Top Service

Top service

goede service

goede en snelle service,vriendelijk personeel,

Zeer klantvriendelijk

Hier wordt je als klant gekend en gewaardeerd. Altijd het idee dat er een stap extra voor je wordt gezet.

Heel goed!

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren een tevreden klant

werken netjes, volgens afspraak en achteraf niets geen gezeur. Reparaties worden netjes overlegd en daardoor geen verassingen.

Hele goede service

Je wordt vriendelijk en snel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima servic, goed geholpen en hele vriendelijke mensen.

Ik heb bij Jilis een auto gekocht, nou weet ik ook wel dat je daar geld komt brengen. Maar ik ben daar prima geholpen, Jeroen wist mij en m'n vrouw uistekend op m'n gemak te stellen, en dat vond ik toch wel heel prettig. Ook zijn alle afspraken die we gemaakt hebben, zonder meer uitgevoerd. No problem! Bij aflevering werden zaken direct opgelost terwijl zij er ook niets aan konden doen. Arjan heeft de aflevering gedaan, prima! Lekker relaxed het papierwerk in orde gemaakt, alles was degelijk voorbereid. Daar hou ik van. Prima zaak, ik zou dit bedrijf bij mijn kennissen zo aanbevelen. groet Ken Lautenslager.

Top bedrijf

Lieve en aardige mensen. Niet opdringerig, nemen de tijd voor je. Goede service, Gewoon superrrrr Ik zeg, koop je auto bij Jilis van Mourik En dan zit je helemaal goed Ik heb een te gekke Fiat 500 cabrio gekocht, echt zo mooi, zo blij mee

Een vertrouwd adres

Goede service, fijne communicatie en bieden duidelijkheid over de benodigde reparaties en de daarbij behorende kosten. Dus nooit verrassingen achter af.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend en klant vriendelijk bedrijf

Zeer goede ervaring met dit bedrijf . zeer klant gericht en erg vriendelijk en uitstekende service

zeer goede service en vakmanschap

zeer goede service en vakmanschap

Prima.

Snel afspraak kunnen maken om bumper te spuiten.

Goed voor elkaar

Snel, vriendelijk, adequaat

Keurig geholpen

Altijd vriendelijk geholpen en alles weer keurig gemaakt en volgens afspraak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een bedrijf waar service met hoofdletters is geschreven

Er wordt van te voren geïnventariseerd wat dat de klant wil en wordt daarover geadviseerd. Er wordt netjes gebeld als de auto klaar is of overleg wat er geconstateerd isen daarover geadviseerd. De auto is altijd netjes gewassen als deze klaar staat om weer mee gegeven te worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Klasse.

werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met Jilis van Mourik.

Wij worden altijd goed geholpen en voor een zeer goede prijs! Wij weten dat onze auto in goede handen is. Communicatie gaat ook top. Om deze reden zijn en blijven wij een vaste klant bij deze auto garage!

Fijne, prettige garage

We komen al jaren bij jilis voor zowel de aankoop als het onderhoud van onze auto’s. Er wordt prettig meegedacht en overlegd. We weten dat als de auto er is geweest dat overal naar is gekeken en we veilig de weg op kunnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kom al meer dan 10 jaar bij hun en heb 3 auto's bij hun vandaan. Zoals hieronder aangegeven, Klantvriendelijk/ service gericht & deskundig.

Betrouwbaarheid en service!

Al jarenlang een positieve ervaring met Jilis van Mourik Auto's. Klantvriendelijk, oplossingsgericht meedenkend en deskundig. Leenauto mee en de auto is weer netjes gewassen na APK! Bij probleempjes eerlijk advies en altijd weer tot een goede oplossing gekomen. Daarnaast hartelijk ontvangst en fijne sfeer op locatie!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, goede service, klantvriendelijk

Super tevreden

Alles word geweldig geregeld en overlegt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het contact is altijd goed en een afspraak is zo gemaakt. Erg tevreden over de service!!

Erg goed!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig bedrijf met een optimale service!

Aan dit autobedrijf kunnen heel wat andere autobedrijven een voorbeeld nemen. Eerlijke, vriendelijke, behulpzame mensen die kennis van zaken hebben. Verder heeft het een frisse uitstraling met een jong dynamisch team dat wordt geleid door een prettige eigenaar.

Zeer klantvriendelijk!

ze zijn zeer vriendelijk en ze maken echt tijd voor je , er wordt naar je geluisterd. Advies is heel goed.

• Service N.v.t.