Veel lopen voor sanitair , water tappen moeilijk speciale slangkoppeling nodig , die hangt naast het kantoorgebouw , je loopt je rot , de verstrekte wifi , passanten werkt niet in de haven , na klacht die wifi voor ligplaatshouders gekregen , die het wel doet , veelzeggend!!!plaatsnummer van de ligplaatsen moeilijk te lezen , je vaart er eerst voorbij , veel gemanouvreer!! Een grote haven kan ook best gezellig zijn, maar deze niet. We komen niet terug R v Wijk (strijen sas)
Sehr zufrieden
Wir hatten nicht richtig gelesen und hatten voll einem Freund den Wohnwagen mit und der Super Hilfsbereite Platzmeister hat uns ein Platz in unmittelbarer Nähe vermittelt! Dadurch konnten wir mit unserem Wohnmobil trotzdem noch auf den wunderbaren Platz stehen!
Wir haben uns rundum wohl gefühlt. Sehr unkompliziert, ruhig und sauber.
Eenvoudig te reserveren, fijne info vooraf én een zeer mooie locatie, zeer netjes en ruim. Zeer fijne sanitaire blok! We komen zeker weer!!!
Hele keurige en moderne jachthaven. Vriendelijk personeel. Goede service!
De camperplaats is goed en mooie ligging. We stonden hier 2 nachten en vonden de ligging mooi,daarom wilden we nog 1 nacht bijboeken.dit moest terug online geboekt worden,en toen liep het mis met de code die we gekregen hadden.plots ging onze code niet meer om in de sanitaire blok te kunnen.naar het havenkantoor geweest,daar werd ik heel vriendelijk geholpen door een dale die me een andere code gaf .toen ik deze probeerde ging die ook niet gebeld terug en kreeg van de dame een weer een andere code .die code ging wel . Blijkbaar loopt het boekingsysteem mis voor bijboekingen. Maar voor behulpzaamheid om dit probleem op te lossen krijgt de dame van het kantoor een grote 10 van ons . Verder vonden we brasserie "Boeien" geen aanrader,het onkruid staat rondom heel hoog en is niet netjes .de ingang is ook niet duidelijk,2x rond het gebouw moeten lopen om de ingang te vinden.daar komen we niet weer.wel in "de Koestering" heel vriendelijk en netjes.
Helaas de beloofde WIFI was er niet. Zeker het door u opgegeven adres en wachtwoord.
Stevige prijs wifi is niet goed ,verder mooie plek
Kurzfristig buchbar, Verfügbarkeit online zu sehen, Anreise auch später am Abend möglich, sanitäre Anlagen sehr gut
Sehr gepflegt und Sauber, es ist ein schöner Stellplatz am Jacht - Hafen in Biesbosch, immer zu empfehlen. Ein kleiner Hinweis habe ich, die Schranke des PKW Stellplatz ( hinter Wohnmobil Stellplatz 7) würde keine so laute Geräusche machen beim schließen wenn man einen Schaumstoff Puffer zwischen den Metallischen Teilen kleben oder verschrauben würde.
If back in the area would use this site again. Easy check in and out. Site and facilities were spotless and there was even a small vending machine for some shopping. The marina was lovely with some great restaurants. The only concern is if you need water you have to go round the site as the facilities are on the road out.
I visited the marina offices on my first full day on site. Very helpful staff. keen to answer any questions about the locality. And good English speakers - I'm Scottish and at secondary school we learnt French as our second language. So apologies for my lack of Dutch. Thanks again for a good stay.
Mooie plaatsen, netjes onderhouden. Goed sanitair
De mail van tevoren met de gegevens, alles duidelijk aangegeven. Prima sanitair/afwas/doucheruimtes, wat ook schoon was. 1 Minpuntje, we hadden geen wifi en stonden op nr6. De codes en naam (gasten)hadden we wel maar die vond hij niet.
Als begin, on-line reserveren voor passanten, je weet dus al vooraf waar je kan aanleggen. Prima steigers, ruime boxen, water en electra is inclusief. Vriendelijk personeel in het havenkantoor Volop keuze in eetgelegenheden rond de haven. En de haven ligt naast het mooiste natuurgebied van Europa Er is slechts een manier van overnachten mooier dan deze haven en dat is voor anker gaan in de Biesbosch.
Boeken via internet werkt prima. We hadden ook een box voor de boot in de haven gehuurd. Super netjes te woord gestaan door de havenmeester. Alles was prima geregeld. Nette camperplaats met goede voorzieningen en genoeg restaurants in de buurt!
Goed maar prijzig
Stellplätze mitten im Hafen sind beeindruckend, allerdings dadurch sehr laut, Umgebung nichts für Hundespaziergänge, Platz ist einfach gestaltet, WLAN ging nicht.
De pek opzich is prima. De aangeven voorzieningen zijn minder. Het toilet gebouw stonk verschrikkelijk een nare riool lucht. De wifi werkt niet. Wij maakten gebruik van de camperplaats.
Très propre et très calme
Leider funktionierte der übermittelte Code nicht
De locatie is TOP! Maar de CP krijgt nauwelijks aandacht. Het gras is lang, de codes van het sanitair werken regelmatig niet en de wifi heeft in jaren nog nooit gewerkt! De prijs is dan best pittig, bijna €30 per nacht en voor 11 uur vertrekken. Jammer want de locatie is erg mooi!
Mooie rustige camperplaats midden in de yachthaven. Proper sanitair.
We hebben daar gebivakkeerd met onze camper. Qua faciliteiten en sanitair was alles netjes en goed geregeld. Jammer is wel dat wij ook houden van een visje vangen. We hebben juist dit waterrijke camping gekozen echter het is verboden om te vissen op de camping en de omgeving is afgesloten. Dit vind ik jammer dat deze info niet vermeld staat. Ja bij de havenregels ( voor booteigenaren ) waar wij als camperbezitters niet na kijken. Kortom, zet dit a.u.b. op uw site voor camperinfo. Gasten hoeven niet te komen om lekker te vissen.
20 Nieuwe Jachthaven
Drimmelen 4924BA
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.