Uitstekende service!

Laatst heb ik via onlease een nieuwe bedrijfsauto aangeschaft. Ik had doorgegeven wat ik zocht en uiteindelijk is er een schitterende bus naar voor gekomen. Super tevreden mee en me volgende auto of bedrijfsbus ga ik zeker ook via onlease financieren!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben Super geholpen door Roy. Heeft me vanaf dag 1 goed geholpen en mij voorzien van mij droom auto. Altijd bereikbaar en zeer eerlijk. Bedankt Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Geweldige samenwerking en fijn contact.

Ik heb de samenwerking en het contact als prettig ervaren. De informatie was helder en was ook ruimte voor humor. Top en daardoor rij ik nu in een fijne auto.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik heb een add gezien op Facebook en heb hierop gereageerd. Had niet verwacht dat het zoooo positief zou zijn binnen 2 weken had ik mijn nieuwe auto. Heel goede service en ik kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben. Een zeer goede feedback. En zou het aan iedereen aanraden. Mr Boo was heel behulpzaam en altijd attent.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Hele goeie en snelle service. Vragen woorden snel beantwoord en binnen 4 wkn mijn nieuwe auto kunnen ophalen

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben goed geholpen tijdens mijn lease aanvraag. Goede en professionele service

Toppppppp............

Ja wat kan ik zeggen superservice... top medewerkers....korte lijntjes !!! Kortom een super bedrijf !!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Snelle service klantvriendelijk top bedrijf

Ik was op zoek naar een zakelijk auto ben op zoek gegaan naar een leasebedrijf beetje recensies gelezen uiteindelijk bij on lease terechtgekomen een geen een seconde spijt van gehad echt een top bedrjjf vriendelijk medewerkers snelle service klantvriendelijkheid staat op nummer 1 binnen 2 weken me nieuwe auto gekregen zoals beloofd echt zeer tevreden op naar een fijn toekomstig samenwerking

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Super snel geholpen, binnen een week mijn droom auto gevonden !

Top service en heel snel gehandeld!

Goeie communicatie!

Geholpen door Tieme. Lekker goed gecommuniceerd en snel geregeld. Top!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Het wachten meer dan waard.

Als man van 2 meter lang en breed, is het niet makkelijk om een geschikte auto te vinden. Dus samen met Bo Koeman gezocht en uiteindelijk een mooie, luxe, stoere en vooral passende auto gevonden. Vrijdag heb ik hem opgehaald. Ik ben dolgelukkig.

Super!!!

Dit is mijn eerste lease ervaring. Vond t een beetje spannend maar werd zo ontzettend goed geholpen. Omdat ik vanwege mijn werk vaak moeilijk telefonisch bereikbaar ben ging de communicatie vnl via whatsapp en dat was top. Altijd direct bericht terug! Ik kan niet anders zeggen dat dit een top ervaring is. Dank je wel Bo voor je hulp, zowel de juiste auto als al het papierwerk eromheen. Groetjes Rhiannon

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben geweldig geholpen en alles was super ,telefoongesprek waren ook super duidelijk geweldig .Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Erg fijn, goede communicatie, dingen worden goed en duidelijk geregeld. In een zin een top bedrijf!

Mijn ervaring was erg fijn. Ik ben zelf erg druk met mijn werk en ik werd als er iets geregeld moest worden netjes gebeld. Hierin werd het mij in simpele stappen uitgelegd waardoor alles weinig tijd kostte. Als ik vragen had kreeg ik direct en volledig antwoord, wat erg fijn is. Je merkt aan dit bedrijf dat ze zich voor je inzetten en het goed willen regelen voor je.

Super uitstekend

Goed geholpen en snel top service

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel goed geholpen met alles en erg vriendelijk top

De mannen houden je goed op de hoogte met alles om er snel en goed de koop te laten slagen heel blij met mijn nieuwe auto

Heelgoed

Echt een perfect bedrijf , Alles wordt netjes en duidelijk uitgelegd Alles op papier En heel snel Zeker als je met Bo Koeman zaken doet.

uitstekend

we doen al jaren zaken met dit bedrijf en in alle eerlijkheid altijd zonder probleem, netjes accuraat geholpen en ontzorgt de afhandeling en opvolging wordt goed verzorgt. Vriendelijk te woord gestaan en meedenken in ons concept, weten wat we nodig hebben en gaan zelfs klantgericht voor je op zoek. kortom uiterst tevreden Bo bedankt

Klantgericht

Zeer professioneel bedrijf, mee denkend en komen met een passende oplossing. Onlease is echt een aanrader hier ben je geen nummer maar wordt je als een normaal mens behandeld, zal hier meer wagens bij leasen

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Top dienstverlening en service!!!

Zeer adequaat en competent geholpen van begin tot eind door Roy

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goed contact, goed luisterend naar jouw wensen, vriendelijkheid. En een snelle afhandeling cq levering. Zeker het aanraden meer dan waard. Mijn dank is groot en de volgende bus komt via Bo van Leasonline.

Snel en naar wens

Service was snel en de auto was precies wat ik wilde. Mee gewerkt in de prijs = te vreden!!

Top ervaring!

Klant vriendelijk , Luister goed naar je wensen , Snelle service , En kijk heel goed of alles naar wens is .

Heel tevreden

Ik werd door Bo geholpen, ben heel Tevreden over hoe snel en goed geholpen ik werd. Hij heeft meer dan Zijn best gedaan. Heel snel geregeld. Altijd bereikbaar. Erg bedankt .

Snel en vriendelijke

Snel en vriendelijke