Heerlijk

Lekker ontspannen vooral de massage

Vriendelijk

Heel goed ontvangen. Alles word duidelijk uitgelegd. Zeker een aanrader.

Heerlijke behandeling gehad

Nora heeft alles goed uitgelegd wat ze ging doen.

natural

nice and smooth. lady is relaxed and knows good english. :)

Tevreden

Fijne salon met zeer vriendelijke en professionele eigenaresse. Kom graag weer terug voor lichaams- en gezichtsbehandeling Locatie is goed bereikbaar en voldoende (gratis) parkeerplek, dus geen stress.

Heerlijke behandeling gehad bij Nora.

Keurige kliniek

Heel prettige behandeling.

Goede cupping behandeling

Bij Nora heb ik hijama gedaan en vond het een goede en fijne behandeling. Alles werd goed uitgelegd. Op het begin kreeg ik een korte massage om te ontspannen voor de behandeling en het hielp goed. Zou zeker vaker bij haar terug komen.

Fijn

Fijn, lieve meid. Netjes en vakkundig

Vakkundig en ontspannend

Heerlijke gezichtsbehandelinggehad na een gedegen intake. Lieve dame die vakkundig overkomt. Met een rustig muziekje kun je heerlijk ontspannen. Lekkere schoudermassage tijdens het intrekken vh masker. Met een schoon gevoel de deur uit. Prima bevallen!

Super fijn

Ik heb een cupping gehad en wat was dat een ontspanning zeg. Na een vragenlijst werd er Stap voor stap uitleg gegeven. Na de cupping een overheerlijke thee gehad om bij te komen. Wat een een service! Zeker de moeite waard om langs te gaan!!

Heerlijk

Leuke meid die alles uitlegt wat ze aan het doen is, tijdens je masker een heerlijke schouder en nek massage

Vriendelijk, professioneel,

Kreeg bij de intake al goede adviezen. Ze vroeg vragen over gezondheid en dergelijke ivm evt huidproblemen. Ruimte was wat steriel, wel schoon. Tijdens de behandeling werd er rustgevende muziek gedraaid. Ze denkt echt mee met je indien je dat wenst. Ik had een schoonheidsspecialiste verwacht en kreeg ook een schoonheidsbehandeling, maar zij is een huidtherapeute en is ook gespecialiseerd in huidprobkemen.

Heerlijk

Nora heeft geduld en legt alles goed en duidelijk uit.

Heerlijk

Vriendelijke en professionele dame. Heerlijke behandeling met massage van schouder en nek.

“Zen”

Derma health clinic is zeker aan te raden voor een ontspanningsmoment! Eigenaresse is erg vriendelijk en zorgt ervoor dat jij je comfortabel voelt. Ik heb zelf een gezichtsbehandeling gehad en was erg tevreden met het eindresultaat!

Wat een keurige zaak en prima behandeling. Heel fijn Nora

Heerlijk en ontspannen behandeling gehad. Mijn gezicht is weer lekker schoon. Goede service en aardige spontane dame. Kom zeker vaker terug, groetjes van Daniëlle een zeer tevreden klant.

Super fijn!

Heerlijk ontspannen, goede uitleg, super fijn!

Zeker

Was een heerlijk behandeling en heb gelijk een mooie uitstraling ... ben der happy mee en ga het zeker nog een keer doen:) lieve dame legt alles uit stap bij stap .. zeker een aanrader ✅

Een plek waar je je meteen thuis voelt!

Ik heb 2 heerlijke behandelingen gehad van lieve Nora. Ze stelt je op je gemak waardoor je je meteen thuis voelt! Hier en daar een grapje en een babbel tussen door vond ik ook fijn. Verder was alles spik en span en zag alles er super netjes uit! Mijn complimenten!

Heerlijk ontspannend.

Super fijne behandeling gehad!

Ik heb goed advies gehad over mijn huid en na de behandeling voelde mijn huid erg zacht en schoon aan.

Professioneel en zeer vriendelijk

Cupping behandeling gedaan, zeer goede en duidelijke uitleg over de verschillende soorten cupping. Heel vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Een nieuwe beleving

Ik kreeg eerst goede en juiste informatie en daarna ging ik voor de behandeling. Het was heerlijk en er werd verteld wat ze ging doen.

Schweitzerlaan 26

1187JD Amstelveen