Fantastische service

Vorige maand onze vouwwagen opgehaald en we zijn zeer tevreden met onze aankoop. We zijn netjes geholpen en heel goed voorgelicht. Nu alleen nog wachten op het mooie weer ☀️

Uitstekend advies en aflevering van de Camplet North

Op vrijdag 1 december 2023 hebben we onze nieuwe Camplet North mogen ontvangen. Vooraf al prima geïnformeerd door Laurens van de Vouwwagenzaak over de mogelijkheden van de verschillende Camplet's en uiteindelijk gekozen voor de North vanwege het makkelijk en snel kunnen opzetten. Ook het toevoegen van een disselbak op de Camplet North was geen enkel probleem. Vervolgens bij de overdracht een prima uitleg gehad over het opzetten van de Camplet North. De Vouwwagenzaak is zeker aan te bevelen voor de aanschaf van een vouwwagen.

Top zaak

Zeer fijne ervaring hebben we gehad met Sabine tijdens het bezoek aan de showroom, er werd goed met ons meegedacht in de opties en oplossingen die geboden worden vanuit Campooz. Vorige week hebben we onze Lazy Jack opgehaald, nu snel op naar het voorjaar om hem uit te testen.

Deskundig personeel verkoopt kwaliteit vouwwagens

Personeel Neemt de tijd voor de klanten en geeft perfecte uitleg.

Prettige medewerkers, kleinschalig, betrouwbaar

Onlangs een nieuwe tenttrailer gekocht bij deze zaak. We werden hierbij goed geïnformeerd, alles was bespreekbaar, de contacten verliepen op een prettige, betrouwbare manier. Hopelijk blijft dit zo, mochten we ergens tegenaan lopen in het gebruik of vragen hebben.

No nonsense vouwwagenverkoop

Najaar 2023 een vouwwagen aangeschaft. Eerlijke en kritische verkoper. Geen poespas of toeters en bellen. Meedenkend zonder je iets op te dringen. Bij aflevering een prima uitleg met aandacht voor details. Ik heb nu een vouwwagen, maar had ik er morgen een nodig zou dit mijn adres zijn.

Maatwerk voor ons als klant.

Uit nieuwsgierigheid in de showroom wezen kijken. Nog verliefder geworden op de Campooz Sleepy Joe dan we al waren. Prettige medewerkers die je lekker op je gemak laten kijken. Na een paar dagen nadenken een afspraak gemaakt en opnieuw langs gegaan. Fijn geholpen en doorgevraagd naar hoe wij kamperen. Op basis daarvan een mooie Campooz met accesoires samengesteld. Communicatie tussen bestellen en leveren was erg prettig. Bij leveren tenttrailer erg goede uitleg gekregen. Met een prettig gevoel de tenttrailer achter de auto gehangen en vertrokken. Nazorg ook meer dan prima. Erg tevreden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot en met de aflevering van onze vouwwagen zijn we uitermate vriendelijk, behulpzaam en professioneel geadviseerd en geholpen. Een absolute aanrader, dit bedrijf. Mooie vouwwagens voor prima prijzen.

Prettig geholpen

Om te inventariseren en te laten voorlichten over de mogelijkheden van een vouwwagen, bij de Vouwwagenzaak terecht gekomen. Hier zijn we erg prettig geholpen door Leo, die ál onze vragen rustig heeft beantwoord. Geheel vrijblijvend een hoop informatie gekregen en er werd meegedacht in mogelijkheden. Uiteindelijk de keuze gemaakt een vouwwagen aan te schaffen, waarbij al onze wensen werden meegenomen. Alles bij elkaar heel fijn geholpen, we kunnen niet wachten om onze vouwwagen in gebruik te nemen!

Goede vakkennis en uitstekende uitleg.

Ze nemen de tijd voor je bij het uitkiezen, de koop en het ophalen van de vouwwagen. Goede uitleg bij hoe je de vouwwagen opzet. Vragen kan je stellen. In de showroom staan voldoende vouwwagens om goed te vergelijken.

Super vriendelijk,deskundig personeel

Nemen alle tijd voor aanschaf en aflevering van een vouwwagen. Komen met oplossingen en tips. Gewoon een TOP ZAAK.

een prima, eerlijk en betrouwbaar bedrijf

We waren op zoek naar een tenttrailer. Dus eerst maar wat via Internet gekeken en voor het eerst heel vrijblijvend een kijkje genomen in De Vouwwagenzaak. Wij werden vriendelijk en relaxt ontvangen. Geen presure. Een aantal weken later de knoop doorgehakt en hier de tenttrailer ook gekocht. De communicatie is goed en duidelijk. Ik kreeg direct een bevestiging van de 1e aanbetaling. Van de 2e definitieve betaling kreeg ik geen bevestiging, dus ik zat even in de rats of deze wel was aangekomen. Ik had het fijn gevind ff een berichtje van ontvangst te krijgen ;-) We kregen een goede uitleg over het gebruik. Er werd alle tijd genomen. Een mooie en deskundig bedrijf. Vriendelijk mensen, geen poespas en geen druk om daar ook wat te moeten aanschaffen. Ben je op zoek naar tent, vouwwagen, of campingspullen? De vouwwagenzaak is wat ons betreft een aanrader.

Het niet groot, maar goed doen.

We werden goed geadviseerd door verkoper Leo. Waarna hij ons alle tijd gaf om samen nog eens het een en ander op een rij te zetten. Een week later hebben we de Cabanion Malawi gekocht, Een wijziging nadien was geen probleem, en de aflevering was perfect.

Top service !

Goede ervaring van begint tot eind!

Vriendelijk en kundig personeel

We zijn erg vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd om dingen te laten zien en uit te leggen en ook bij het ophalen van onze vouwwagen kregen we een duidelijke uitleg. Ze weten waar ze het over hebben en als ergens onduidelijkheid over is wordt het nagevraagd. Zeker een aanrader!

Heel goed geholpen!

Wij hebben onlangs onze 1e vouwwagen gekocht bij de vouwwagen zaak. We hadden al een voorkeur, maar we zijn heel goed geholpen door Leo om de knoop door te hakken. Verder werd alles geregeld wat we nodig hebben om er mee op pad te kunnen. Zeer tevreden over deze winkel!

Prima!

Ontzettend hartelijk ontvangen tijdens een ongepland bezoek, wat zelfs onverwachts resulteerde in een aankoop! Zijn super fijn geholpen door Laurens. Gewoon prettig in omgaan, realistisch en duidelijk wat wel wat niet. Goede begeleiding na verkoopproces, mailtje met tips wat wel en wat niet te regelen. Goede opzetinstructies en veel bruikbare tips meegekregen. Kortom zo wil je als klant behandeld worden! Wij hebben er een goed gevoel bij en ik neem aan hun ook. Nu nog paar maanden wachten en dan mogen we los! Laurens en collega's hartelijk dank voor de prettige samenwerking!

Wij zijn super tevreden

Wij hebben de Lazy Jack van Campooz bij de Vouwwagenzaak gekocht nadat we eerst 2 keer hadden gekeken en op de beurs waren geweest. Laurens heeft ons heel fijn geholpen en toen we onze Lazy Jack gingen ophalen hebben wij een uitgebreide de demonstratie gehad.

Super geholpen

We hadden op Markplaats een 2de hands vouwwagen gezien. Er waren eerst andere gegadigde, maar die haakte af, dus werden we netjes terug gebeld of dat wij nog interesse hadden. We werden netjes geholpen, samen de vouwwagen opgezet en uitleg gekregen alles werkte. Ze hadden de vouwwagen helemaal schoongemaakt, gecontroleerd en waar nodig gerepareerd. Na de koop konden we hem gelijk meenemen naar huis.

Top bedrijf en super goede service

Eerlijk advies Goede service Mee denken in mogelijkheden.

Rustig en zeer prettig ervaren contact.

Na de zomervakantie hadden wij besloten om onze caravan te koop te zetten. Na een aantal jaar mooi kamperen wilden wij het kamperen weer anders aan gaan pakken. Na wat online oriëntatie en het feit dat de caravan toch echt weg was kwamen wij bij de vouwwagenzaak terecht. Wij hebben rustig rond kunnen lopen en verschillende wagens kunnen bekijken. Uiteindelijk met een medewerker 2 vouwwagens besproken die ons aanspraken, al snel kwamen wij tot de conclusie dat de campooz het voor ons werd. Er werd de tijd genomen door de medewerkers, goed geluisterd naar onze vragen en wensen en eerlijk geantwoord. Afgelopen weekend hebben wij de wagen zelf eindelijk even op kunnen zetten en we kunnen nu al niet wachten om ermee te mogen kamperen.

Zeer goede, enthousiaste en gedegen voorlichting

Op woensdag 6 september de vouwwagen opgehaald in Amersfoort en meteen door naar camping in Ruurlo om uit te proberen. Zo goed bevallen dat we morgen vertrekken voor nog een mini-vakantie in Escalles aan de Franse Côte Opale...

Super blij met onze vouwwagen en zeer tevreden over de goede service van Vouwwagenzaak!

In juli zijn wij in de showroom van Vouwwagenzaak in Amersfoort geweest. Wij vonden het erg prettig dat er verschillende soorten vouwwagens van meerdere merken in de showroom stonden zodat wij deze eens rustig konden bekijken en vergelijken. Hierbij goede uitleg en nuttige informatie gekregen. Onze voorkeur ging uit naar de Waterfront van Alpenkreuzer. Met 2 bijzettentjes ideaal voor ons gezin met 3 kinderen. Wij hebben de Waterfront een aantal weken later dan ook besteld bij Vouwwagenzaak. Bij het ophalen van de vouwwagen goede instructie gekregen m.b.t. het opzetten. Inmiddels hebben wij onze eerste vakantie met de vouwwagen erop zitten. Wij zijn er heel blij mee en zeer tevreden over de goede service van vouwwagenzaak!

Top bedrijf

Niet ver voordat wij op vakantie zouden gaan besloten we dat we toch dit jaar een vouwwagen zouden kopen. Bij de Vouwwagenzaak hadden we na goede uitleg besloten een Lazy Jack van Campooz te kopen. Er werd even op de planning gekeken en zo konden we nog dit jaar met onze nieuwe vouwwagen op vakantie. De oplevering was top. We kregen uitgelegd hoe alles werkt. En toen we een paar dagen later op de camping stonden en de vouwwagen zelf gingen opzetten, ging dit zonder al te veel problemen. We hadden wel meteen een mooie vuur (water) doop. Veel regen dit jaar tijdens de vakantie. Maar alles is mooi droog gebleven. Op naar het volgende jaar!

Fantastisch geholpen na schade

Nadat eerder onze eerste vouwwagen kapot was gewaaid in een storm werd deze keurig en snel gerepareerd door/via de Vouwwagenzaak Amersfoort. Afgelopen meivakantie werd onze (inmiddels nieuwe) vouwwagen total loss gereden bij een aanrijding. De mannen van de vouwwagenzaak hebben fijn meegedacht en belden mij zelfs dat er toevallig een occasion binnengebracht werd en dat ze die wel voor mij apart wilden houden tot er duidelijkheid was vanuit de verzekering. Heel fijn hoe er meegeleefd en meegedacht werd. Uiteindelijk tot onze grote tevredenheid de occasion aangeschaft waarmee we inmiddels een fijne zomervakantie achter de rug hebben. Ik zou dit bedrijf en de service aan iedereen aanraden. Wat ook fijn is trouwens is dat er naast de zaak een herstel en keur bedrijf zit. Wel zo makkelijk in de korte lijntjes!

Nijverheidsweg-Noord 85 3812 PL Amersfoort

Over Reviewscore.nl