Alle verwachtingen overtroffen!

Ik benaderde onlease en kwam hierbij in contact met Bo, vervolgens reed ik binnen een week in mijn nieuwe auto. Hij heeft mij als startende zzp'er fantastisch geholpen! Voor de service en betrokkenheid die hij vertoonde krijgt hij 5 sterren. Ik zal hem zeker aan kennissen aanbevelen.

Super service

Echt heel goed geholpen door de heren van on-lease. Snel reactie op vragen en terugkoppeling na aanvraag specifieke wens auto. Al heel snel voorzien van mijn gewenste auto echt top niets op aan te merken ga vooral zo door!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goede service is. Naar gekeken wat ik wilde wat mij wens was en zelfde dag nog kom ik al kiezen super tevreden

1 word uitstekend

Ben goed geholpen en het process ging vlot! Geniet nu van mijn mooie Mercedes A klasse!!!!!!

Topppppersss

Super blij met jullie mannen, Jullie service is top en weten het allemaal goed te regelen en mooi te onderbouwen. Het is eigenlijk kort gezegd instappen en rijden binnen een paar dagen.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben heel goed geholpen door deze klantvriendelijke bedrijf. Ik heb ze echt laten zoeken tot 3 keer toe, ze hadden helemaal geen problemen mee. Top bedrijf

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben zeer tevreden over het contact met On-Lease. Door On- Lease medewerker werd er goed naar mijn wensen geluisterd. Het contact was laag drempelig, ik werd regelmatig over de gang van zaken geïnformeerd. Gezien het eindresultaat: Ik heb nu mijn droom auto die ook betaalbaar is. Echt dank. Toppers

Uitstekend geholpen

Duidelijk, snel,vriendelijk en klantgericht.

Buitengewoon goed

Prettige ervaring! Ik kon niets lenen ivm bkr die al opgelost is maar nog 5 jaar blijft staan Tieme heeft ons geholpen en 1 dag later is alles rond. Duidelijk en open! Ik dank jullie hartelijk! Met vriendelijke groet Slot Schoonmaak uit Mijdrecht!!!!! Kom je er niet uit. Neem contact op met deze toppers

Was perfect

Ze hebben heel goede geholpen ik ben blij met vriendelijke heide

Fantastische service

Ik had snel een auto nodig en dat hebben de jongens gerealiseerd. Arthur heeft mij enorm goed geholpen en is zeer deskundig. Bedankt!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Van begin tot eind geweldige service!

Dit is de eerste lease auto voor mij, maar ik ben zeer goed geholpen met alle vragen die ik tot nu toe heb gehad, goede en snelle maar vooral zeer vriendelijke service.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben super blij ,het was echt top service

Ben heel erg blij hoe ik geholpen ben ,het zijn echt aardig mensen ze helpen je met alles wat je tegen komt ,eerlijk gezegd ik heb hier echt geen worden voor ik kan het niet beschrijven het zijn veel te veel dingen die medewerkers heeft gedaan voor me ,en vooral roy ik vind hem echt top man. Mijn tweede wagen ga ik ook bij hun hallen , ALS IEMAND en auto wil leasen dan is dat je kans want iets anders beter dan dat vind jij niet. En met me auto ben ik super blij me heb geen worden voor .ik geef ze geen 10 maaar duizend Top service heel erg bdankt jongens .ik kan niet wachten tot ik weer terug ga voor nieuw auto weer.

Erg goeie service

Goed begeleid! Alles was goed geregeld.

Persoonlijk en realistisch

Vele banken en lease maatschappijen voor me gehad. Maar deze doet alles heel persoonlijk. Maar blijft ook realistisch! Echt een aanrader om zaken mee te doen.

Snelle goede service

Door het snel schakelen, direct contact konden wij onze droomauto snel in gebruik nemen.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goed werk geleverd. Dankjewel!

Vanaf het begin van mijn aanvraag liep alles netjes naar behoren. Dank zij Onlease bedrijf heb ik nu de auto naar mijn smaak. Dankjewel voor de snelle handeling en goed contact die ik als vriendelijk heb ervaren. Erna Alexander

• Wat vind je van onze service?
  • Wat vind je van onze snelheid? N.v.t.
  • Wat vind je van je nieuwe auto?

Als startende ondernemer super goed geholpen!

Als startende ondernemer ben ik door Onlease snel en goed op weg geholpen. Goed advies en een transparante uitleg over de verschillende vormen van leasing en de voor en tegens. Aanrader!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

OnLease komt afspraken na!

Doen wat je beloofd is helaas tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend, bij OnLease gelukkig wel! Afspraken worden keurig nagekomen en dan wordt er uiteindelijk zelfs nog sneller geleverd dan besproken, super!

Prettig en vlot

Zeer prettig en een fijne communicatie.

Ik ben zeer tevreden over de service van Onlease. Tieme was mijn contactpersoon. Hij stond klaar voor al mijn vragen en kon mij goed ondersteunen als ik twijfels had. Het contact was top! En heb hierdoor een hele mooie auto voor teruggekregen die aan al mijn wensen voldoet, dankzij Tieme.

Top geregeld ga zo door!

Ik vond het een top service, alles is netjes gegaan, volgens afspraak, ten alle tijden kon ik bellen als ik vragen had. Kon ik ze niet te pakken krijgen, werd ik direct weer teruggebeld en ik ben altijd vriendelijk ontvangen, door de medewerkers. Nadat alle papierwerk in orde waren, had ik binnen 1 week mijn auto. Ik zal zeggen doen je zal geen spijt hebben!

k ben zeer tevreden over de service van Onlease. Bo was mijn contactpersoon. Hij stond klaar voor al mijn vragen en kon mij goed ondersteunen als ik twijfels had. Het contact was top! En heb hierdoor een hele mooie auto voor teruggekregen die aan al mijn wensen voldoet, dankzij Bo!

Ik was al een jaar aan ‘t twijfelen om een auto te financieren. Aantal lose aanvragen gedaan, die ik zelf niet doorzette. Tot het moment dat ik mezelf had overtuigd om wel een auto te financieren. Dus voor de zoveelste keer weer een aanvraag gedaan, degene die mij elke keer te woord stond “Achim” daar kwam ik weer bij terecht. “Genant” zou je denken. Maar nee hoor, ook die zoveelste keer werd ik heel vriendelijk en professioneel geholpen. Tijdens de aanvraag, plopte er toch wat twijfels op, maar ik kreeg de tijd om er dan rustig over na te denken of uit te zoeken. Alle onduidelijkheden betreft overeenkomsten werden netjes uitgelegd, zodat ik het goed begreep. Ik vond het een top service. Binnen 2 weken rijd ik nu een mooie auto, waar ik heel trots op ben! Met dank aan Onlease, in het byzonder Achim.

Super bedrijf On-Lease en fijn en gezellig geholpen door Roy

Wat een super bedrijf is On-Lease en wat wordt je daar goed geholpen . Daar is de ( zakelijk ) klant echt koning en het was echt super in zowel communicatie en persoonlijk advies dus mensen als jullie zakelijk willen leasen ga zeker naar On-Lease want beter bestaat niet in mijn ogen . Roy super bedankt voor alle hulp en prettige gezellige persoonlijke gesprekken en je bent in mijn ogen echt een TOPPER ....

Ursulinenhof 1 4133 DA Vianen

06 18521990