Zeer lieve mensen,maken altijd weer tijd

Het is raar en spannend als je de eerste stappen binnen zet op zo een imposant kantoor.maar ik werd daar zo vriendelijk ontvangen en direct gerustgesteld. Alle dank hiervoor

Vriendelijk en professioneel

Zeer betrokken, fijne en heldere communicatie.

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Vriendelijke ontvangst en professioneel.

Tot nog toe ben ik zeer tevreden, alles verloopt snel en zoals afgesproken.

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Ik werd goed geholpen met deskundig advies en ik had steeds vlot contact.

Cleo heeft me goed geholpen met deskundig advies. Ik kon haar altijd vlot bereiken.

Gedreven deskundigheid

Duidelijk & gestructureerd advies met nadien een professionele, gedreven deskundigheid om tot resultaat te komen. Ook de opvolging van het dossier verloopt zeer adequaat!

• Geholpen door: Tinneke Geukens

geen standaard benadering maar pro-actief klantgericht

goede begeleiding in actuele bedrijfsproblematieken

• Geholpen door: Tinneke Geukens

Bedankt allemaal voor jullie inzet en hulp

Daadkrachtig

Correcte samenwerking, zeer professioneel, groot engagement wat resulteert in een groot gevoel van vertrouwen.

• Geholpen door: Tinneke Geukens

Zeer geëngageerd en betrokken kantoor.

Steeds bereikbaar. Raadslieden maken goed de afweging tussen relevante info en info die weinig bijdraagt. Empathisch vermogen om ook naar de emotionele lading van de betrokkenen te luisteren en dit vervolgens ook weer los te koppelen van de feiten. Belangen van het kind staan voorop (in deze zaak). Hieronder enkele verduidelijkingen bij de scores: Communicatie: - Tip: Op voorhand communiceren wanneer dossier behandeld wordt door iemand anders. Eerst Mevr. Geukens, vervolgens Mevr. Velkeneers, tenslotte Mevr. Hendriks. Wie is het aanspreekpunt? Wie pleit er? Deskundigheid: - Eerste zitting zaten we op de rechtbank in Leuven. We moesten in Hasselt zijn aangezien EOT daar opgemaakt is. Dit had vermeden kunnen worden. - Achteraf hoor ik via Het Huis dat ik in het vonnis had kunnen opnemen dat de tegenpartij steeds een drug- of alcoholtest zou moeten afleggen voordat hij naar Het Huis zou komen. Dit had ik een meerwaarde gevonden, gezien de problematiek. Hier werd ik niet over geïnformeerd.

• Geholpen door: N.v.t.

Steeds bereid om je de nodige uitleg te geven.

Indien wij een vraag hebben, kunnen we steeds terecht . Indien advocaat niet aanwezig ,krijgen we zeker een tijdje nadien telefoon of mail om ons verder te helpen. Staan altijd ter beschikking indien we vragen hebben die wij niet goed begrijpen , krijgen toch de nodige verstaanbare uitleg. Dit is voor Tinneke Geukens en Cleo Hendriks

• Geholpen door: Cleo Hendriks

Ik heb vertrouwen dat mijn belangen correct worden verdedigd!

Mijn raadsvrouw beheert het dossier net alsof het haar eigen dossier is. Je merkt haar betrokkenheid en de wil om vlot naar realistische oplossingen te evolueren. Haar adviezen zijn logisch onderbouwd en getuigen van heel relevante domeinervaring. Ik merk dat ze ook het initiatief wenst te nemen om consensus te vinden bij tegenpartij. Ze streeft naar win-win oplossingen die kansen op minnelijke schikkingen maximaliseren. Er is periodieke en spontane progressie rapportering waardoor ik te allen tijde op de hoogte ben van de evolutie.

• Geholpen door: Richelle Moors

Snelle, perfecte begeleiding en steeds bereikbaar !

Mijn huidige ervaring is zoals hierboven reeds vermeld. Het resultaat van de begeleiding moeten we nog afwachten... in lopende rechtszaken ! Maar we zijn op goede weg volgens Evelien.

Topservice

Heb enkel in het begin zelf moeten vragen naar de kostprijs en de facturen kwamen toe maar we kregen weinig info over hoe men aan het bedrag van de facturen kwam. Voor de rest alles picco bello.

• Geholpen door: Richelle Moors

Aangenaam contact gepaard met uitgebreide dossierkennis

Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring met dit kantoor, van advies tot uitvoering wordt er uitgebreid gecommuniceerd met kennis van zaken en voel je je gewaardeerd als klant.

Goed ervaring

Privé en zakelijk

premium topservice

zeer vriendelijke en professionele begeleiding van A tot Z tegen een correcte prijs, bedankt Evelien !

Correcte oplossingsgerichte samenwerking

De advocate speelde erg kort op de bal. In het dossier dat ze voor me behartigde was dit nodig maar toch stond ik er keer voor keer van versteld hoe snel en correct werk ze steeds afleverde. Zelfs toen de tegenpartij er een zaakje "tussendoor" smeet klaagde ze niet maar bracht een oplossing. Zelfs met een absurde tegenpartij die alles maar bleef rekken konden we toch een oplossing vinden zonder rechtbank waar ik me in kan vinden. Het had me niet gelukt zonder Ingentia. Anoniem

snel, efficient, correct

Hands on, betrokken, gepassioneerd met kennis van zaken.

Schoterweg 11 3980 Tessenderlo

+32 13 29 61 24