Top!!!

Bedankt voor de hulp en support!! Ik ben super blij met mijn nieuwe auto, dankzij jullie en vooral jullie medewerker Achim!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Super professioneel, snel en eerlijk.

Ik ben super snel en goed geholpen. De communicatie liep echt top! Alles werd goed duidelijk gemaakt.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Dankzij de bemiddeling van Roy een prachtige auto voor de deur!

Al met al ben ik heel tevreden over OnLease. Met goede begeleiding en bemiddeling van Roy heb ik een mooie en ruime Opel Corsa voor de deur staan. Precies de auto die ik nodig heb. Roy is eerlijk en duidelijk in zijn verhaal. Hij is oprecht geïnteresseerd en houd je goed op de hoogte van de stand van zaken.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Super om mee samen te werken !!!

Van begin tot eind echt super service. Zijn duidelijk zodat je weet waar je aan toe bent De samenwerking was echt heel prettig En dit is een weg naar mogelijk nog een auto via hun. Echt top !!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Top service en goed hulp

Binnen paar dagen de auto gevonden die bij me past en snel de lease geregeld! AANRADER!!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goede service en snelle afhandeling

Mijn ervaring met OnLease was voor mij de eerste keer dat ik met een een leasepartij in zee ging omdat ik niet van het leasen was hebben ze me goed geholpen netjes alles uitgelegd wat de voor en nadelen zijn en mij daarbij een heel goed en vertrouwd gevoel gegeven. Daardoor heb ik nu mijn droom auto kunnen leasen. Kortom ik kan iedereen aanraden om in ieder geval een gesprek aan te gaan om te kijken wat onlease voor u kan betekenen Emmink zeg uit ervaring dat daar zeker gaat uit komen . Roy ontzettend bedankt voor deze mooie wagen hij is echt top. Mvg Ruud van Lieshout

Snel, flexible en vriendelijk

Hele positieve ervaring

Goede ervaring met Tieme. Ondanks dat niet alles helemaal verliep zoals we wilden. Goede en duidelijke communicatie. Heel fijn!

Fantastisch!

Super fijn geholpen en echt een top service! Er word na alle wensen geluisterd en echt met je meegedacht. Een hele fijne ervaring voor mij.

Geweldig gewoon !

Was super goed geholpen dankzij Arthur, binnen een week alles geregeld erg tevreden met de service van Onlease. Van begin tot het eind. Nogmaals, super bedankt!

• Wat vind je van onze service? N.v.t.
  • Wat vind je van onze snelheid? N.v.t.
  • Wat vind je van je nieuwe auto? N.v.t.

Super service

Heel goede service en snelle afhandeling an het leasecontract van mijn polestar2

Super goed geholpen

Ben door tiem van on-Lease heel goed geholpen voor vragen en informatie of als we iets niet begrepen daar hielp tiem ons mee tiem heeft ook de auto Peugeot 208 voor ons geregeld was de juiste auto die we zochten we zijn goed geholpen door tiem .

Super snelle service

Via on-lease geslaagd in mijn zoektocht naar een bedrijfswagen op basis van financial lease. Ik kon snel schakelen met Roy en ben zeer tevreden met de service.

• Wat vind je van onze snelheid?
  • Wat vind je van je nieuwe auto? N.v.t.

Goede service en kennis van zaken

Roy Oosterlaken heeft voor mij alles top geregeld en voor al binnen de tijd echt super.

Very good

Achim did a very good job communication was perfect had a lot of patients, always available for all my questions . Thanks alot

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Geholpen door meneer A. Deze meneer had oneindige meters aan geduld. Heel goed geholpen. Kon bij hem terecht met al mijn vragen. Top gozer!!

Fantastische service

Ik was best lang op zoek naar de geschikte auto, maar met hulp van achim kwam ik snel aan de perfecte auto. Alles ging soepel en voor ik het wist kon ik me auto ophalen. Fantastische service van on lease!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Ik ben zeer tevreden over het klantcontact en ik ben goed en snel geholpen.

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Snelle service, no nonsens.

Vriendelijk, amicaal contact. Snelle service en interesse naar de gang van zaken achteraf.

Geweldig verrast

Met mijn twijfels heb ik een offerte gedaan, ik werd tot mijn eerlijke verbazing geweldig geholpen door de heer Achim van On-lease. Met uitstekende communicatie zijn we samen tot mijn droomauto gekomen en heb ik deze succesvol kunnen bemachtigen met de hulp van On-lease. Ik rij nu met veel plezier in mijn nieuwe Volkswagen Polo en ben super tevreden over hoe alles verlopen is. Top service!

Amazing

Ze hebben mij A tot met z geholpen met vriendelijke en behulpzame manier. Aanrader.

Duidelijk en transparant

Beter als dit lease maatschappij ga je niet vinden zeer behulpzaam en transparant ze doen wat ze zeggen

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Goede service. Werken naar de wensen van de klant!

Doen wat ze beloven ! Persoonlijke service en maatwerk

In contact gekomen met Achim van Onlease...2x een offerte voor me gemaakt..ging helaas niet door maar voor Achim geen probleem...3e x was scheepsrecht en onderweg naar de auto een appje van Achim : succes vandaag met de auto...dankzij maatwerk van achim..was de financiering precies zoals ik hem wilde hebben en kon ik naa de proefrit de auto direct meenemen. Onlease Top !!....Achim....geweldig !!!

• Wat vind je van je nieuwe auto?

Heel goed geholpen erg vriendelijk ben reageerde snel op cragen snel

Ik vond het contact erg prettig heb een hele fijne auto waar ik heel blij mee ben.

Ursulinenhof 1

4133 DA Vianen