geen 1 afspraak nagekomen

Werkelijk alle gemaakt afspraken met dit bedrijf zijn door hen niet nagekomen. Begon met de afspraak om een advies/offerte op locatie. Daarna geplande werkzaamheden zonder bericht niet nagekomen, zelf achter aan moeten bellen. Niet houden aan gemaakte afspraken rondom betalingstermijnen. Hopeloos!! Zeer negatieve ervaring!

Nog nooit zo slecht behandeld

Nadat eneriso was begonnen met de isolatie van onze spouwmuur moest het werk worden afgebroken, omdat er een kraantje kapot was gegaan. Daarna hebben we eindeloos vaak gebeld om een nieuwe afspraak te krijgen en nam eneriso niet 1 keer de moeite om zelf contact met ons op te nemen of om terug te bellen, terwijl ze dit wel steeds beloofden. 2 maanden later zouden ze eindelijk de klus af komen maken, maar deze afspraak ging tot 2 keer toe niet door, waarbij we de tweede keer onnodig hebben zitten te wachten, omdat ze vergeten waren om ons in te lichten. Het is 1 grote teleurstelling, dus begin er niet aan.

Zeer slechte ervaring - Komt de gemaakte afspraken niet na.

Het bedrijf komt de gemaakte afspraken niet na. Als ze de gemaakte afspraken niet na kunnen of willen komen, wordt je door een arrogante man gebeld die niet open staat voor een oplossingsgericht gesprek, maar die de overeenkomst eenzijdig ontbindt.

Verzetten, te laat, verkeerde info en slordig werk

Slechte ervaring met dit bedrijf. Met werk opnemen werd gezegd dat de wachttijd ongeveer 4 a 5 weken was. Later bleek ruim 2 maanden. Hierna werden de afspraken tot 2x toe afgezegd ( 1x corona gevallen en 1x kapotte auto) en hierdoor konden alle werkzaamheden niet in 1x uitgevoerd worden. Alle afspraken werden naar het nieuwe jaar getild, waardoor ik extra subsidie mis liep. Hierna kwamen ze voor de vloer en dak isolatie, eerder uit me werk gekomen omdat ze er om 8u zouden zijn,maar komen uiteindelijk om 8.45. Toen bleek ook nog dat het werk verkeerd opgenomen was, waardoor de vloer isolatie toen niet uitgevoerd kon worden. Dak isolatie wel uitgevoerd, maar erg slecht afgedekt waardoor alles onder het isolatie schuim zat. Later terug gekomen door de vloer en opnieuw een opname fout en gaven in eerste instantie aan dat dit met de balletjes ook niet kon. Na veel heen en weer bellen toch zo goed als mogelijk de balletjes onder de vloer gespoten. Opnieuw weer Later dan afgesproken aanwezig, zonder bericht! Hierna kwamen ze nogmaals voor spouwmuur isolatie en je verwacht het niet. Opnieuw een opname fout en beloftes gedaan tijdens opname van het werk ( waar het uitvoerend personeel nog nooit van had gehoord) Weer eerder uit me werk gekomen en Opnieuw 45 min te laat! Al met al erg ontevreden over de gang van zaken en hoe dit allemaal is verlopen. 1x goed geholpen door een dame die al me klachten heeft aangehoord en zelf ook aangaf dat het schaamrood op haar kaken verscheen. Die heeft al haar afspraken netjes nagekomen en een compensatie geregeld. Alleen helaas te laat om de slechte ervaring om te buigen. Hierdoor zou ik de bedrijf bij niemand aanraden.

Zeer professionele en betrokken medewerkers

Van offerte tot daadwerkelijke afspraak top geregeld. Netjes voorgesteld en uitleg gegeven wat ze gingen doen. Zeer net gewerkt en alles netjes achtergelaten. Foto's voor en na direct doorgestuurd gekregen. Al met al top geregeld.

Heel fijn geregeld van offerte tot uitvoering

Zie hierboven

Zeer bekwaam personeel en vriendelijk

Tijdens de intake goed geïnformeerd over materiaal en werking. Ook meegedacht over verbouwing. Snel afspraak ingepland heel tevreden

Top gasten

Vakmannen die alles goed en schoon opleveren.

Prima contact met kantoor en de mensen op de werkvloer

Op tijd, aardig, snel

Volgende keer even vantevoren parkeer plek vrijmaken, handig als dit gemaild wordt

Prima werk geleverd door Ricardo en Maarten

Keurig op tijd en schoon werk geleverd. Fijn team om mee te werken. Nu plannen om het dak te laten doen.

Super gedaan door aardige, vakbekwame jongens

Snel en vakkundig gedaan.

Snel en aardige mensen. Snel en zorgvuldig gewerkt en goede communicatie over de werkzaamheden

Snel! Super vriendelijke mensen.

Ben tevreden!

Geweldig team. Keurig alle werkzaamheden uitgevoerd.

Uiterst vriendelijke mensen die heel deskundig hun werk hebben gedaan. Prima werk. Kan dit iedereen aanbevelen.

Goed en snel gewerkt

Netjes achtergelaten

HEEL goed

Prima service en kwaliteit

Goede uitleg, uitvoering en prijs kwaliteitverhouding

Snel en zorgvuldig

Ze hebben mijn zolder zeer netjes geïsoleerd. Ze zorgde ervoor dat alles netjes was afgedekt waardoor het na die tijd weer schoon was. Ze waren in ongeveer een uur al klaar en zeer vriendelijk.

Erg fijn om samen mee te werken

Eneriso is erg fijn om samen mee te werken de komen hun afspraken na en zijn zeer klant vriendelijk.

Prima Service

Netjes de werkplek afgedekt,en schoon gewerkt.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Top team

Vanaf het eerste moment tot dat ze klaar waren top werk geleverd. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Lekker op tijd, goed werk verricht!

Enthousiast team levert goed werk af

Ondanks water in de kruipruimte is het toch gelukt de afzonderlijke kruipruimtes te betreden middels uitgegraven gaten. Hierna alles geïsoleerd en opgeruimd. Zeer netjes en enthousiast positief personeel. Topwerk!

Litauensestraat 6 A

7202 CN Zutphen

+31 36 203 0181

Over Eneriso Oost

Onze missie: Nederland verduurzamen door isoleren. Nederland heeft als doelstelling om in 2050 alle woningen CO2-neutraal te hebben. Woningcorporaties hebben onderling afgesproken om in 2023 alle sociale huurwoningen gemiddeld van Energielabel B te voorzien. Een mooie uitdaging waarbij Eneriso kan bijdragen in de weg naar CO2-neutraal wonen of werken. Eneriso is een landelijk opererend isolatiebedrijf voor huiseigenaren, utiliteit, bouwbedrijven, onderhoudsbedrijven en woningcorporaties. Eneriso werkt uitsluitend met resultaatgerichte producten en maakt onderscheidt in kwaliteit en uitvoering. Onze uitvoerend medewerkers hebben gemiddeld meer dan 10 jaar ervaring. We zijn gevestigd in Almere, Beverwijk en Zutphen. Daarnaast werkt Eneriso met producten die zich breder bezighouden met milieu, verduurzaming en innovaties. Zo zijn wij onder andere erkend en gecertificeerd verwerker van het Icynene isolatieschuim. Dit is een 100% water geblazen isolatieschuim, zonder synthetische blaasmiddelen. Plus planten zij gemiddeld per woning een boom voor een duurzamere toekomst. Samen maken we het verschil en werken wij aan langdurige vertrouwde relaties.