Ik ben zeer tevreden met de service en het vakmanschap van D&N. Nadat we problemen hadden met een andere dakdekker, hebben ze ons uit de brand geholpen door ons dak opnieuw te herstellen. Het resultaat is absoluut perfect. Vanaf het begin was de communicatie met D&N uitstekend. Ze waren zeer responsief en luisterden aandachtig naar onze zorgen. Ze stelden ons gerust en gaven duidelijke uitleg over wat er moest gebeuren om het dak te herstellen. Het team van D&N leverde goede vakmanschap. Ze waren professioneel, efficiënt en zorgden ervoor dat elk detail perfect werd uitgevoerd. Het dak ziet er nu beter uit dan ooit tevoren. Ik ben onder de indruk van hun deskundigheid en toewijding aan kwaliteit. Kortom, ik raad D&N ten zeerste aan. Ze bieden uitstekende service, hoogwaardig vakmanschap en eerlijke prijzen. Als je een betrouwbare dakdekker nodig hebt, zoek dan niet verder. D&N Dakwerken is de beste keuze.

Snelle en goede service

Goede service voor een eerlijke prijs. Snel antwoord op je vragen. Bij ons zijn 3 dakkapellen het dakleer vervangen. En binnenkort komen ze ook nog andere werkzaamheden voor het dak verrichten. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen vanwege hun netheid en duidelijke afspraken.

Vlotte afhandeling

Renovatie garage dak ziet er goed uit

Heel goed!!

Goed, aardige vakbekwame mensen.

Een woord: TOP

Een bijzonder gemotiveerde werknemer, uitstekend werk geleverd, we zijn heel tevreden!

Top werk geleverd

Compleet plat dak vervangen inclusief dakbeschot, ziet er keurig uit, we zijn zeer tevreden. Vriendelijke jongens die meedenken, in 2 dagen tijd alles klaar en netjes opgeruimd.

Vakmannen, prettige service

Van offerte tot aflevering prettige service door vakmannen

Formidabel

Vriendelijk, kundig, accuraat personeel

nejes en vlot gewerkt

dak ligt er goed bij; schoon geen restjes achtergelaten

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar.

In verband met lekkage van de dakkapel gebeld met D&N. Zij kwamen direct om het dak te beoordelen en hebben er een spoed klus van gemaakt. Direct een duidelijke offerte ontvangen en binnen een paar dagen ingepland. Heel netjes gewerkt en al het afval meegenomen. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen. Kortom Top! Martin Lolkema

Redelijk snelle en goede service

Spoedklus met ongeveer 3 weken geholpen In vergelijking met andere snelle service En prima dak gerepareerd

DN Dakwerken levert vakwerk

Prettige en snelle communicatie. Binnen een zeer korte tijd is mijn dakwerk compleet vervangen, en een lekkage ook nog eens snel opgelost. Wat een vakwerk!

Vlot en kundig

Vlot en kundig gewerkt. Nette mensen die flexibel zijn.

Zeer goed werk geleverd

Fijn personeel ,goede krachten voor het werk.

Prima werk geleverd

De mannen deden het voortreffelijk. Alleen als ik de koffie had gezet duurde het te lang voordat ze kwamen koffie drinken. (grapje) Het ging allemaal heel gemoedelijk en er werd ook goed overlegd met mij. Ik ben heel erg tevreden!!!

Op korte termijn resultaat!

De mannen van D&N Dakwerken hebben na fijn contact op drie plekken onderhoud gepleegd (dakbedekking en dakgoten). Tegen een nette prijs en met goed resultaat. Ze zijn nog netjes terug gekomen omdat er een lekkage nog niet meteen was opgelost, nu wel. Top service.

Prima werk geleverd

D&N dakwerken hebben de dakgoten van het huis vernieuwd. Prima gedaan, schoon gewerkt en alle oude materialen ook weer afgevoerd, Ben zeer tevreden.

Snelle levering

Vlot contact, alles snel en netjes afgeleverd

Vakwerk voor een prima prijs

D&N heeft eerst een dakinspectie gedaan waaruit bleek dat een van de platte daken aan vervanging toe was. Er is meteen isolatie toegepast en de lichtkoepels zijn vervangen. Het tweede dak kon overlaagd worden. We kregen een eerlijk advies en de werkzaamheden waren in 2,5 dag al klaar. Harde werkers met hart voor hun product. We zijn erg tevreden en hebben hen opnieuw gevraagd wat cosmetische aanpassingen te doen, zoals vervanging van de HWA van pvc naar zink. Tevens wordt dan het lood vervangen en kunnen wij de komende jaren zorgeloos wonen. Kortom heel tevreden over dit bedrijf.

Snel/vriendelijk en vakkundig geholpen, mijn dak van mijn schuur lekt niet meer

Zoals bovenstaande. Snel gereageerd op mijn mail, en afspraken na gekomen. Bedankt!

prima werk afgeleverd

D&N is langs geweest om mijn wensen te bespreken en het dak te controleren. Voorts werden drie opties voorgelegd. Uiteindelijk heb ik besloten om het dak te vernieuwen. Wachttijd was lang, maar eenmaal begonnen is het werk prima, netjes, en correct in twee dagen verricht.

Contact verliep soepel

Aardige heren, harde werkers. Ook als het even tegenzat gingen ze door volgens afspraak. Prima ervaring en bij mijn volgende dak die gerenoveerd moet worden ga ik hier zeker weer naartoe.

Vriendelijk, snel, netjes en komt afspraken na

Dak op m’n aanbouw lekte, en is keurig opnieuw bekleed. Ook werden de zonnepanelen tijdelijk verwijderd en keurig herplaatst. Positief over dit bedrijf!

Duidelijk en professioneel

D&N heeft op ons verzoek een inspectie van het platte dak van de garage en uitbouw uitgevoerd. (17 jaar oud) Op sommige plekken was beginnend lekkage te zien. D&N heeft een offerte uitgebracht, waarin de omschreven werkzaamheden en kosten voor ons “leken” duidelijk waren (de juiste dak oplossing) De dakrenovatie is vakkundig uitgevoerd en de eerste tientallen jaar geen zorgen meer.

Betrouwbare actieve en vakkundige mensen

Mijn ervaring is,dat ze vakkundig te werk gaan. Bij ons zijn de nokvorsten vervangen en pannen schoon gemaakt en vast geschroefd. Het was echt nodig, want er waren toch al wat vocht plekken zei Wouter.. De oorzaak van deze vervanging is gekomen,doordat er een bovenste dakpan naar beneden is gekomen op mijn auto. Het had ook een mensenleven kunnen kosten. Er was deze dag geen storm,dus inspectie is erg belangrijk. H V Z

Cort van der Lindenlaan 48

3843 VM Harderwijk

+31 6 36360493

Over D&N Dakwerken

Uw dak is ons vak. D&N Dakwerken voorziet uw dak van optimale dakbedekking. Hoge kwaliteit en perfecte service is hetgeen waar wij ons in onderscheiden. Wij kijken samen met u naar wat u nodig heeft en wat de beste dakoplossing is.