Een nieuwe beleving

Ik kreeg eerst goede en juiste informatie en daarna ging ik voor de behandeling. Het was heerlijk en er werd verteld wat ze ging doen.

Zeker aanrader. Was super tevreden alles naar wens en, bij binnenkomst al gelijk een warme welkom. Verder tijdens de behandeling door zelfs een massage gehad waar je u tegen zegt! Lekker met een ontspannen gevoel naar huis gegaan en een stralende huid! Herboren;)

tevreden

ik ben zeer tevreden. bij binnenkomst gelijk al een ontspannen gevoel, wordt met alle liefde ontvangen zeer gastvriendelijk. zeker aanrader en voor herhaling vatbaar i am glowing!

Super ervaring

Uitgebreid geïnformeerd voor ik de behandeling ben in gegaan. Super fijn en vriendelijke vrouw! En mega blij met het resultaat.

Fantastisch

Daar waar je geleefd wordt door de waan van de dag, stopt het bij Derma Health clinic. Vanaf het eerste moment dat je er binnen komt, voel jij je al innerlijk rustig worden. Tijdens de behandeling krijg je goed uitleg bij elke stap en wat de behandeling met jouw gezicht doet. Nora verstaat haar vak goed en doet er alles aan om jou met een goed gevoel naar huis te sturen. Aan het begin was ik wat sceptisch, maar dat gevoel is compleet weg genomen. Het is er schoon en netjes! Je hebt er een vaste klant bij!

Fantastisch

Nora kent haar vak als geen ander, bij elke stap wat ze deed legde ze uit waar ze mee bezig was. Hele aangename dame die een schone kliniek runt met liefde en kennis.

Heerlijke behandeling gehad en ziet meteen verschil na de gezichtsbehandeling. Meteen een afspraak gemaakt voor cupping behandeling. Ze legt alles goed uit en voelde me meteen op mijn gemak bij haar.

Heerlijke top gezichtsbehandeling!

Fijne gezichtsbehandeling gehad van nora. Ze hield mij op de hoogte van elke stap die zij nam tijdens mijn behandeling en gaf mij allerlei adviezen mee om thuis verder mijn huid goed te verzorgen. Ook heeft nora de tijd genomen om samen een stappen plan op te stellen voor een mooie eind resultaat op langer termijn.

Geweldig!

Ik ben voor de tweede keer bij Nora geweest waar ik een gezichtsbehandeling heb genomen. Deze was in 1 woord geweldig!!! Nora is een jonge frisse dame die kennis heeft over haar vak. Bij de behandeling heeft Nora stapsgewijs uitgelegd hoe ze haar werk zal gaan uitvoeren en goed geluisterd naar mijn wensen. Na de behandeling was mijn huid zeer egaal met een mooie glow. Dit was ook door mijn naasten te merken. Ook heb ik een aantal gezochts producten aangeschaft die zeker een goed resultaat bieden. Tevens heeft Nora mij voorzien van een lekkere schoudermassage en een kopje munt-thee! Mijn volgende afspraak staat gepland in december. Ik zeg plan je afspraak in en ervaar het zelf:-)

Heel goedgeholpen

Mijn huid is gereinigd en oogt gehydrateerd

Mijn huid is gereinigd en ziet er gezond uit. Wat ik miste is een lekkere gezicht massage. Tijdens het intrekken heb ik een schoudermassage gehad en dat was ontspannend. Daarna moest het masker verder intrekken en dat vond ik erg lang duren. Liever een gezicht massage en een kortere inwerktijd van het masker als dat zou kunnen en dan een gezicht massage.

Heel goed geholpen vriendelijke ontvangen en duidelijk uitleg zeer tevreden kom zeker terug

Professionele behandeling

Vriendelijk onthaal en professionele behandeling

Top ervaring

Vandaag een peeling- en wimperlifting behandeling gehad bij de Derma Health Clinic. Het is een hele nette en schone kliniek. Ik heb een zeer positieve ervaring gehad en een hele goede service. Alles werd stapsgewijs duidelijk uitgelegd en ik kreeg handige adviezen mee over de huidverzorgingsproducten voor thuis. Mijn volgende afspraak zal ik met veel plezier boeken bij deze kliniek, echt een aanrader!

Hele vriendelijke dame legt alles goed uit. Mooie nette praktijk . Het was top !

Een hele rustgevende behandeling

Super ontspannen cup behandeling! Nora nam mij als klant geheel mee met deze nieuwe ervaring. Dankjewel!

Aanrader

Mooi schoon vriendelijk deskundig

Heel plezierig

Zeer professioneel en heel vriendelijk.

Relaxing, proffesional treatment.

Very friendly, knowledgeable therapist. I would highly recommend a treatment here.

Enorm rustgevend en vriendelijk geholpen

Ik ben erg tevreden over mijn gezichtsbehandeling. Mevrouw Hammi denkt heel erg mee en is enorm klantgericht.

Hele goede en ontspannende behandeling

Nora is heel vriendelijk en legt alles goed uit. MIjn dochter heeft een hele fijne behandeling gehad met heerlijke schoudermassage. Ze komt zeker terug voor een volgende afspraak.

Geweldig!

Nora is heel professioneel, neemt de tijd voor je. Legt alles stap voor stap uit en weet waar zij over praat! Zeker een kliniek die ik aanraad!

Aardige en goede schoonheidsspecialiste

Fijne ervaring in een rustgevende atmosfeer

erg schoon en heel lief personeel

het was erg leuk , goede behandeling ben erg tevreden

Super!

Voel me nu al veel beter!