Snelle reactie, persoonlijk en betrouwbaar

Facturen die niet betaald worden lossen we in principe altijd zelf op. Maar soms lukt het niet, ondanks dat we het op verschillende manieren geprobeerd hebben. Daarom hebben we DOP advocaten ingeschakeld. We werden gedurende het traject goed op de hoogte gehouden. Gelukkig is de factuur binnen een kort termijn voldaan zodat deze kwestie afgehandeld is. De kosten zijn verhaald op de tegenpartij. Dus ook hier hebben we geen omkijken meer naar. Een hele fijne samenwerking zo. Mocht het zo zijn dat we dit nog een keer meemaken, dan weten we nu waar we terecht kunnen. Oók dat geeft vertrouwen. Bedankt!

• Geholpen door: Mathijs Oudman

doelgericht, daadkrachtig én correct

Mijn ervaring met DOP advocaten is uitstekend. Het contact verloopt plezierig. Ik kan DOP advocaten ten zeerste aanbevelen. DOP advocaten in het kort: doelgericht, daadkrachtig, persistent en steeds correct.

Uitstekend geholpen!

Ik ben hier binnen gekomen met een dossier van 9,5 jaar oud. Geen makkelijke opgave om hier iets van te maken, maar dat is zeker gelukt, naar zeer grote tevredenheid!

Deskundig, accuraat, pragmatisch

Prettig contact, betrokken, telkens vlot gereageerd, deskundig. Ik ben goed geholpen/geadviseerd. Ik heb er goed aan gedaan dat ik contact heb opgenomen.

duidelijk en snel

De uitleg is altijd duidelijk en geen moeilijke taal. Snelle communicatie en persoonlijk contact. Als erg prettig ervaren.

Snel handelen, goede communicatie

Fijn contact, snelle reacties, duidelijkheid

Deskundig

Prima bereikbaar en veel kennis in huis!

• Geholpen door: Egbert Douma

van begin tot eind erg tevreden.

Korte communicatie, voelt de zaak goed aan en heeft ons goed door het proces geholpen met de juiste insteek.

• Geholpen door: Egbert Douma

Duidelijk, accuraat en heldere ondersteuning met oog voor de klant!

Goede ondersteuning, snelle reacties op vragen en een duidelijke heldere uitleg over de stukken. Oog voor mijn belangen en een goed advies. Betrokken en aandacht voor klant als mens.

• Geholpen door: Egbert Douma

prima geholpen door deskundige, kordate, vriendelijke advocaat

Door betalingsproblemen met een huurder hebben we de hulp ingeroepen van de heer E Douma, advocaat. Hij heeft ons prima geadviseerd en ons de mogelijkheden voorgelegd. Na de keuze die wij gemaakt hebben heeft de advocaat kordaat gehandeld en is er voor ons een prima resultaat behaald. De communicatie per telefoon en mail was uitstekend.

Tingietersstraat 14 8601 WJ Sneek

Over Advocaatscore.nl