Jop komt betrouwbaar over en geeft duidelijke uitleg.

Jop heeft me duidelijk geadviseerd over het product. Hij heeft de acties ondernomen, die nodig waren.

Prima deskundige hulp

Job Richard heeft mij heel deskundig en met veel geduld geholpen met het omzetten van koopsompolissen naar uitkerende instanties. De gesprekken waren soms telefonisch maar soms ook bij mij thuis.

• Betrokkenheid
  • Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Heel prettig en duidelijk advies gekregen

Een huis kopen is niet zomaar iets. Dankzij de goede en duidelijke begeleiding van Pauline is het voor mij heel goed verlopen. Op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord Bij de regiobank voel je je thuis. Heel gemoedelijk.De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en betrokken. Had vanaf ons eerste contact alle vertrouwen in het advies.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Prima geregeld en uitgelegd.

Een prima begeleiding en duidelijke uitleg.

Goede, duidelijke hulp!

Ik heb een hele goede ervaring. Wij kopen voor het eerst een huis, weten totaal niet hoe alles werkt. Wij zijn zo goed en duidelijk geïnformeerd dat het een heel goed verloop heeft gehad.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Zeer vakkundig en een echt luisterend oor.

Het meedenken, ondersteunen en de expertise heb ik als uiterst prettig ervaren. De tijd die ze voor je nemen en het realiseren van een hypotheek zoals hier zal je niet snel ergens anders vinden. Complimenten aan het hele team! En met name aan Timothy

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Sneek

Snel duidelijk en goede begeleiding in het verkrijgen van een hypotheek.

Ik heb dit ervaren als een duidelijke uitleg en hulp. Ik zou dit zeker aanbevelen aan vrienden.

Zeer tevreden!

Ik ben ontzettend goed geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen met het vinden van een passende hypotheek. Ook de communicatie vond ik heel prettig, even bellen, een appje of gewoon even de regiobank binnen lopen.. een aanbeveling waard!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Harlingen

Het is prettig persoonlijk contact te hebben met dezelfde medewerker.

Hypotheek advies, banksparen, goed voorgelicht.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Persoonlijk advies aan huis, betrokken en professioneel

Wij zochten advies over pensioenvoorzieningen en lijfrentepolis. Onze "eigen adviseur" kon alleen telefonisch advies geven. Maar zulke belangrijke onderwerpen wilden we graag vis-a-vis met een deskundig vertrouwenspersoon bespreken. Via via kwamen wij bij Van Campen & Dijkstra Regio Bank terecht. Tijdens meerdere gesprekken bij ons aan huis werd door de adviseur ruim de tijd genomen om alle aspecten te belichten. Zo kwam hij uiteindelijk tot een persoonlijk advies voor wat in onze situatie het meest zinvolle was. Wij kijken tevreden terug op de betrokken en professionele begeleiding.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Gorredijk

Je word professioneel en deskundig geholpen. Ben erg blij met de afwikkeling van de vraag die wij hadden gesteld.

Prettig en persoonlijk

Heel prettig en netjes geholpen. Alles vlot en goed afgehandeld. Communicatie was ook heel prettig en persoonlijk.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grootegast

Gewoon super!

Eindelijk wel een financieel adviseur die er 100% voor gaat en alle moeite doet om alles voor elkaar te krijgen.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Terschelling

Heel positief!

Sympathiek, advies op maat, houdt zich aan afspraken.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Bolsward

Regiobank, een bank waar je je thuis voelt!

Wij zijn sinds kort klant bij de Regiobank in Burgum. Bij onze eerste kennismaking hadden we gelijk het gevoel: Yes, dit is onze bank! Gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht, behulpzaam, deskundig advies en klantvriendelijke medewerk(st)er(s). Kortom: Regiobank, een aanrader!

Kinderlijk eenvoudig en duidelijk

De medewerkers van het kantoor zijn allemaal even vriendelijk, professioneel en duidelijk. Alles regelen ze voor je en als iets niet duidelijk is, leggen ze het heel goed uit. In een stressvolle tijd nemen zij een deel uit handen waardoor je je echt geholpen voelt.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grou

Goed contact, goed overleg

Geweldig geholpen

Wij zijn door van Campen en Dijkstra enorm goed geholpen tijdens het krijgen van een hypotheek. Betrokken en zeer vakkundig. Speciale dank aan Pauline.

• Betrokkenheid
  • Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: N.v.t.

Uitstekend en persoonlijk adviestraject

Jacob Heida heeft op een geduldige wijze voor mijn ouders een passende hypotheekoplossing gezocht en gevonden.

Uitstekende dienstverlening

Onlangs hebben wij al onze verzekeringen afgesloten bij van Campen & Dijkstra. Wij vinden het prettig om alles onder 1 dak en in de buurt hebben. We hebben fijne en duidelijke (advies) gesprekken gehad waarbij de lijntjes kort zijn. De dienstverlening is super.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

Super, deskundig advies

Goede communicatie, vakkundig advies. Denken goed mee !!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Grou

Hartelijk dank voor jouw mooie woorden Johan! We worden er een beetje stil van. Je bent altijd welkom en we geven je graag advies!

Persoonlijk, passend en betrokken advies

Samen met Wiebo financiële zekerheid gecreëerd waarbij ik met een gerust hart alles aan hem kon overlaten. Hij denkt goed met me mee in mijn situatie en geeft passend advies.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Marum

Bedankt voor je mooie woorden Ellen! We helpen je graag.

goede Service, en zeker een goed advies gekregen.......

Fijn om mijn Hypotheek, bankzaken en verzekering bij de Regiobank onder te brengen, je kunt er zo naar binnen wandelen, alles onder een dak, het kan Online, maar of af en toe iemand te spreken omtrent deze zaken vind ik heel prettig. Ze hebben me super geholpen met mijn Hypotheek, was voor mij de reden om alles bij hun onder te brengen. Top en bedankt voor de goede service.

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Hallo Anne, Dank voor deze geweldige review! We staan graag voor onze klanten klaar en we vinden het fijn dat dit ook zo wordt ervaren. Graag gedaan en altijd welkom, ook bij ons nieuwe kantoor in Burgum!

Wij hadden geen betere hypotheekadviseur kunnen krijgen

Pauline is gewoon dé beste! Het is vertrouwd, gezellig, bijna dagelijks contact via app of bellen. Lief mens in de omgang maar pittig in haar werk. We hadden het gevoel dat ze alleen met ons bezig was. Door het nieuwe maatwerk heeft Pauline het voor elkaar gekregen dat wij onze woonboerderij konden kopen, ik denk niet dat Pauline doorheeft dat zij levens kan veranderen, want dat heeft ze voor ons wel degelijk gedaan <3 nogmaals heel erg bedankt Pauline!

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Burgum

Hallo Gjalt en Jelly, Bedankt voor deze prachtige review! We zijn er een beetje stil van. We hebben deze mooie woorden uiteraard ook gedeeld met Pauline en ook namens haar hartelijke dank!

Het antwoord het kan is bij jullie niet bekend. Mooi dat jullie door gingen. Super blij mee . Dank daar voor

• Ik ben geholpen bij de volgende vestiging: Sneek

Hartelijk dank voor deze review. Wij hebben u graag geholpen en staan uiteraard ook een volgende keer weer voor u klaar!

Brouwerswal 1 8401 CZ Gorredijk

Over Van Campen & Dijkstra RegioBank