Zeer goede samenwerking in een complex dossier

Jammer genoeg al jarenlang een vaste client in een complexe scheiding. Ondanks de moeilijkheden steeds gedegen en degelijk ondersteund en geadvisseerd geweest. De relatie client-advocaat is zeer belangrijk en moet gebouwd zijn op vertrouwen wat ik snel voelde bij mijn raadgever.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Voor mijn moeilijke echtscheiding en boedelverdeling, super geholpen door Carlos Teurelincx en zijn kantoor. Geen vraag is teveel, altijd gezocht naar de beste oplossing. In de rechtszaal efficiënt en to the point. Al wie rechtshulp nodig heeft, kan geen betere vertegenwoordiging krijgen. Blij dat ik naar hem werd doorverwezen.

Strijders

Mijn ervaring met de advocate was top, ze zijn een top team die op tijd zijn, en hun woord nakomen!! Gewoonweg top top service en top kwaliteiten !!!!

Op en top

Was er een probleem werd dit recht nagekeken en opgelost,zeer vriendelijk en ik kon daar persoonlijk vraag gericht bij hem ook altijd terecht. Grtjes

Zeer vriendelijke ontvangst

We hebben een goede en duidelijke uitleg gekregen.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Vriendelijke en deskundige hulp.

Toen ik met mijn probleem kwam heeft Meester Teurelincx mijn verhaal aangehoord en nadien mij enkele opties gegeven. Nadat ik mijn keuze had gemaakt heeft hij mij van begin tot einde bijgestaan met alle hulp die hij kon bieden. Altijd zeer vriendelijk.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Zoals steeds weer zeer goede begeleiding

Dossier was heel goed voorbereid waardoor uitslag in mijn voordeel waar ik uiteraard heel tevreden mee ben.

Stressvolle maar ongelooflijk

Ik heb Meester Teurelincx en zijn kantoor 5-6j geleden ontmoet: wat een indruk hebben zij nagelaten! In eerste instantie heeft Meester Teurelincx mij overweldigd met zijn voorkomen en kennis. Je voelt en hoort aan alles dat hij bakken ervaring heeft. Hij geeft eerlijk mee wat (niet) haalbaar is en zal op die basis samen met u de doelen afspreken. Hij pleit als een leeuw en slaagt spijkers met koppen in de rechtszaal! Het is een ongelooflijke zware periode geweest, maar deze raadsman heeft empathie, is joviaal en zal alles trachten te bereiken wat mogelijk is! Ik ben trots om te kunnen zeggen dat deze raadsman voor mij prestaties heeft geleverd met een uitstekend eindresultaat! Bij deze: Uit naam van mijn zoontje Arnaud en mezelf wil ik jullie van harte bedanken om terug rust te brengen in ons gezinnetje! Jullie zijn toppers!

Vriendelijk en doeltreffend

Ik ben erg tevreden van deze advocaten kantoor. Net de rechtzaak gewonnen waar ik geen goede einde had verwacht. Ze kennen hun job uitstekend, Bravo! Voor elk lied van het kantoor en mijn verdediger Meester Teurelincx, Vol eerbied.

Money well spent!

Raadgever en advocaat van de familie sinds 1998! Durft open kaart te spelen en te argumenteren wanneer een zaak de moeite is of niet. Ontleedt als het ware alle details alvorens zijn pleidooi te houden op de rechtbank! Bijt zich vast in zijn dossiers. Het kantoor staat ook sterk in zijn verzekeringsdossier door jarenlange expertise.

Eén en al tevredenheid!

Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat, alsook over de manier van aanpak en bespreking van mijn dossier.

Gewoon vertrouwen !!

Jarenlang klant bij jullie… jullie zorgen eenvoudig voor het vertrouwen. Bedankt ook deze keer weer !

• Geholpen door: Silvia Torney

Als super advocaten bureau ,goede communicatie , altijd klaar staan om vragen te beantwoorden doe zo verder.

• Geholpen door: Silvia Torney

Advocatenkantoor met een zeer goede service. Al meerdere keren beroep gedaan op dit kantoor en steeds tevreden over het resultaat.

TOP ADVOCAAT !

Politierechtbank, Meester Shari is in beroep gegaan en de zaak is volledig opgeschort .. Dit was normaal de uitspraak bij vonnis * 14 dagen rijverbod *Rijbewijs opnieuw afleggen *En een geld boete 1 woord … ZE IS EEN TOPPERTJE !EN EEN AANGENAAM ADVOCAAT ..: K raad ze iedereeeen aan !!!!

• Geholpen door: Shari Desmet

Vriendelijke en professionele behandeling van dossiers

• Geholpen door: Shari Desmet

Zeer fijne ervaring met top advocaten

Na langzoeken en vaak twijfelen om van advocaat te veranderen kwamen wij als familie terecht bij testudolegal. We wisten meteen na het eerste gesprek dat wij voor de volle 100% geholpen zouden worden. Heel empatische mensen met de juiste kennis zijn we hier tegen gekomen. Ze hebben ons altijd goed ontvangen in onze moeilijke dagen. We hadden alle vertrouwen in hun werk. We zijn hun als familie heel dankbaar voor alles.

100% expertise en correcte uitvoering

Erg positieve ervaring met dit kantoor die via mijn verzekeringsagent aangeraden werd. Hij had er erg veel vertrouwen in wat ook bleek gezien de uitspraak die volgde in een niet voor de hand liggende politierechtbank. Dank je voor het correcte verdedigen en toepassen van de wet, alle vertrouwen in aanpak van dit advocaten kantoor.

zeer goede ervaring

Aangezien ik al meer dan dertig jaar in het buitenland woon en dus geen kennis heb van de Belgische realiteit (wetgeving, praktische handeling, enz), ben ik via via in contact gekomen met het kantoor om me bij te staan met raad voor het opstarten van een bewindvoering voor mijn vader en later de administratieve afhandeling van de nalatenschap. Door de verschillende lockdowns met het coronavirus is alles gebeurd van op afstand via telefoon en email. Ik ben vooral in contact geweest met Meester Torney en ze heeft me heel concrete raad en hulp gegeven. Gezien de omstandigheden was alles op korte tijd geregeld en dat is dan ook positief omdat de situatie van een persoonlijk standpunt vrij moeilijk voor mij was. Hartelijk bedankt.

• Geholpen door: Silvia Torney

Een eerlijk en oprechte fantastische bijstand

Ik ben afgelopen jaar in augustus op het kantoor terecht gekomen met wat bleek een enorme moeilijke zaak om het de verblijfplaats van mijn dochter terug bij mij te krijgen. Ondanks alle problemen die corona opworp is dit toch gelukt waardoor ik nu een enorm gelukkig en gemotiveerd kind terug heb . De zware strijd is tot op de draad uitgelegd wat er moest gebeuren en wat er verwacht werd dat ik moest doen . Met een uitstekende ondersteuning in de moeilijke momenten Daarvoor hartelijk bedankt M.v.g Van damme nancy

Super goed

Beste Meester Desmet, De voorbije jaren zijn niet zo fijn geweest. Maar dankzij jullie ondersteuning heb ik me ook sterk gehouden.Testudo Legaal heeft 100% voor mij gevochten en heeft mooie resultaten geleverd. Dit heeft me terug moed en hoop in mijn leven gegeven.. Meester Desmet U bent formidabel en hebt met hart en ziel mij verdedigd. Ik dank de hele venoot Testudo Legal en wens jullie veel succes toe in jullie carrière. Met vriendelijke groeten Latifa kbir Bounekoub

• Geholpen door: Shari Desmet

Heel persoonlijke en professionele aanpak

Bedankt voor de goede samenwerking en professionele ondersteuning. In een heel zware periode waren jullie er steeds met goeie raad en een nuchtere blik op de zaken. De materie (wapenwet) was enorm complex, en bij momenten was het spannend. Niet iedereen zou deze zaak hebben kunnen/durven aannemen. Vandaag hebben we het gehaald - zonder kleerscheuren. Wat een enorme opluchting! Bedankt Mtr. Desmet, bedankt Mtr.Teurelinckx Ik kan jullie dan ook met een heel warm hart aanbevelen! Peter V.O

Empathie, deskundigheid, betrokkenheid!

Een vertrouwensband en kennis van zaken zijn de essentie om te slagen in een procedure. De juiste advocaat op de juiste plaats. Bedankt! Ook bedankt aan de vriendelijke onthaalmedewerkster, steeds vriendelijk en correct.

Voortreffelijk

Efficiënt, accuraat en met een grote dosis empathie. In zeer moeilijke omstandigheden heb ik kunnen rekenen op de expertise van meester Teurelincx , meester Desmet en de medewerkers van het kantoor. Het dossier werd steeds correct en efficiënt behandeld zonder het menselijke aspect achter het dossier uit het oog te verliezen. Ik kan Testudo Legal aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Gehoord, geanalyseerd, gepleit. Vakman!

Aangenaam contact. Steeds bereikbaar. Heeft mijn zaak met hart en ziel gepleit. Passie voor zijn ambt. Doorwinterde vakman die, ondanks zijn opdracht, toch menselijk blijft. 100% aanbevolen!

Bredabaan 808 2170 Antwerpen

+32 3 645 19 28