Goede service ,zeer vriendelijk behandeling

Een auto gekocht zeer goede uitleg en service

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Hi Louis, Bedankt voor jullie vertrouwen! Heel veel rijplezier met jullie nieuwe Toyota. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima geholpen

We zijn zeer goed geslaagd

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Clemens, Heel fijn om te horen! Bedankt voor het vertrouwen en het prettige contact! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service en zeer vriendelijk

Ik ben goed ontvangen door de medewerkers en vooral Liam degene die mij goed geholpen. Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Veel aandacht aan mijn wensen. Ik zou zeker volgende keer een auto bij hun kopen.

Hi Mohamed, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de uitgebreide terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Fantastische service

Vriendelijk, meedenkend, ik koop al mijn auto's bij dit bedrijf.

Hi Manon. Bedankt!! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service, goede mensen. Ze antwoorden snel. Ze kennen hun werk. Respect.

Goede service, goede mensen. Ze antwoorden snel. Ze kennen hun werk. Respect.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Hi Igor, Fijn om te horen! Top! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Mooi en transparant autobedrijf

Een eerlijke en transparante service kun je hier verwachten.

Hi Roel, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te horen! Zeker van iemand met jouw beroep en skills. Heel veel rijplezier met de nieuwe ster! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zeer behulpzaam en eerlijk. Bedankt !!

Zeer behulpzaam en eerlijk. Bedankt !!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Marktplaats

Hi Ali, Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Oliver Autoservice Wagemans

Betrouwbare en duidelijke communicatie

Opzoek naar een mooie Suzuki Swift Sport kwam ik uit bij Autoservice Wagemans. Na wat telefonisch contact gaan kijken bij de auto waar ik ben geholpen door vriendelijk personeel. Het personeel is oprecht geïnteresseerd in jou als persoon en gaan niet zitten pushen om een auto te verkopen. Met scherpe prijzen en goede/duidelijke service is alles snel duidelijk en was de keuze snel gemaakt. Nogmaals bedankt Rick & Liam!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Autowereld

Hi Luuk, Bedankt voor het vertrouwen en je recensie! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Uitstekende, no-nonsens service

Zeer prettig in de omgang. Afspraak is afspraak. Geen afleverkosten of verborgen kosten rijklaar maken: gewoon helemaal in orde gemaakt. Kunnen heel veel garages een voorbeeld aan nemen.

Hi Bert, Bedankt voor de terugkoppeling. Heel erg fijn om te horen! Daarnaast nogmaals dank voor het vertrouwen en veel rijplezier met de nieuwe Toyota RAV4! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goede service, Duidelijkheid

Hadden de auto netjes gewassen en binnen gezet, Auto zag er als nieuw uit. een duidelijke uitleg over de auto, het voelde vertrouwd aan. ik vond het heel netjes ook het gesprek. Dus al met al perfect. een minpuntje was had de auto even sneeuw vrijgemaakt en binnen gezet.

Hi Twan, Fijn om te horen! Bedankt voor je terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Top zoals altijd

Vriendelijk, deskundig, komen afspraken na

Hi Cecile, Heel fijn om te horen! Bedankt voor je recensie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Gezellig bedrijf!

Fijn geregeld door Oliver. Mijn auto weer voorzien van een grote beurt.

Hi Rick, Bedankt voor je enthousiaste review! Gr Rick Autoservice Wagemans

Goede service.

Goede service . Vriendelijk geholpen. Netjes. En met alle rust. Aan gehoort.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? N.v.t.

Hi Marcel, Heel fijn om te horen! Bedankt voor je recensie! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima aflevering en vertrouwen in het bedrijf

Bij aankoop van nieuwe auto enige strubbelingen om tot een deal te komen. Verscheidene auto's bij dit prima bedrijf gekocht waarvan de aandacht aan aflevering van auto beter kon. Deze keer door Rick perfect gedaan en de tijd genomen. Zelfs een bloemetje werd overhandigd. Heb dit op mijn beurt gewaardeerd met een Limburgse vlaai. Nu de nacontrole van de auto nog, waar je bij Maurice Wagemans kunt op vertrouwen dat het goed komt. Onze dank Marie Jose en Cor.

Hi Cor, Heel erg tof om te horen! Zeker van iemand met behoorlijk wat sales ervaring! Bedankt voor je vertrouwen en het leerzame traject! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zeer betrouwbaar

Een heel vriendelijk en klantgericht bedrijf. Mijn nieuwe auto werd zeer goed afgeleverd. Rick, een verkoper die meedenkt! Geweldig, complimenten voor het hele bedrijf!

Hi Jan, Heel erg fijn om te horen! Heel veel plezier met de nieuwe en luxe Mitsubishi. Nogmaals bedankt voor het prettige contact. Het meedenken met elkaar was prettig samenwerken. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede klik met de verkoper, mooie aankoop!

Op een druilerige zaterdagmiddag naar Autoservice Wagemans gereden voor het bekijken van de Suzuki Vitara. De auto stond volgens afspraak keurig gepoetst in de garage klaar. We hadden direct een goede klik met verkoper Liam. Hij heeft de auto laten zien en, op ons verzoek, vergezeld tijdens de testrit. Na een prettig verkoopgesprek de auto aangekocht en tevreden huiswaarts gegaan. Een week later de auto opgehaald, door Liam zelf opgeleverd en nog een goede afspraak kunnen maken over een na te leveren accessoire. Prima garage, duidelijke afspraken en zeker aan te raden om de mooie showroom eens te gaan bezoeken.

Hoi Willy, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Veel rijplezier met jullie nieuwe Suzuki Vitara! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Prettige en ongedwongen sfeer en goede uitleg

Fijne verkoper die zich verplaats in mijn situatie en levert geweldige service.

Hi Peter, Bedankt! Doet me goed om te horen! Heel fijn dat we samen de juiste auto hebben gevonden. En voor nu, vooral genieten! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service, professioneel en vriendelijk

Goede service, professioneel en vriendelijk

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Selen, Heel erg fijn om te horen! Bedankt voor je feedback! Heel veel rijplezier met je nieuwe Clio! En succes in je nieuwe functie en op je nieuwe adres. Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

The highest professionalism!

I bought a car at the Autoservice Wagemans and I am very satisfied. Immediate and polite e-mail contact, and then the meeting with the car presentation and test drive went very well. The car was well prepared and the employee was professional and nice. Thanks to the employee's quick response, I managed to buy and insure the car just before the end of RDW's work and drive it home. I highly recommend this company!

Hi Eliza, Thank you very much! Really good to hear! :) Wishing you all the best. Kind regards, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Afgelopen week een auto gekocht hier. En super service. Goed geholpen en toen we de auto onverwachts toch wat eerder wilde ophalen was dit geen enkel probleem.

Hi Kirsty, Heel erg fijn om te horen! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Nadat mij broer er al auto gekocht had kwam ik dit bedrijf tegen in mijn zoektocht naar een CX-5. Goed geholpen door Rick en auto netjes afgeleverd zonder allerlei extra kosten. Aanrader!

Hi Eric, Nogmaals bedankt en fijn om te horen dat de goede referenties van je broer de aanleiding waren om eens langs te komen! Heel veel plezier met je nieuwe (hele dikke) Mazda CX-5! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Super vriendelijk personeel.

Snel en goed geholpen.

Hi Marianne, Dankjewel! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Vriendelijk, behulpzaam en alles netjes verzorgd

Heel vriendelijke verkoper(s). Vorige week hebben we onze nieuwe tweedehandse auto gekocht bij Wagemans. Donderdags ochtend waren we gaan kijken, testritje gedaan, helemaal verliefd, smiddags hebben we hem gekocht, we hadden gevraagd om de auto op tijd te kijken krijgen, omdat we op vakantie gingen, ze zouden hun best doen omdat de werkplaats een weekje dicht ging ivm de feestdagen. Vrijdag kreeg ik al telefoon dat de auto klaar was en opgehaald mocht worden. Echt top service, top verkopers en niet te vergeten de monteurs...

Hi Ann, Heel erg fijn om te horen! Dankjewel! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Mooi bedrijf, goede service.

Zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe auto! Transparant en eerlijk in handelen, daarbij ook nog uiterst vriendelijk.

Beste mevrouw Wolter, Heel erg fijn om te horen! Bedankt voor het vertrouwen en de leuke samenwerking. Heel veel rijplezier in de nieuwe VW T-Cross! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Toppie

Dit auto bedrijf kwam eerlijk en oprecht over .heel klant vriendenlijk.

Hi Robbie, Bedankt voor je terugkoppeling! Heel erg fijn om te horen! Alvast de beste wensen voor 2024! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

De Tramweg 2

6121 RX Born

+31 46 486 1467

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!