Top advocaten!

Reeds aantal zaken laten behandelen. Altijd beste steun en service gekregen. En... Alle zaken in voordeel afgehandeld.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Open , eerlijke communicatie.

Zowel met de politie rechtbank als voor de familie rechtbank heb ik beroep gedaan op de professionaliteit van testudo legal Ze hebben veel kennis in hun vak. Staan open voor je verhaal zonder oordeel. Open, eerlijke communicatie , bespreekbaarheid. Staan hier onderandere op nummer 1. Je kan altijd bij je advocaat terecht, in dringende gevallen op zijn/ haar gsm nummer. Ik spreek hier voor advocaat Desmet en Teurelincx.

Top advocate

Top ervaring, zeer goed opgevolgd en geholpen. Aangename advocate zegt waarop het staat en staat haar cliënten bij zoals het hoort. Zeer helder en correct. Ik kan alleen maar positief zijn. Dank je wel

1 van het beste

1 van het beste

Professionaliteit ten top!

Ik werd ontzettend aangenaam doch professioneel ontvangen en begeleid. Een aangenaam team met duidelijke vakkennis. Ik kan dit kantoor enkel aanbevelen!

Een gewonnen strijd!

Ik ben met Meester Shari De smet de strijd twee jaar geleden tegen onterechte en valse verhalen begonnen, en gedurende die periode had ik voldoende hulp en advies gekregen. Meester De smet heeft veel tijd ingestoken om mijn dossier diepgaande te studeren en ben bij haar op kantoor geweest om mijn vragen en onze standpunt vlak voor elke zitting te bespreken. Ik ben blij dat het helemaal positief en ben uiteindelijk vrijgesproken!.

Uitstekent

Echt tevreden met wat ze konden doen En Shari Desmet top advocaat , leuk om met jullie samen te werken :)

Mijn verwachtingen overtroffen!

Ik heb steeds de beste resultaten mogen verkrijgen in mijn processen, dus ik wil graag het hele team hiervoor bedanken die me hierin gesteund hebben. Iedereen is heel vriendelijk en ook transparant. Je weet meteen waar je staat. Ik word steeds goed ontvangen waardoor je het gevoel krijgt dat je hier met alles terecht kan. Door de ingewikkelde situaties ben ik een paar keer veranderd van advocaat en kwam ik bij Testudo terecht. Zij namen de tijd om alles grondig uit te zoeken. De zaak waarin ik geen goede hoop meer had, kreeg door Testudo een beter einde dan ik zelfs had kunnen denken!

Coban murat

hallo ik ben coban ik ken je sinds 2020 je bent een van de beste advocaten die ik in antwerpen heb gezien ik ben een heel aardige en degelijke advocaat die me bijstond en verdedigde ik ben trots op hem mr. SHARI DESMET

Top ervaring

Zowel ik als mijn vriend kunnen alleen maar zeggen dat we een top ervaring hebben. Mijn vriend en ikzelf werden altijd op de hoogte gebracht voor ze iets zou ondernemen, en als ze het dan heeft ondernomen kregen zowel mijn vriend als ik altijd nadien een brief of een mail met daarin wat Shari allemaal heeft gedaan of heeft gezegd. Als we vragen hadden konden we die ook altijd stellen en kregen we meteen een antwoord op onze vraag. We kunnen haar altijd sturen of bellen wat we ook super vinden! Tijdens de zitting zelf kan ze heel goed pleiten en doet ze echt haar best! Zowel mijn vriend als ikzelf zijn heel tevreden over Shari haar werk en zijn heel blij dat we naar jullie zijn gekomen voor Roy zijn zaken! We zouden ons geen betere advocaat kunnen wensen momenteel! Nogmaals bedankt voor alles Shari! Hopelijk krijgen we nu dinsdag ook goed nieuws van de uitspraak van de zitting van 7 februari.

1 woord is genoeg : TOP!

Advies met eerlijke feedback qua verwachtingen. Op een heel aangename geruststellende manier bijgestaan. Zéér tevreden met het bekomen resultaat!!!

Ervaring en vakmanschap

Testudo Legal me afgelopen 2 jaar bijgestaan bij mijn echtscheiding. Dit was een ingewikkelde zaak waarbij men telkens zeer vakkundig en accuraat optrad. Ik ben dan ook heel tevreden met het eindresultaat. Dank aan Meester C. Teurelincx en Testudo Legal hiervoor.

Top advocat

Heel erg bedankt shari desmet om me van deze harde starf te redden.u kunt er zeker van zijn dar ik naar toe zal komen wannr ik een problem heb. Dank u wel voor alles.

• Geholpen door: Shari Desmet

Kwalitatieve en vriendelijke dienstverlening op maat van elke cliënt.

Het team van Testudo Legal werd me aangeraden door een topadvocaat. Ik was na mijn intakegesprek met Meester Teurelincx overtuigd dat ik de juiste keuze zou maken. Het warm onthaal gecombineerd met een huiselijke sfeer van het kantoor gaf me onmiddellijk een goed gevoel. Mijn keuze werd alleen maar bevestigd naarmate mijn zaak vorderde. De vriendelijkheid, de gedrevenheid en de efficiëntie van alle medewerkers van Testudo Legal is een schoolvoorbeeld van hoe een advocatenkantoor zou moeten zijn. De persoonlijke aanpak door advocaten, die elk in hun specialiteit werken, werpt zijn vruchten af. Ik kan dit kantoor aan iedereen enkel maar ten zeerste aanbevelen.

Zeer goede ondersteuning

Mijn advocate kon mij zeer goed geruststellen en heeft mij zeer goed verdedigd in mijn zaak. Ik ben haar hier heel erg dankbaar voor, dankzij haar heeft gerechtigheid gewonnen.

Ik heb nog nooit iemand zoals u ontmoet, Shari Desmet

heel erg bedankt shari desmet om me van deze harde straf te redden.U kunt er zeker van zijn dat ik naar u toe zal komen wanneer ik een probleem heb dank u wel voor alles.

Goede verdediging

Advies mag pro-actiever zijn. Verdediging zelf is top.

Correcte opvolging

Silvia Torney begrijpt heel snel waarover het gaat en kan daadkrachtig ingrijpen.

• Geholpen door: Silvia Torney

Zeer goede samenwerking in een complex dossier

Jammer genoeg al jarenlang een vaste client in een complexe scheiding. Ondanks de moeilijkheden steeds gedegen en degelijk ondersteund en geadvisseerd geweest. De relatie client-advocaat is zeer belangrijk en moet gebouwd zijn op vertrouwen wat ik snel voelde bij mijn raadgever.

• Geholpen door: Carlos Teurelincx

Voor mijn moeilijke echtscheiding en boedelverdeling, super geholpen door Carlos Teurelincx en zijn kantoor. Geen vraag is teveel, altijd gezocht naar de beste oplossing. In de rechtszaal efficiënt en to the point. Al wie rechtshulp nodig heeft, kan geen betere vertegenwoordiging krijgen. Blij dat ik naar hem werd doorverwezen.

Strijders

Mijn ervaring met de advocate was top, ze zijn een top team die op tijd zijn, en hun woord nakomen!! Gewoonweg top top service en top kwaliteiten !!!!

Op en top

Was er een probleem werd dit recht nagekeken en opgelost,zeer vriendelijk en ik kon daar persoonlijk vraag gericht bij hem ook altijd terecht. Grtjes

Over Advocaatscore.be