Het antwoord het kan is bij jullie niet bekend. Mooi dat jullie door gingen. Super blij mee . Dank daar voor

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Sneek

Hartelijk dank voor deze review. Wij hebben u graag geholpen en staan uiteraard ook een volgende keer weer voor u klaar!

Job Richard .

goed en deskundig advies gekregen .

• Betrokkenheid

Beste Cornelis, bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Zijn we super blij mee. Een volgende keer staat Jop en alle medewerkers van Van Campen & Dijkstra graag weer voor je klaar.

Korte lijntjes, professioneel.

Bij vragen per mail of app krijg je snel antwoord. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Fijn kleinschalig waardoor je zeker geen nummertje bent.

• Betrokkenheid

Geweldig geholpen met het verkrijgen van een hypotheek!

Wij zijn eerst naar een andere hypotheekadviseur geweest, maar hier was na 7 weken nog geen resultaat... Bij van Campen & Dijkstra was de financiering binnen een week geregeld.

Vriendelijk en open

Goede uitleg over alles. Ik voelde me op mijn gemak wat ik zelden doe bij banken en/of verzekeringen. Open communicatie, heel toegankelijk.

Klasse

We voelen ons erg geholpen en vonden het erg fijn dat ze ons goed bij naam wisten. Super begeleiding in het proces en super blij nieuwe klant tezijn!

• Betrokkenheid

Heel veel meer dan alleen advies op maat

Vanaf het eerste kopje koffie tot aan de laatste handtekening zijn wij perfect geholpen en begeleid door de adviseur van Van Campen & Dijkstra. Door onze eigen onervarenheid in het traject stonden wij voor een naar ons idee enorme hobbel waar wij enorm tegen op zagen. Tijdens de eerste ontmoeting voelde ik mij direct gehoord en begrepen, en werd mij vrijwel direct duidelijk: Hier zit iemand die excelleert in zijn vak en die zijn klanten de hoogste kwaliteit wil leveren. Qua communicatie vereiste onze situatie flexibel te werk te gaan. En tegelijk was ook de tijd tegen ons. Hoewel dit uitdagingen met zich meebracht werd er vanaf het eerste moment alleen maar in wederzijdse oplossing gedacht, en hierdoor is geen van deze uitdagingen een probleem geworden. Samengevat: Zeer goed bereikbaar, flexibel, betrokken bij de situatie, altijd open voor vragen en onzekerheden, realistisch, doelgericht en oprecht geïnteresseerd om onze wensen zo goed en voordelig mogelijk te realiseren. Naar onze mening, een echte virtuoos op het gebied van advies voor hypotheken en verzekeringen!

Nieuwe hypotheek snel geregeld

Wij moesten een nieuwe hypotheek hebben. Dit is goed en snel opgepakt door de adviseur. Super.

• Betrokkenheid

Helder en duidelijk advies.

Afspraken worden nagekomen en het het advies wordt duidelijk uitgelegd. Ook je kun altijd met vragen terecht. Betrokkenheid is groot er word alle tijd genomen.

Zeer vriendelijke en correct

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben door met neme Ben Flootman. Bijzonder vriendelijk en correct. Door zijn vasthoudendheid is mijn lening toch nog rondgemaakt. Mijn hartelijke dank daarvoor.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en klantgericht, echt ontzettend tevreden.

Van Campen & Dijkstra hebben ons erg fijn geholpen. Er wordt snel gereageerd en de adviezen zijn helder.

Kundig geholpen

Wij zijn kundig en zeer vriendelijk geholpen. Alle informatie en handelingen werden inhoudelijk goed uitgelegd. We hebben geen moment het idee gehad dat zaken niet duidelijk waren

• Betrokkenheid

Goede en heldere communicatie. Plezierig ontvangst. Het beste voor de klant eruit halen!!

Vriendelijke ervaring

Mijn ervaring met de regiobank zijn dat er wordt nagedacht over hoe het beste voor de klant is en wat de mogelijkheden zijn en dat de bank laagdrempelig is.

• Betrokkenheid

Alleen is mij niet te kennen gegeven dat de rente vast kwam te staan. Voorheen had ik dat ook niet. Ik heb dit aan Nationale Nederlanden doorgegeven maar tot op heden niets gehoord

Vertrouwen

Een betrouwbaar advies gekregen . Het voelt gewoon goed en ik hoef mn hoofd niet te breken over financiële zaken.

Wij zijn heel goed geholpen door Job Richard

Alles heel goed geregeld vriendelijk te woord gestaan heel relaxt das fijn

• Betrokkenheid

Al jaren een tevreden klant!

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Van Campen & Dijkstra. Van communicatie tot de afhandeling van een schade, altijd alles keurig en vlot geregeld. Alles onder één dak, wel zo fijn.

Top! Goede info en begeleiding

Om 2 polissen tot 1 te krijgen i.v.m. samenwonen, hebben we een tevreden en goede begeleiding gehad.

Zeer goed!

Zeer goed geholpen door de medewerkers van Van Campen & Dijkstra (al jaren trouwens).

Vertrouwd

Bij het vrijkomen van een lijfrente moet je keuzes maken. Ik ben hierin op deskundige en heldere wijze begeleid. Ook de afhandeling is door van Campen & Dijkstra geregeld kortom volledig “ontzorgd”

• Betrokkenheid

Goede ervaring en goede uitleg

Onze ervaring was goed en de uitleg ook .

• Betrokkenheid

Perfecte afwikkeling van de zaken

In overleg met onze accountant heeft Job de uitkering inzake een levensverzekering perfect voor ons afgehandeld.

• Betrokkenheid N.v.t.

Uitstekend, deskundig, vriendelijk en klantgericht

Bij telefonisch contact had de medewerker direct mijn gegevens online beschikbaar. Vragen werden snel en efficiënt opgepakt. Bereikbaarheid en follow-up uitstekend. Alles werd vriendelijk en zakelijk geregeld. Echt bijzonder.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en servicegericht!

Bij het openen van een pensioenuitkeringsrekening bij de Regiobank liep niet alles naar wens. Juist omdat in die periode net de overname door Van Campen & Dijkstra speelde als zelfstandig adviseur. Ik ben zeer tevreden met hoeveel deskundigheid en klantgerichtheid vervolgens de waardeoverdracht van mijn lijfrente is geregeld door Van Campen & Dijkstra (Jop Richard)

Brouwerswal 1

8401 CZ Gorredijk