Heel fijn

Heerlijke verwennerij. Ik had facial glow behandeling. Mijn huid ziet er gehydrateerd en glowy uit. Fijn en vriendelijk behandeld, kwam helemaal tot rust ook door een heerlijke schouder massage.

Verrassend.

Cupping wat ik nog niet kende. Op een hele positieve en duidelijke manier kennis mee gemaakt.

Goede cuppingtherapie behandeling

Nora neemt de tijd voor de hijama behandeling en geeft vooraf een ontspanningsmassage wat ook erg fijn is. Alleen 1 kleine minpuntje is dat Nora langzaam reageert via Whatsapp of als ik bel, maar gelukkig lukt het toch samen om een afspraak te maken. Verder legt ze tijdens de behandeling alles goed uit en ze is een vriendelijke en lieve dame.

Hele fijne behandeling

Hele fijne behandeling werd goed uitgelegd

Heerlijk!

Topmeid, doet haar werk met passie Benoemd alles wat ze allemaal gaat doen…Het was een heerlijke ervaring. Voor herhaling vatbaar, tot de volgende keer

Ik heb een zeer goede behandeling gehad met een heerlijke massage. Mijn huid is er echt van opgeknapt.

High 5 Hijama

Lange tijd al hijama willen doen en na lang wikken en wegen ben ik bij DHC terechtgekomen. Het was een ware openbaring, voor, tijdens en na de sessie. Verlichtend en kundig behandeld. Alleen maar thumbs up voor Nora, ik heb een vaste hijama-behandelaar. Veel succes en tot snel.

Zeer professioneel, vriendelijk en duidelijk

Norah is een fijne, deskundige , vriendelijke en niet opdringerige huidtherapeute. Ik heb alle vertrouwen in haar kundigheid en ga dus ook zeker terugkomen

Prima behandeling!!

Fijne ervaring gehad voor gezichtsbehandeling. Prima verzorging. Erg vriendelijk geholpen en een echte aanrader om te doen.

Topper

Superlief, legt goed uit en is klantgericht.

Goede en vakkundige behandelingen.

Nora is een plezierige en vakkundige huidtherapeute die mij voor de “ouder wordende huid” heeft behandeld. Haar aanpak is vriendelijk en tevens professioneel wat ik een fijne combinatie vind. Voor mijn volgende huid behandelingen ga ik zeker weer naar haar terug. Top!

Heel aardig mevr en heel goed behandel

Schoon, chill en goed

Nora is heel secuur en behulpzaam

Was een heel ontspannende ervaring

Vriendelijk bejegend, deskundige informatie gekregen. Een fijne ontspannende behandeling gehad.

Super goed

Ik ben erg tevreden met mijn eerst gezicht behandeling. Het is een heerlijke en ontspannen ervaring.

Noura is erg vriendelijk en professioneel, geeft goed en duidelijk uitleg en advies. Heerlijke en prettige behandeling gehad, zeker de moeite waard!

Prettige professionele behandeling

Goede behandeling, wellicht gezichtsmassage toevoegen?

Top service gehad.. Zeker een aanrader

Super vriendelijke dame, heeft alles netjes uitgelegd... Echt een top service...

Gewoon top

Hele leuke meid heel goed ontvangen fijne behandeling en goede uitleg geen gehaast echt top

Een hele mooie nette vrouwvriendelijke Clinic. De cupping behandeling heeft met erg goed gedaan, ik kom zeker terug!

Kundige dame, heerlijk uurtje ontspanning en me-time

Fijne gezichtsbehandeling gehad, met goede uitleg over huidtype en opvallendheden, verwijderen van onzuiverheden (deze werden vrij stevig aangepakt, wat ik op zich prettig vind). En waardoor je na afloop een heerlijk schoon en gehydrateerd gevoel hebt. Aanrader!

Prima behandeling

Mooie salon, deskundige behandelaar

Gaat zeer kundig te werk!

Super vriendelijk ontvangst. Duidelijke informatie, zeer professioneel en ontzettend fijne behandeling. Aanrader!