Super service

Wat een fijne ,goeie en snelle service ! Als zzper in de zorg ,wilde ik graag een mooie, nette zakelijke auto! En dat is gelukt !Alles word tot de puntjes geregeld en er fijn contact! Ik kon de auto al iets meer dan 1 week later al rijden!

Amazing & fast!

I always wanted a new car or as good as new. I've always had second hand cars more than 15 years old. I simply filled in a request and they have reached out. In the mean time i chose a car and when the time came to test drive the car, i felt as if it wasnt the right car for me. I rejected the car even though everything was allready approved. Onlease had patience to find me another car which turns out to be perfect. Within a month I have chosen a car, rejected a car and gotten my dream car!

Ik heb goeie evervaring met bo

Bo had heel veel geduld leg alles duidelijk uit ik kon hem altijd bellen/app als ik iets betreft de contract niet begreep Wat betreft mij auto ben ik super blij

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid en afspraken nakomen top

Snelle service

Nu meerdere malen een auto geleast bij die bedrijf. Er is altijd snel contact en zijn altijd getrokken ook nadien. Houden rekening met de wensen en helpen alles te regelen wat nodig is.

Super Klant vriendelijk een top organisatie

Tot nu toe hebben wij als world of floors 4 bedrijfswagens via onlease rijden. We zijn erg te spreken over de snelle en goede service van onlease. Omdat wij zelf elke dag druk zijn is het extra fijn als alles voor je wordt geregeld. Al de auto's zijn naar onze smaak voorgelegd zodat we heel makkelijk een keuze konden maken. Onlease regelt al het contract werk en voor we het konden beseffen stonden de auto's al voor ons klaar. Even krabbelen en rijden. Heel fijn Bedankt Roy oosterlaken en team onlease!!

Vakman

Ik had bij Roy van onlease een auto geleased, het was allemaal zo snel en zo soepel gegaan, Dat ik mijn volgende auto 100 procent daar weer ga leasen! Je hoeft gewoon echt bijna niks te doen en opeens word je gebeld dat de auto klaar staat!!! Echt top geregeld nogmaals Onlease bv!!!!

Tevreden zeker een aanrader! In het bijzonder door Achim.

Zeker aan te raden!

Klantvriendelijk, doelgericht, behulpzaam en eerlijk hebben de mannen van Onlease mij super verder geholpen! Zeker aan te raden en nogmaals bedankt!

Goede service!

Door wat gedoe met mijn Kvk was het allemaal wat lastiger om rond te krijgen maar door de goede hulp toch gelukt!

Heel vriendelijk personeel en goede service! Ze hebben mij geholpen aan een fantastische bakfiets!

Bouw

Top On Liease bedankt voor ideeen

Top service, vriendelijk en meedenkt

Nadat ik op de site had gekeken voor een auto, kwam ik in contact met Bo. Er wordt bij Onlease gekeken naar mogelijkheden, ik werd niet afgewimpeld. Bo ging als een speer voor mij aan het werk. Na 2 weken dat alles rond was, ben ik nu de trotse bezitter van een nieuwe Kia Stonic. De service, klantvriendelijk, en de afwikkeling is perfect verlopen. Bo en natuurlijk Tim van de Kia dealer wil ik ontzettend bedanken voor de fijne samenwerking.

Ursulinenhof 1

4133 DA Vianen