerd. Eenmaal geleverd is er uitgebreid doorgenomen hoe je de vouwwagen uitvouwt wat echt thuis helpt als je de eerste keer weer uitklapt. Verder voelde al het contact als zeer persoonlijk aan door de aandacht en ook de persoonlijke uitwisseling van ervaringen.

Goed advies voor een goede aankoop

Bij een oriënterend bezoek en later overgaand in een bezoek tot koop werden we fijn geholpen en goed geïnformeerd over de vouwwagen. Afgelopen voorjaar de vuurdoop gehad. Na wat gestuntel stond de vouwwagen prachtig. Een paar stokken waren niet helemaal in orde. Dit werd later snel verholpen door de zaak.

Meedenkend, goede tips en goede service

De medewerkers weten waar ze het over hebben, kunnen goed meedenken met persoonlijke wensen en reageren snel via whatsapp en telefoon.

Nijverheidsweg-Noord 85

3812 PL Amersfoort