Heerlijke cupping massage gehad

Heerlijke ervaring gehad

Fijne sfeer en duidelijke uitleg

Via Groupon in contact gekomen met Nora en een vervolgbehandeling afgesproken. Heel blij met het contact en de fijne begeleiding. De sfeer in de salon is heel rustig en fijn.

Absolute aanrader.

Een goede gezichtsbehandeling gehad met een mooi resultaat van een vriendelijke en professionele dame.

Super.! Lieve rustige vrouw en zeer lles rustig uit. Kom zeker terug!

Lieve rustige vrouw, legt alles goed uit en zeer kundig. Kom zeker terug!

Dick te vrede met de behandeling..

Prettige ervaring

Zeer aardige vrouw.

Goede behandeling

Na de hijama voel ik mij goed Alhamdoelillah.

Fijne ervaring

Wederom een heerlijke behandeling gehad. Nora je bent een topper!

Heerlijk!~

Goed service, heerlijk cupping massage

Heerlijk!

Kundige informatie, rustige persoonlijkheid

Erg vriendelijk ontvangen,zeer professioneel en goede uitleg ,heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt

Super ontspannend :)

Ik heb een hele fijne behandeling bij Nora gehad. Ze is ontzettend professioneel, weet heel goed waar ze het over heeft en stelt je echt op je gemak. Ze neemt je mee in alles wat ze doet en adviseert waar nodig. Kortom echt een ontzettend fijne ervaring. Ik kom zeker weten terug! Tevreden klant:)

Heerlijk

Fijne massage en goede uitleg en leuke meid!

Relaxte sfeer idem huidexpert

Aangename ervaring.

Very nice

My visit was for a facial. Very nice people that make you feel welcome.

• Would you recommend us? Yes

Prettig

Fijne ontspannende behandeling. Gezicht schoongemaakt, onregelmatigheden verwijderd, masker en massage.

Prettig

Vriendelijk ontvangen. Goede en deskundige facial. Makkelijk bereikbaar met de auto. De DHC blijkt een echte kliniek te zijn voor mensen met huidproblemen.

Fijn entourage, aardige mensen, fijne behandeling

Even moeten wachten in de sfeervolle "groene" wachtkamer. Eerst een gesprekje gehad over algehele gezondheid met de huidtherapeute. Toen een fijne behandeling met heerlijke schouder en nekmassage. Ondertussen rustgevende muziek. Na afloop nog even in de wachtkamer gezeten met cappucino en 3 heerlijke dadels.

Relaxte behandeling.

Gezicht heerlijk schoongemaakt, meeeters weg gehaald, lekkere crème voor 20 min. Op gezicht met 3 goede eigenschappen en een goede schoudermassage.

Goede professionele zorg voor de huid

Erg tevreden. Vriendelijke en professionele behandelingen.

Fantastisch!

Hele professionele behandeling, met veel kennis over de huid. Heerlijke nekmassage tijdens de inwerking van het gezichtsmasker. Met als toegift een lekker kopje thee. Echt top!

Fijn

Nora was erg vriendelijk en professioneel. De behandeling vond ik prettig. Locatie is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid.

Het was en top behandeling!!

Ik werd keuring geholpen en geadviseerd! Mijn huid straalt en ik kan niet wachten tot ik weer mag komen!!

Heerlijk!

Ik heb een super fijne gezichtsbehandelinge gehad, hele sociale dame die je erg op je gemak stelt. Ze neemt de tijd voor je en zorgt voor een aangename gezichtsbehandeling. Ik heb een nieuwe adress :)

Top behandeling

Heerlijke behandeling. Duidelijke uitleg en heel vriendelijk geholpen!

Schweitzerlaan 26 1187JD Amstelveen

+31 6 30098778