Inmiddels al 5 keer langs geweest om te laseren en heel erg tevreden over de resultaten. Nora & Sarah zijn hele lieve dames, met wie je super leuk kan kletsen. Daarnaast werken ze beiden super hygiënisch & netjes!

Bijzondere ervaring

Ik wil graag een review delen over mijn ervaring met een baarmoedermassage die ik onlangs heb gehad. Ik had al veel verhalen gehoord over deze massage, dus ik was erg nieuwsgierig om het zelf te ervaren. Via Instagram kreeg ik haar als voorgestelde pagina. Ik heb haar toen een DM gestuurd en kreeg binnen een mum van tijd reactie. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen en voelde ik me meteen op mijn gemak. Nora stelde vragen om mijn specifieke behoeften in kaart te brengen. Nora is heel transparant over de behandeling en gaf ook heel duidelijk aan dat niet iedereen baat heeft bij een zwangerschapswens. Nora legde heel mooi uit welke voordelen deze massage kan hebben naast een zwangerschapswens en werd daardoor nog meer nieuwsgierig. De massage zelf was een unieke ervaring. Nora gebruikte zachte en kalmerende technieken om de baarmoeder en het omliggende gebied te masseren, met een speciale wax. Ik voelde me heerlijk ontspannen. Al met al kan ik de baarmoedermassage ten zeerste aanbevelen aan vrouwen die op zoek zijn naar een natuurlijke benadering van hun gezondheid en welzijn. Het is een ontspannende ervaring die ik iedereen zou aanraden om te proberen.

Profesinele benadering

Duidelijk uitleg. Tijd genomen voor gesprek. Behandeling top!!!!

Very nice

Baarmoedermassage is echt meer dan top!

Afgelopen week een baarmoedermassage gekregen van Nora en wat was dat een heerlijke ontspannende ervaring. Zeer professioneel en neemt echt tijd voor je als klant en voelde mij ook zeer op mijn gemak. Ik heb positieve verandering gemerkt na de massage. Zo heb ik minder last van menstruatie pijn en kouden voeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik raad een ieder met last van een koude baarmoeder of onregelmatige menstruatie zo een behandeling aan.

GEWELDIG!

Er wordt zo goed naar je wensen geluisterd en ook legt Nora alles netjes uit. Ik ben zeer tevreden over de behandelingen die ik heb gedaan. Tot snel weer

Geweldigggg!

Super rustgevende praktijk, netjes en hygiënisch. Dat is waar ik van houd. De behandeling was heel erg professioneel gedaan. Ik vergat ter plekke waar ik was door alle rust en ontspanning. En het beste, mijn gezicht ziet eruit als nieuw. Helemaal gereinigd, en lekker zacht. Dank je wel Nora je bent een topper.

Kundig en super vriendelijk!

Nora doet haar werk netjes en goed, de omgeving is schoon en ze is zo ongelofelijk vriendelijk!

Fijne ervaring

Er werd tijd genomen om de hijama goed te verrichten met duidelijke uitleg bij elke handeling . Hygiënisch en een fijne ruimte .

Top ervaring

Vandaag voor het eerst geweest en ik ben erg enthousiast. Ik heb geen pijn gehad bij het laseren. Nora is een mooie persoonlijkheid, neemt de tijd en geeft je alle aandacht. Ik voel me hier erg thuis en ik heb meteen alle afspraken vast gezet voor de komende tijd. Ik zou het iedereen aanraden! Nora bedankt! Liefs, Ikram

Lieve vrouw die weet wat ze doet

Ik heb de behandeling als prettig ervaren. Ze is kundig, weet echt goed waar ze het over heeft en werkt hygiënisch. Alles wordt goed uitgelegd. Aanrader!

Super goede ervaring!!

De hijama behandeling verliep kei goed. Eerst kregen we een massage en dan begon de cupping behandeling. Bij alles werd er de nodige uitleg gegeven. Ze ging proper te werk en was super vriendelijk. Ik zou zeker nog eens een behandeling willen en raad het zeker aan!!!

geweldig

mijn behandeling door Nora heb ik als ontspannend en heel fijn ervaren. elke stap legt ze uit en geeft jou een warm vertrouwd gevoel.

De behandelingen heb ik als fijn ervaren, rustgevende lieve dame die je alles goed uitlegt.

Super top tevreden!

Top service, heel zorgzaam. Netjes hygiëne werkplek. Ben zeer tevreden super lieve vrouw

Top top service

Beste Hierbij wil ik je nogmaals bedankt voor je behandeling echt top top werk .... was echt heerlijk zeker herhaalbaar Groetjes siham

Heel fijn

Vriendelijk, fijne massage

Uitstekend en behulpzaam

Ik heb een hele goede ervaring gehad laatst bij de clinic. Zeer vriendelijke en behulpzame huidspecialist die een goede huidanalyse doet. Luistert en geeft tips mee om je huid gezond te houden. Zeker een aanrader.

Erg fijn: kundig en professioneel

Onlangs heb ik zowel een gezichtsbehandeling en een baarmoedermassage gehad van Nora. Een hele fijne dame die je al gauw op je gemak laat voelen. Schone en professionele ruimte. De gezichtsbehandeling was heel ontspannend met daarbij ook een schouder/nekmassage. De dagen erna voelde mijn gezicht nog babyzachte aan. De baarmoedermassage was een hele bijzondere ervaring. Blokkades en spanningspunten werden weg gemasseerd, zowel in mijn onderrug en hele buik. Sinds de massage geen last meer gehad van koude handen/voeten. Absoluut een aanrader!

Fijne behandeling

Ik heb een cupping behandeling gehad bij Nora. De behandeling was heel fijn en ik voelde mij ook heel erg ontspannen na de behandeling. Minpunt: niet tijdig verkrijgen van de factuur. Ik ben gewend van andere partijen dat men binnen 5 min na de behandeling de factuur mailt. Ik heb tot heden (behandeling langer dan één week geleden ) de factuur niet ontvangen ondanks verschillende reminders. Is zonde dat het proces rond om de factuur ervoor kan zonder dat mensen niet terugkomen want de behandeling is voor de rest echt goed en zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk genoten

Zoals afgesproken. Hele lieve dame die alles goed uitlegt. Een echte aanrader.

Ik heb een super lekkere behandeling gehad. Gezicht voelt heerlijk schoon aan.

Ik heb een super lekkere behandeling gehad. Gezicht voelt heerlijk schoon aan.

Kundige en vriendelijke dame. Goede gezichtsbehandeling.

Kundige en vriendelijke dame. Goede gezichtsbehandeling.

Als leek op dit gebied, denk ik dat er veel aandacht is besteed aan mij huid.

Zij lijkt mij deskundig met name op de conditie van gezichtshuid op mijn leeftijd.

Een heerlijk zen moment!

Ik werd heel prettig ontvangen en er werd alle tijd voor mij genomen. Tijdens de behandeling gaf Sarah ook steeds aan wat ze ging doen en waarvoor het diende. De nek-/schouder-/decolleté-massage was heerlijk! Net als het masker! De ruimtes zagen er ook netjes en schoon uit. Al met al echt een aanrader!