Een lust vh oog al die glimmende boulides

Een mooie verzorgde garage klantvriendelijk,lekkere koffie

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Google

Hi Annie, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goed betrouwbaar en uitleg

Bij het zoeken van een auto op jullie site uitgekomen , mooie foto’s duidelijk vantevoren gebeld , vriendelijke man aan de telefoon en we zijn gaan kijken maar de auto zag er nog beter uitbranden op de foto’s geen poespas konden ook meteen proef rijden wat we erg fijn vonden en bij terug komst meteen besloten om de auto te kopen alles was heel duidelijk en eerlijk auto werd bij levering nog helemaal nagekeken zou iets langer duren omdat ze een nieuwe vloer kregen , maar na 5 dagen kregen we al telefoon dat de auto klaar was wat we heel fijn vinden bij ophalen stond alles ook netjes klaar . Ze hebben veel mooie wagens in de zaak staan . Als we weer voor een andere kiezen komen we graag weer terug gr de kabouter bedankt voor de goede service

Hi Jp, Hartelijk bedankt voor jullie vertrouwen en de uitgebreide feedback! Heel erg fijn om te horen dat jullie alles zo prettig hebben ervaren. Heel veel rijplezier met jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Hij heeft pareltjes staan

Mazda 2 gekocht, echt een pracht auto! Personeel super vriendelijke en meedenkend.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Via vrienden/kennissen/familie

Hi Tanja Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Alles zeer goed uitgelegd

Hi Danny Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Uitstekende aankoop-ervaring vanuit Friesland!

Op afstand een prachtige en bijzondere auto gekocht, zo'n mooie en complete auto hebben ze ongetwijfeld bij Wagemans nog nooit eerder in de verkoop gehad :) Allereerst was het klantcontact en informatie vanuit Friesland met Maurice heel leuk en voelde goed, zo kwamen we telefonisch al snel tot een aankoopakkoord, in vertrouwen zonder de auto überhaupt bekeken te hebben. Bij aankomst voelde alles plezierig; personeel was vriendelijk, deskundig en nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden maar bovenal was de auto die wij op afstand kochten inderdaad in TOP conditie! Ze boden een transparante en eerlijke benadering, wat ons vertrouwen in het hele aankoopproces bij het ophalen bevestigde. Bij het wegrijden terug naar Friesland kregen we nog een lekkere Limburgse Vlaai mee naar huis, een heel leuk gebaar! Maurice bedankt en alle goeds voor de toekomst!! Met vriendelijke groet van ons, Gerard.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Marktplaats

Hi Gerard, Bedankt voor het vertrouwen en het leuke traject! Fijn om te horen dat het wordt gewaardeerd. Heel veel rijplezier met jullie nieuwe Toyota RAV4! Met vriendelijke groet, Maurice Wagemans Autoservice Wagemans

Geweldig ontvangen en voelde mij op mijn gemak

Nier opdringerig en rustig gekeken. Uiteindelijk een auto gekocht met een goed gevoel.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoScout24/AutoTrader

Hi Patrick, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Eenvoudig goed

Geen overdreven gladde praatjes!

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Sociale media

Hi Frans, Bedankt voor de beoordeling, veel veilige kilometers gewenst in de Nissan Qashqai! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Prima zoals voor heen met onze aankopen met auto's

Al verschillende auto's hier gekocht te hebben en bij de vorige aankoop ergens anders de auto gekocht omdat ze voor ons niks hadden staan wat wij wilden hebben. Na iets meer als een jaar toch weer een andere auto gekocht en deze keer toch de auto gevonden die we wilden bij auto wagemans de koop snel geregeld . En omdat we de service heel belangrijk vinden en die heel goed is hier . Was het voor ons een voordeel dat we daar niet hoefde over na te denken. En dat is niet overal het geval hellaas. Nu weer veilige kilometers maken met onze mooie opel mokka. Echt een aanrader aan mensen die een auto zoeken om hier te gaan kijken en wat ik al aangaf de service is hier uitstekend en niks is teveel gevraagd .

Hi Wim, Wederom bedankt voor het vertrouwen! Veel veilige kilometers gewenst in de Opel Mokka! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Wat een geweldig, goed bedrijf met oog voor de klant!

Autoservice Wagemans is een bedrijf met oog voor de klanten. Je wordt professioneel en deskundig geholpen waarbij eerlijkheid en transparantie voorop staan. Zeer tevreden met mijn aankoop!

Hi Anne, Bedankt voor de mooie recensie! Veel plezier met de Kia Niro! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goede en vriendelijke hulp

Ik ben steeds vriendelijk en snel geholpen

Hi Jo, Bedankt voor de recensie! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Hi Jos, Bedankt voor de recensie! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goede snelle service, kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Ik kom al vele jaren bij ASW; naast de standaard onderhoudsbeurten word ik ook snel en goed geholpen wanneer er bijvoorbeeld een storing aan de auto is en er haast bij is. Team ASW denkt dan met me mee om snel weer verder te kunnen.

Hi Tom, Bedankt voor de recensie! Wij proberen altijd zoveel mogelijk met de klanten mee te denken. Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoserivce Wagemans

Super goed behandeld

Professioneel, klantvriendelijk, goed product.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? Autowereld

Hi Hans, Dankjewel voor de mooie recensie! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

40000 km beurt is correct uitgevoerd

Kleine reparatie werd ook meteen uitgevoerd. Goed werk.

Beste, Bedankt voor de recensie! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Snelle en duidelijke verkoop

We werden zonder afspraak toch snel geholpen met het maken van een proefrit. Duidelijke uitleg. Ook de aflevering van de auto kon snel geregeld worden. Alles verliep naar tevredenheid.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? N.v.t.

Hi Kees, Fijn om te horen dat de aankoop goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Heel prettig ontvangst, eerlijk en een fijn team!

Hi Eric, Goed om te horen dat de aankoop fijn is bevallen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Goede en eerlijke garage. Ik heb mijn oude auto ingeleverd en een nieuwe gekocht. Er was een klein mankement met de nieuwe auto maar dat hebben ze keurig opgelost. Zelden zo een goede garage meegemaakt.

• Hoe bent u (in eerste instantie)bij Autoservice Wagemans terecht gekomen? AutoTrack

Hi Michiel, Hartelijk bedankt! Heel tof om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Gewoon zoals het hoort!

Autoservice Wagemans staat altijd klaar voor raad en daad. Ze bieden een enorme klantgerichte service zoals het hoort!

Hi Willy, Bedankt voor het vertrouwen! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service ,zeer vriendelijk behandeling

Een auto gekocht zeer goede uitleg en service

Hi Louis, Bedankt voor jullie vertrouwen! Heel veel rijplezier met jullie nieuwe Toyota. Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Prima geholpen

We zijn zeer goed geslaagd

Hi Clemens, Heel fijn om te horen! Bedankt voor het vertrouwen en het prettige contact! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service en zeer vriendelijk

Ik ben goed ontvangen door de medewerkers en vooral Liam degene die mij goed geholpen. Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Veel aandacht aan mijn wensen. Ik zou zeker volgende keer een auto bij hun kopen.

Hi Mohamed, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen en de uitgebreide terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Liam Pettenkofer Autoservice Wagemans

Fantastische service

Vriendelijk, meedenkend, ik koop al mijn auto's bij dit bedrijf.

Hi Manon. Bedankt!! Heel erg fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Goede service, goede mensen. Ze antwoorden snel. Ze kennen hun werk. Respect.

Goede service, goede mensen. Ze antwoorden snel. Ze kennen hun werk. Respect.

Hi Igor, Fijn om te horen! Top! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Mooi en transparant autobedrijf

Een eerlijke en transparante service kun je hier verwachten.

Hi Roel, Heel erg bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te horen! Zeker van iemand met jouw beroep en skills. Heel veel rijplezier met de nieuwe ster! Met vriendelijke groet, Rick Rinkens Autoservice Wagemans

Zeer behulpzaam en eerlijk. Bedankt !!

Zeer behulpzaam en eerlijk. Bedankt !!

Hi Ali, Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Oliver Autoservice Wagemans

De Tramweg 2 6121 RX Born

+31 46 486 1467

Over Autoservice Wagemans

Autoservice Wagemans is een jong dynamisch autobedrijf waar vertrouwen en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Regionaal al jaren een begrip!